Klopt ik ook haast niet meer.quote:Op donderdag 12 april 2018 02:15 schreef Gary_Oak het volgende:
Op de één of andere manier zie ik dat heel weinig meer sinds ik van de middelbare school ging.
Zie je het nog vaak voorkomen?quote:Op donderdag 12 april 2018 04:38 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel.
Daarnaast is jouw mening gelukkig niet relevant voor een ander.
nou nou nouquote:Op donderdag 12 april 2018 04:38 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel.
Daarnaast is jouw mening gelukkig niet relevant voor een ander.
Dat vind ik dus ook.quote:
Het hangt ook af van het figuur (heup, billen) van de vrouw, he.quote:
Dat! Ik vind het dus wel spannend en uitdagend. En nee, niet bij iedereen, hangt natuurlijk van het figuur af. Daarnaast kan ik het als liefhebber van mooie lingerie het best waarderenquote:Op donderdag 12 april 2018 10:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het hangt ook af van het figuur (heup, billen) van de vrouw, he.
In mijn jonge tienerjaren droeg ik vaak van die heupbroeken (droegen veel tieners waar ik woonde) en af en toe kwamen onze string eruit.Dat deden we dan bewust en daarom was het ook van die mooie, die niet helemaal erboven uitstak, maar die net een beetje piepte.
Dat zag er niet lelijk uit als je slanke heupen hebt met van die gewelfde bipsen.
nee ziet er gewoon altijd niet uitquote:Op donderdag 12 april 2018 10:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het hangt ook af van het figuur (heup, billen) van de vrouw, he.
In mijn jonge tienerjaren droeg ik vaak van die heupbroeken (droegen veel tieners waar ik woonde) en af en toe kwamen onze string eruit.Dat deden we dan bewust en daarom was het ook van die mooie, die niet helemaal erboven uitstak, maar die net een beetje piepte.
Dat zag er niet lelijk uit als je slanke heupen hebt met van die gewelfde bipsen.
Ik probeerde een mooie op internet te vinden, maar idd zien die er niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ziet er gewoon altijd niet uit
ik vind dit heel hoerigquote:Op donderdag 12 april 2018 12:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik probeerde een mooie op internet te vinden, maar idd zien die er niet.
Ik heb wel deze gevonden (mooie broek trouwens):
[ afbeelding ]
Maar denk die halve billenbroek eens ietsje hoger, tot waar het begin is van de drie witte streepjes op de bikini. En dan de grote stof van de bikini iets smaller.
Heb je het omhoog gedacht dan, zoals ik het beschreef?quote:
Zo vind ik het best prima eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2018 12:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik probeerde een mooie op internet te vinden, maar idd zien die er niet.
Ik heb wel deze gevonden (mooie broek trouwens):
[ afbeelding ]
Maar denk die halve billenbroek eens ietsje hoger, tot waar het begin is van de drie witte streepjes op de bikini. En dan de grote stof van de bikini iets smaller.
Teveel billenhuid. Dat voelt niet comfortabelquote:Op donderdag 12 april 2018 13:15 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Zo vind ik het best prima eigenlijk
Het gaat ook niet om hoe het voelt maar om hoe het eruit zietquote:Op donderdag 12 april 2018 13:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Teveel billenhuid. Dat voelt niet comfortabel
Bijna zou ik iets ondeugends zeggen... Bijna...quote:Op donderdag 12 april 2018 14:04 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om hoe het voelt maar om hoe het eruit zietHet zijn immers niet mijn billen
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Bijna zou ik iets ondeugends zeggen... Bijna...
Tegenwoordig hier is het dat ook. Daarom ziet het er ook niet zo mooi uit.quote:Op donderdag 12 april 2018 18:42 schreef Postbus100 het volgende:
Was het mode?ik dacht altijd dat het een gevolg van een achteloze houding van vrouwen.
dat zijn handvaten.quote:Op donderdag 12 april 2018 01:42 schreef DeadWorld het volgende:
Wie kijkt er graag naar vrouwen met hun string boven de broek?
Mijn vriendin heeft dat wel eens
Wie kijkt er vaak naar vrouwen of kent vrouwen met hun string boven de broek?
Post hier je string foto's als je die hebt
Haha klopt is lachen ja.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
dat zijn handvaten.
je moet er eens omhoog trekken .
kan je lachen lol
Nou het heeft iets sletterigs, maar juist bij sommige vrouwen is het daardoor best verleidelijk...quote:Op donderdag 12 april 2018 19:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Tegenwoordig hier is het dat ook. Daarom ziet het er ook niet zo mooi uit.
En welke vrouwen zijn dat?quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:19 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Nou het heeft iets sletterigs, maar juist bij sommige vrouwen is het daardoor best verleidelijk...
Vrouwen met een slanke taille en een toch wel aanwezige doch kleine, strakke kont. En dan wel in de leeftijdscategorie tot 35. Daarboven moet je je schamenquote:Op vrijdag 13 april 2018 08:26 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En welke vrouwen zijn dat?
Als vrouw heb ik het nog nooit gedragen, maar misschien moet ik het deze zomer maar eens doen....![]()
Kijk maar uit naar mijquote:Op vrijdag 13 april 2018 08:27 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Vrouwen met een slanke taille en een toch wel aanwezige doch kleine, strakke kont. En dan wel in de leeftijdscategorie tot 35. Daarboven moet je je schamen
Moet haast wel, bijna iedereen hier herinnert het zichquote:Op donderdag 12 april 2018 18:42 schreef Postbus100 het volgende:
Was het mode?ik dacht altijd dat het een gevolg van een achteloze houding van vrouwen.
Dat zijn allemaal van die ingewikkelde dingen met extra touwtjes en weet ik het, die trent had je op een gegeven moment ook in bh's. Wist nooit welk bandje of touwtje ik nou moest hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:41 schreef Hexx. het volgende:
Schijnt ook een comeback te maken dit jaar!
https://www.vogue.nl/fash(...)draag-je-het-anno-nu
Daarom gebruik je ook een schaarquote:Op vrijdag 13 april 2018 08:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van die ingewikkelde dingen met extra touwtjes en weet ik het, die trent had je op een gegeven moment ook in bh's. Wist nooit welk bandje of touwtje ik nou moest hebben.
Ik zou zeggen, regel er zo een!quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:41 schreef Hexx. het volgende:
'Mode' is zo dom. Als mensen dit daadwerkelijk gaan doen worden ze overal uitgelachen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:41 schreef Hexx. het volgende:
Toch niet je string er boven?quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:26 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En welke vrouwen zijn dat?
Als vrouw heb ik het nog nooit gedragen, maar misschien moet ik het deze zomer maar eens doen....![]()
Da's iets van 5-10 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Toch niet je string er boven?
Draag gewoon een strakke low-rise jeans en laat het bandje (Calvin Klein, Bjorn Borg, ...) gewoon lichtjes er bovenuit komen.
Vind ik ook. Hipsterbroekjes zijn hot! String vind ik maar niets maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 18 april 2018 22:09 schreef fokexpert het volgende:
Wat dat betreft geil ik echt op hipsters. Zo’n strak broekje die over se halve ronde bil heen zit. Tenminste als de chick in basis mooie billen heeft.
Het ging over stringetjes, niet over tenten.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:29 schreef einzeinz het volgende:
Gewoon zo, lekker subtiel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe niet zo hysterisch man. Je kunt helemaal niet zien wat eronder zit. En als jouw vriendin eens een normale onderbroek aanheeft ga je serieus zeggen dat ze een tent aanheeft?quote:Op donderdag 19 april 2018 11:37 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Het ging over stringetjes, niet over tenten.
Soms is het best leuk om naar ordinair te kijkenquote:Op donderdag 19 april 2018 15:42 schreef Flogging het volgende:
[..]
Enorm ordinair. Voor elke vrouw, elke leeftijd.
Alsjeblieft gast, noem het strings.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:02 schreef DeadWorld het volgende:
Het is mooi weer hebben jullie nog stringetjes gespot?
jupquote:Op donderdag 19 april 2018 15:41 schreef Flogging het volgende:
[..]
Doe niet zo hysterisch man. Je kunt helemaal niet zien wat eronder zit. En als jouw vriendin eens een normale onderbroek aanheeft ga je serieus zeggen dat ze een tent aanheeft?
idd graag zelfsquote:Op donderdag 19 april 2018 15:43 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Soms is het best leuk om naar ordinair te kijken
Waar leid je dat uit af? Maar ik geef wel toe dat ik vaak achterom keek toen ik dit zag passeren. Iedereen kent het wel.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:40 schreef Flogging het volgende:
[..]
Je hebt een Calvin Klein fetisj begrijp ik?
Lekkere strings.quote:Op donderdag 19 april 2018 19:07 schreef Flogging het volgende:
[..]
Alsjeblieft gast, noem het strings.
Ja.quote:
Je bedoelt als deze?quote:Draag gewoon een strakke low-rise jeans en laat het bandje (Calvin Klein, Bjorn Borg, ...) gewoon lichtjes er bovenuit komen.
Dat is naar mijn smaak een beetje te mannelijk en slordig bovendienquote:Op donderdag 19 april 2018 10:29 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit vind ik een sexy trendquote:Op donderdag 19 april 2018 10:29 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik vind het maar niets!quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Vrouwenbroeken komen tegenwoordig tot bijna of over de navel bij vrouwen, dus walvisstaarten zijn ook verleden tijd
Vrouwen hebben teveel heupen meestal voor een heupbroek en of croptop!quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Vrouwenbroeken komen tegenwoordig tot bijna of over de navel bij vrouwen, dus walvisstaarten zijn ook verleden tijd
Dit staat inderdaad alleen mooi als je een heel slank figuur heb.quote:Op woensdag 16 mei 2018 17:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben teveel heupen meestal voor een heupbroek en of croptop!
Meisjes daarentegen niet maar zoeken jullie echt nog meisjes?
Amen!quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:51 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dit staat inderdaad alleen mooi als je een heel slank figuur heb.
Bij volwassen vrouwen met vrouwelijke rondingen staat het juist niet.
Ik zie dan liever een mooi kort rokje
Mega groot 'CALVIN KLEIN' valt nou niet echt subtiel te noemen.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:29 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hier word ik nu vrolijk vanquote:
Jammer dat ze haar broek verkeerd om aan heeftquote:Op donderdag 19 april 2018 10:29 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hey wat is dit nou ik post appetijtelijke plaatjes en wij moeten het met schorriemorrie bouwvakkersdecolette doen ???quote:
Zo'n fysiek heb ik ook. Afspreken?quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Dan wel geen stringetje maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
Wederom; laten we even ontopic blijven.
Nee, dat zie je me toch ook nergens zeggen? In die hogere broeken komen heupen van vrouwen ook beter uit, zelfs met weinig heup lijkt het nog wel watquote:Op woensdag 16 mei 2018 17:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben teveel heupen meestal voor een heupbroek en of croptop!
Meisjes daarentegen niet maar zoeken jullie echt nog meisjes?
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
Vind die hoge broeken maar niks. Maar wel beter dan vet wat er overheen hangt.
Good jobquote:Op woensdag 23 mei 2018 07:19 schreef Cauberg het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lief, 38 jaar en lekker strak....
Ziet er goed uit zo, ik zou er bijna mijn fiets voor uit het stof halenquote:Op woensdag 23 mei 2018 07:19 schreef Cauberg het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lief, 38 jaar en lekker strak....
Tja ben je gelijk uit gegeten.quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk altijd met een string boven de broek uit aan het McDonalds logo
Een man met string is ook vreselijk om te zienquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja ben je gelijk uit gegeten.
Zie je zo string kan helpen om een man op dieet te zetten.
Je spreek uit ervaring ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een man met string is ook vreselijk om te zien![]()
![]()
![]()
Die wilde gewoon mee doen met de tijd.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja en de grapjas had nog een kusje op zijn kont laten tattoeëren
Ik weet niet wie zijn doelgroep was, maar mannen met string zijn niet bepaald spannendquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Die wilde gewoon mee doen met de tijd.
Kijken van de positieve kant.
Jij vond het niks hij wel.
En zijn doel groep was zeker voor een bepaalde groep mensen.
Ik ben best wel ruimdenkend, maar een man in een string vind ik gewoon eng ... beetje viezig zelfs ...quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zijn doelgroep was, maar mannen met string zijn niet bepaald spannend
Neequote:Op woensdag 23 mei 2018 20:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wie zijn doelgroep was, maar mannen met string zijn niet bepaald spannend
Say what?!quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee
Maar een lul die vol zit met bloemetjes en regenboogjes .
Zodat bij in en uit schuiven .
Net lijkt of bijde bed partners een geweldige momenente bezitten is ook wel erg apart.
Nou dat heb ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:28 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ik ben best wel ruimdenkend, maar een man in een string vind ik gewoon eng ... beetje viezig zelfs ...
wtf?quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee
Net lijkt of bijde bed partners een geweldige momenente bezitten is ook wel erg apart.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:22 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Tis denk ik een dronken Pool die aan het tikken was ...
Lijkt me eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee
Ik vind dat heel erg leuk, mooi, geil om te zien, mits ze slank is (mea culpa). Helaas hebben bepaalde mensen de hoge taille broek weer in de mode gemaakt terwijl Mariah Carey in de jaren 90 er juist een einde aan had gemaakt.... Heldin!quote:Op donderdag 12 april 2018 01:42 schreef DeadWorld het volgende:
Wie kijkt er graag naar vrouwen met hun string boven de broek?
Mijn vriendin heeft dat wel eens
Wie kijkt er vaak naar vrouwen of kent vrouwen met hun string boven de broek?
Post hier je string foto's als je die hebt
Toch zitten dames strings lekkerder dan een mannen slip of boxer of wat dan ook..... Niet dat ik ze dagelijks draag maar ik heb er wel eens wat aan gehad (vraag waarom maar ik geef geen antwoord) en ze zitten 10x beter dan wat voor mannen string of mannen ondergoed ik tot nu toe heb aangehad.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:28 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ik ben best wel ruimdenkend, maar een man in een string vind ik gewoon eng ... beetje viezig zelfs ...
Maare.... waarom dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch zitten dames strings lekkerder dan een mannen slip of boxer of wat dan ook..... Niet dat ik ze dagelijks draag maar ik heb er wel eens wat aan gehad (vraag waarom maar ik geef geen antwoord) en ze zitten 10x beter dan wat voor mannen string of mannen ondergoed ik tot nu toe heb aangehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu in Nederland nog
[ Bericht 17% gewijzigd door Zwolsboy op 29-05-2018 15:27:41 ]Interessant he ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:19 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom zijn broeken tegenwoordig zo hoog? ziet er niet uitin de 70s was dat ook zodat (schaamhaar) etc niet te zien was.
Meiden horen juist lage broeken aan te trekken, sinds 2010 durven ze dat niet meer.
Het lijkt wel op dat ze steeds preutser worden, als je lui hoort die in de 80s/90s jong waren liepen ze zelfs topless op het strand of in de tuin, dit durven ze ook al niet meerAls een meid van zestien nu naakt gaat, spreekt iedereen er gelijk schande vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu in Nederland nog![]()
![]()
Ik kan mij nog wel herinneren eind jaren 80 dat je nog regelmatig een jonge meid topless zag op het strand![]()
Is niet zozeer dat het schande is maar tegenwoordig heeft iedereen een mobiel met camera en dan is het van topless op het strand naar topless online.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:32 schreef GM78 het volgende:
nneren eind jaren 80 dat je nog regelmatig een jonge meid topless
Daar heb je inderdaad wel een puntquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:35 schreef kiffer het volgende:
[..]
Is niet zozeer dat het schande is maar tegenwoordig heeft iedereen een mobiel met camera en dan is het van topless op het strand naar topless online.
Terwijl ze met 12 a 15 al seks gehad hebben tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:32 schreef GM78 het volgende:
[..]
Als een meid van zestien nu naakt gaat, spreekt iedereen er gelijk schande van![]()
Ik kan mij nog wel herinneren eind jaren 80 dat je nog regelmatig een jonge meid topless zag op het strand
Helaas wel, die superhoge broeken zien er niet uit. Vroeger was de mode echt wel sexier. Op de middelbare school zag ik dagelijks stringetjes boven lage heupbroeken uitsteken. Heerlijk! Ik zat niet voor niets altijd achterin de klas. Nu zie je het nooit meer.quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:26 schreef MultiBanaan het volgende:
Hellemaal eens, man vroeger in mijn stap tijd 1997-2008 periode hadden al die meiden lekkere strakke flared jeans waar de heupen en bilnaad zo lekker in uit kwamen. En strings natuurlijk. Mis die tijd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 00:06 schreef Staaf het volgende:
[..]
Helaas wel, die superhoge broeken zien er niet uit. Vroeger was de mode echt wel sexier. Op de middelbare school zag ik dagelijks stringetjes boven lage heupbroeken uitsteken. Heerlijk! Ik zat niet voor niets altijd achterin de klas. Nu zie je het nooit meer.
[ afbeelding ]
Ik vond ook het mode stijltje van de popartiesten erg sexy, beter dan nu. Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |