abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 12 april 2018 @ 20:03:03 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_178475263
Gelukkig is de schade snel herstelbaar!

quote:
Twee torentjes van Taj Mahal beschadigd door storm



Een hevige storm heeft twee minaretten aan twee verschillende toegangspoorten van de Taj Mahal in Noord-India beschadigd. Niemand raakte gewond.

Bhuvan Vikrama, het regionale hoofd van de regeringsinstelling Archeologisch Onderzoek van India zei dat de schade snel herstelbaar is. “De twee kleine torentjes, die decoratieve elementen zijn, kwamen naar beneden tijdens de storm met winden tot 130 kilometer per uur”, aldus Vikrama.

De beschadigde torentjes waren zo’n 3 tot 4,5 meter lang en bevinden zich aan verschillende poorten voor de bezoekers. De marmeren hoofdstructuur of de vier grote torens die ze omringen liepen geen schade op.

Het mausoleum in witte marmer met ingelegde edelstenen werd tussen 1631 en 1648 gebouwd door grootmogol Shah Jahann ter ere van zijn favoriete vrouw Mumtaz Mahal. Het bekendste historische monument van India trekt jaarlijks zo’n 7 à 8 miljoen bezoekers.

Het monument bleef vandaag open voor het publiek.





https://www.hln.be/nieuws(...)door-storm~a4407d0a/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_178475488
Clickbait
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')