abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 april 2018 @ 22:21:37 #277
163650 Greys
pi_178498573
quote:
Wacht even, kijk ik verkeerd of hadden ze in 2014 de UK als winnaar? Die werd slechts 17e. Dus mwah, zo geweldig betrouwbaar is dit niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178498618
quote:
Het is wel gecombineerd met publieksstemmen. Je kunt beter alleen naar de jury's kijken. Ik had de uitslag van vorig jaar opgeslagen, maar ik weet niet hoe ik dat hier moet plaatsen.
pi_178498634
EurovoixMoments twitterde op zaterdag 22-04-2017 om 20:54:40 So this is how the jury voted in #Eurojury 2017, now just the public vote to go, who will win? https://t.co/Jlmdb5dtlA reageer retweet
pi_178498751
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:23 schreef messi124 het volgende:

[..]

Het is wel gecombineerd met publieksstemmen. Je kunt beter alleen naar de jury's kijken. Ik had de uitslag van vorig jaar opgeslagen, maar ik weet niet hoe ik dat hier moet plaatsen.
Ah niet op gelet.Ik zie nu wel dat als je naar beneden scrollt, je een bestandje kunt openen waarin je zowel de jury als publieksstemmen ziet.

2016:

~The present is all there is~
pi_178499106
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat heeft toch niks met zo'n buitenlandse jury te maken? :@ Dat ligt aan de radiostations hier. Merken zij toch niks van in het buitenland?
Nee, true. Het is wel het gebrek aan interesse in het nummer en buzz.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 april 2018 @ 22:54:13 #282
163650 Greys
pi_178499196
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:49 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nee, true. Het is wel het gebrek aan interesse in het nummer en buzz.
Komt wel na z'n eerste repetities. De meesten denken nog steeds dat ze het niet live gehoord hebben. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178499378
Alle 5 de liedjes die bij DWDD zijn gezongen staan nu ook in de iTunes top 100. Niet dat daar heel veel voor nodig is... Maar toch leuk. Beetje kijken welk liedje het meeste door mensen los worden aangeschaft.

Ik zag vanmorgen vroeg als eerste Thanks but no thanks opduiken. Die staat nu op 26.

Hoogste notering is nu op 22 voor ‘Thats how she goes.’ Niet heel vreemd omdat die vanmiddag door Gijs werd gedraaid.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 april 2018 @ 23:09:07 #284
163650 Greys
pi_178499556


Zoiets als act graag :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178499620
Kijk dat bedoel ik met vuurwerk, dan mag de rest allemaal in sepia zijn
~The present is all there is~
pi_178500138
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:31 schreef Cee het volgende:
Misschien begint ie wel vanuit de zaal, helemaal achterin (als dat kan).
Beetje zoals dit:

Kan volgens mij niet daar, maar dat is wel altijd leuk.
pi_178500206
Dat Dinand nooit mee heeft willen doen :'(
pi_178500243
Die boots = de gitaar van Waylon ^^
pi_178500356
Eurojury is vaak wat jurypunten wel vrij betrouwbaar. TLC, Douwe, OG3NE, e.d. werden allemaal al hoog toegedicht voordat die inzendingen überhaupt aandacht kregen.
Het feit dat Waylon tot nu toe nog niets heeft verbaast me niet alleen enorm, maar maakt me ook wat ongerust. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 april 2018 @ 23:52:40 #290
163650 Greys
pi_178500422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
Eurojury is vaak wat jurypunten wel vrij betrouwbaar. TLC, Douwe, OG3NE, e.d. werden allemaal al hoog toegedicht voordat die inzendingen überhaupt aandacht kregen.
Het feit dat Waylon tot nu toe nog niets heeft verbaast me niet alleen enorm, maar maakt me ook wat ongerust. :{
Mjah. Mij ook wel. Aan de andere kant zeiden we dat we zelfs trots op deze inzending waren als ie laatste werd dus als we daarvan uitgaan kan het alleen maar meevallen :P

(zeg ik nu, maar ik overleef donderdagavond in Lissabon niet als ie de finale niet haalt hoor..)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178500551
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah. Mij ook wel. Aan de andere kant zeiden we dat we zelfs trots op deze inzending waren als ie laatste werd dus als we daarvan uitgaan kan het alleen maar meevallen :P

(zeg ik nu, maar ik overleef donderdagavond in Lissabon niet als ie de finale niet haalt hoor..)
Trots ben ik zeker! Dat zei ik toen en dat meen ik nog steeds. We hopen dan uiteraard óók nog op een hoge klassering, maar ik vind het heerlijk dat Nederland voor het eerst in jaren weer eens wat lef toont. Eigenlijk sinds CATS hebben we nauwelijks meer zoveel kleur getoond. Ik waardeer dat altijd wel.

Ik vind het alleen heel typisch dat Eurojury altijd vrij goed heeft voorspeld, en Waylon heeft tot nu toe gewoon nog NIKS! Ik had juist wel een flinke juryscore verwacht, en het is vrij voorbarig (er moeten immers nog heel veel andere stemmingen komen) maar ik krijg een naar idee bij het beeld dat hij in deze stemming niet goed scoort i.t.t. andere Nederlandse inzendingen, waaronder zelfs Trijntje.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 april 2018 @ 00:13:26 #292
163650 Greys
pi_178500877
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 00:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Trots ben ik zeker! Dat zei ik toen en dat meen ik nog steeds. We hopen dan uiteraard óók nog op een hoge klassering, maar ik vind het heerlijk dat Nederland voor het eerst in jaren weer eens wat lef toont. Eigenlijk sinds CATS hebben we nauwelijks meer zoveel kleur getoond. Ik waardeer dat altijd wel.

Ik vind het alleen heel typisch dat Eurojury altijd vrij goed heeft voorspeld, en Waylon heeft tot nu toe gewoon nog NIKS! Ik had juist wel een flinke juryscore verwacht, en het is vrij voorbarig (er moeten immers nog heel veel andere stemmingen komen) maar ik krijg een naar idee bij het beeld dat hij in deze stemming niet goed scoort i.t.t. andere Nederlandse inzendingen, waaronder zelfs Trijntje.
Als ze Trijntje hoger waarderen dan dit heeft die jury echt geen smaak. Sorry :D Dan kunnen ze dus niet verder kijken dan alleen smaak.

Maar ik weet niet of ze de blauwe video zien. Daarvan kan ik me voorstellen dat het minder scoort dan de DWDD video.

Maar bij Wiwi staan we overall vijfde geloof ik? En de preview in Finland ook hoog.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178501416
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 00:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze Trijntje hoger waarderen dan dit heeft die jury echt geen smaak. Sorry :D Dan kunnen ze dus niet verder kijken dan alleen smaak.

Maar ik weet niet of ze de blauwe video zien. Daarvan kan ik me voorstellen dat het minder scoort dan de DWDD video.

Maar bij Wiwi staan we overall vijfde geloof ik? En de preview in Finland ook hoog.
Waar ik me vooral zorgen over maak is dat Eurojury de afgelopen jaren heel goed de uiteindelijke juryscore voor landen heeft voorspeld.
Als het een random fansite was geweest zoals Wiwi, OGAE of alleen een preview party had ik er geen nacht wakker om gelegen. Die zitten er heel erg vaak naast, en alleen hun mening zegt niets.

Iedere Nederlandse inzending die jurysteun kreeg, heeft echter ook hoog gescoord in de Eurojury poll, ook toen die inzendingen nog niet heel erg onder de aandacht waren. Dat bedoel ik ook met o.a. Trijntje; zij kreeg uiteindelijk nog heel veel jurypunten in de halve finale, maar ging niet door vanwege gebrek aan televote punten. De Eurojury had uiteindelijk wel gelijk dat ze veel jurypunten zou krijgen.

Die poll is vaak een goede graadmeter voor welke landen jurysteun kunnen verwachten, en vooralsnog hoort Waylon daar niet bij. Er moeten nog landen stemmen, dus wellicht komt het goed. Ik vind het toch wel jammer dat uitgerekend Outlaw in Em het eerste nummer in jaren is waar de Eurojury ogenschijnlijk niet voor gaat vallen. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 14 april 2018 @ 00:57:58 #294
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_178501789
Maar als ze die officiële live clip gebruiken dan kan ik me weinig punten bij een jury wel voorstellen. Daar zou ik persoonlijk niks voor geven. Alleen al vanwege het amateurisme dat het uitstraalt. Zo totaal niet pakkend.
Daarom was ik nogal verrast dat ze daar in Finland blijkbaar wel wat voor over hadden. Al denk ik dat ze stiekem toch die andere clip bekeken hebben ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 april 2018 @ 01:09:34 #295
163650 Greys
pi_178501944
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 00:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Waar ik me vooral zorgen over maak is dat Eurojury de afgelopen jaren heel goed de uiteindelijke juryscore voor landen heeft voorspeld.
Als het een random fansite was geweest zoals Wiwi, OGAE of alleen een preview party had ik er geen nacht wakker om gelegen. Die zitten er heel erg vaak naast, en alleen hun mening zegt niets.

Iedere Nederlandse inzending die jurysteun kreeg, heeft echter ook hoog gescoord in de Eurojury poll, ook toen die inzendingen nog niet heel erg onder de aandacht waren. Dat bedoel ik ook met o.a. Trijntje; zij kreeg uiteindelijk nog heel veel jurypunten in de halve finale, maar ging niet door vanwege gebrek aan televote punten. De Eurojury had uiteindelijk wel gelijk dat ze veel jurypunten zou krijgen.

Die poll is vaak een goede graadmeter voor welke landen jurysteun kunnen verwachten, en vooralsnog hoort Waylon daar niet bij. Er moeten nog landen stemmen, dus wellicht komt het goed. Ik vind het toch wel jammer dat uitgerekend Outlaw in Em het eerste nummer in jaren is waar de Eurojury ogenschijnlijk niet voor gaat vallen. :{
Eens moet de eerste keer zijn dat ze het mis hebben toch! Ik heb echt geen idee hoeveel mensen die jury zijn, maar dat is toch nog geen tiende procent van wat er straks kijkt? Misschien zijn dit gewoon toevallig veel mensen die niet van country houden en straks de jury wel. Of meer iig. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2018 @ 07:41:34 #296
368283 ato
pi_178503633
Deze site zit ook wel eens mis, dus geen zorgen aub.

En nog meer dan 20 landen moeten hun punten geven toch?

[ Bericht 39% gewijzigd door ato op 14-04-2018 07:49:32 ]
Life can be a bitch, so like it..
pi_178503892
Hebben ze wel eens (flink) mis gezeten, dat jullie weten..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2018 @ 08:23:23 #298
368283 ato
pi_178503922
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 08:21 schreef GeorgeM het volgende:
Hebben ze wel eens (flink) mis gezeten, dat jullie weten..?
Dit jaar :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_178503946
Outlaw is wel een nummer dat echt pas op het podium tot z'n recht komt :) Dat was met CATS, Birds etc wel anders. Maw misschien voor de jury's niet zo goed in te schatten..
pi_178503965
Bij jury's is het wel zo dat er maar één tussen hoeft te zitten die helemaal niets heeft met (country)rock en dit zomaar helemaal onderaan kan zetten op zijn/ haar lijst en dan wordt het wel moeilijker om hoog te scoren.

Maar helemaal niets tot dusver, dat is wel raar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')