Ik lul niet bro..................quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou gast. Er zijn geen vrouwen die betalen voor een goed gesprek.
Doet ze is. Ze is niet oppervlakkig. Weet wel een gesprek gaande te houden. Moet denken aan de borrel met Beau.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Linda is koningin smalltalk
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze gaat steeds meer bewegen. Maar vind het sowieso grappig, die Marcus weet dat ze erin zit, die moet vanuit zijn ooghoeken die beer toch achter Linda zien te bewegen, ik was echt in lachen uitgebarsten
Of Linda droog is weten we nietquote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ging toch echt niet 2 uur zitten lullen met iemand die me opgedrongen was zeg.![]()
Ik had de anderen ook geïnstrueerd om maar eens een paar hapjes en drankjes aan te rukken.
Beetje droog daar zitten zeg, 2 uur lang.
Mop,...quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou gast. Er zijn geen vrouwen die betalen voor een goed gesprek.
Hab je ook n vasatakaaagtje? Kan je lateggg bai mai kome warkequote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ban ja waliens ien Twaailan gawees?
Nee die zit verplicht 2 uur daarquote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Die durft niet meer uit dat pak te komen
A ok zo bedoel je dat dus...............Tjaquote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou tot nu toe komt hij meer over als psychiater dan als gigolo
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Open ruggetje zit al klaar om de resten van die Lekkere Bruine Dropstaaf op te vangen...![]()
[ afbeelding ]
A la Rowena.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Open ruggetje zit al klaar om de resten van die Lekkere Bruine Dropstaaf op te vangen...![]()
[ afbeelding ]
Wel en ik wil een goed gesprekquote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lul niet bro..................
Linda met weglopen en die gast moet op haar aflopen en nep grijpen.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik denk dat Fay er niet meer uit durft
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee het is weer 'n miskleun van bas, in dikke vette FAAL![]()
Van de Febo misschien, zij bepalen allesquote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee het is weer 'n miskleun van bas, in dikke vette FAAL![]()
Skeet ken je me nog steeds nietquote:
Ach, ze kan er om lachenquote:
Fay is tevoorschijn gekomen hahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
2 cams en 600.000 kijkers... die moet nog even goed nadenken![]()
Ohhw... tóch de massage maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |