Nu het steeds vaker lukt gaat er een wereld voor je openquote:Op donderdag 12 april 2018 17:36 schreef Samuel24 het volgende:
poepen is altijd lekker. ik geniet er zelf heel erg van.
hoe bedoel je nu het steeds vaker lukt??? voorheen ging het juist veel beter met poepen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nu het steeds vaker lukt gaat er een wereld voor je open
Denk je dat dat komt doordat je geen vlees meer eet?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nu het steeds vaker lukt??? voorheen ging het juist veel beter met poepen hoor.
de laatste tijd zit ik een beetje verstopt.
NOU!!!quote:Op donderdag 12 april 2018 17:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Denk je dat dat komt doordat je geen vlees meer eet?
Het is ook een uitgang hèquote:Op donderdag 12 april 2018 17:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nu het steeds vaker lukt??? voorheen ging het juist veel beter met poepen hoor.
dat weet ik heus wel hoor. of denk jij soms dat ik met mijn kont poep opzuig?quote:
In tegenstelling tot gay boys poepen hetero's niet in elkaars muil. Je 'op de wc' toevoeging is derhalve nutteloos.quote:
de enige hoofd waar ik graag op poep is die van jou.quote:Op donderdag 12 april 2018 18:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gay boys poepen hetero's niet in elkaars muil. Je 'op de wc' toevoeging is derhalve nutteloos.
Teveel zaad in de weg?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
zou dat het zijn? mijn kont lijkt de laatste tijd wel erg groot ook. volgens mij is mijn achterwerk nu net zo groot als dat van Kim Kardashian.quote:
Als de paar bovenstaande suggesties niet van toepassing zijn kan je altijd nog eens op B12 laten testen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 23:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
de enige hoofd waar ik graag op poep is die van jou.
daaag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |