<edit>
Lelijke fouten. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 07-01-2003 02:07]
quote:Deus Ex 2 was ik nog vergeten ja.
Op dinsdag 7 januari 2003 02:06 schreef Skull het volgende:
Desu Ex moest ook niet al te lang meer duren, en Rainbox Six is al in februarie.
quote:oke
Op dinsdag 7 januari 2003 02:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
MK: DA = Mortal Kombat: Deadly Alliance.
R.E. = Racing Evoluzione..
Nou op die fiets.. voor mij is MK DA geen optie.. ik bedoel, zal vast een moeilijk cool vechtspijl zijn.. en vooral als je houdt van vechtspellen met een hoog "JAAAAA" gehalte, zo noem ik ze omdat er van die sterke trucjes inzitten.
Omdat ik geen zin heb in weer een vechtspel.. zo op zn tijd Tekken spelen, of Virtua fighter 04 op mn PS2 vind ik zat.
Dus ja... RE doen dan maar !! Maar welke zou je eerder halen, de RE of de Mercedes world racing?
Hehe en tot die tijd moet ik nog een hoop inhalen. Ik heb nog niet eens een cube.
quote:Daar mis je niet veel v an. Die van mij staat stof te verzamelenn. Wacht op MP en Zelda...that's it.
Op dinsdag 7 januari 2003 02:10 schreef Skull het volgende:Ik heb nog niet eens een cube.
quote:Dat is minder want die cube komt er op zeker. Nou ja iig 3 spellen die zeker de moeite waard zullen zijn op dat platform. En die Sunshine en Monkeyball zal ik dan ook wel halen. Voor de rest ben ik niet zo bekend met de cube. IIg zolang ik nog genoeg op mijn doos heb laat ik die cube rustig in prijs dalen.
Op dinsdag 7 januari 2003 02:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar mis je niet veel v an. Die van mij staat stof te verzamelenn. Wacht op MP en Zelda...that's it.
quote:Same here..Dikke lagen stof.
Op dinsdag 7 januari 2003 02:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar mis je niet veel v an. Die van mij staat stof te verzamelenn. Wacht op MP en Zelda...that's it.
quote:Maar nogmaals,...MP en Zelda en RE0 zullen dat doen veranderen.
Op dinsdag 7 januari 2003 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Same here..Dikke lagen stof.
.
quote:Stilletjes zegt:
Op dinsdag 7 januari 2003 02:32 schreef Skull het volgende:[..]
Dat is minder want die cube komt er op zeker. Nou ja iig 3 spellen die zeker de moeite waard zullen zijn op dat platform. En die Sunshine en Monkeyball zal ik dan ook wel halen. Voor de rest ben ik niet zo bekend met de cube. IIg zolang ik nog genoeg op mijn doos heb laat ik die cube rustig in prijs dalen.
quote:Nogal ja.
Op dinsdag 7 januari 2003 10:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Stilletjes zegt:
vond Mario zwaar zuigen
quote:Rainbow Six.. Half februari is ook de PC release en van de Xbox versie is zo enorm weinig bekend, denk dat je er nog wel een paar maandjes bij op zou kunnen tellen.
Op dinsdag 7 januari 2003 02:06 schreef Skull het volgende:
Deus Ex moest ook niet al te lang meer duren, en Rainbow Six is al in februari.<edit>
Lelijke fouten.
Moet alleen erg wennen aan de controls (ipv muis+keyboard).
Ook dat je maar 2 guns kan vasthouden vind ik irri+dat je op X moet drukken om een wapen te pakken.
Ik zie het verschil tussen stukken alien en ammo niet.
Vaak onduidelijk wat de missie is.
verders: verstand op nul en schieten maar (zit nu in level 2) en dat is wel
Haha verstand op 0? Als jij zometeen op Legendary gaat spelen zal je meer tactiek nodig hebben dan in Ghost Recon
quote:Idd,...tis allemaal wennen. Vind Halo persoonlijk de beste Console FPS die er is. Zonder enige twijfel. Ik heb dat spel al zeker 3x uitgespeeld.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:49 schreef WouteRF het volgende:
Mwah, zijn verwerpelijke argumenten. Het is inderdaad wennen, maar dat is logisch als dit je 1e console-FPS is.
Geen moment spijt van! Ik had de ¤299 pack gekocht, en fifa2003 en Splinter Cell.
Ik had tot vandaag alleen laatstgenoemde spellen gespeeld, net ff HALO gecheckt.
Normaal heb ik t niet zo op dit soort spellen, maar misschien gaat dit spel mij toch van gedachten veranderen. Leuk!
Nu nog eens die andere 2 bekijken.
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Deze hoort hier ook thuis. Vond ik in de Cube topic. Erg cool.... courtesy van Febster geloof ik !
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Deze hoort hier ook thuis. Vond ik in de Cube topic. Erg cool.... courtesy van Febster geloof ik !
Ga gerust verder ik lurk hier wel rustig verder
In this game your mission to teach a robot girl P.A.S.S. (Personal Assist Secretary System) to behave a true human, you can communicate with the robot with the Xbox Voice Communicator, using a real-time voice synthesis technology developed by Toshiba.
Moet zeggen dat het er ook knap uitziet.

Hij komt uit in Japen -> Q1 (spring 2003
)
Meer info
__edit_______
verhaaltje ff geedit ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 07-01-2003 18:24]
quote:Op de mijne ligt ook een laag stof terwijl ik er elke dag mee speel... Kwestie van afstoffen
Op dinsdag 7 januari 2003 10:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Same here..Dikke lagen stof.
.
Wat is de goedkoopste plek om een xdoos te kopen (nieuw)? En hoeveel kost ie daar en wat zit erbij?
Is 200 euro voor xbox + jsrf + sgt2002 + dvd JPIII teveel?
quote:Bestaat die actie nog? Volgens mij niet.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Op de mijne ligt ook een laag stof terwijl ik er elke dag mee speel... Kwestie van afstoffen
Wat is de goedkoopste plek om een xdoos te kopen (nieuw)? En hoeveel kost ie daar en wat zit erbij?
XboX + Controller + DVDkit + JSRF + SegaGT + Halo = ¤299 geloof ik
quote:Knap hoor dat je een winkel weet waar ie 200 euro kost
Op dinsdag 7 januari 2003 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Op de mijne ligt ook een laag stof terwijl ik er elke dag mee speel... Kwestie van afstoffen
quote:Bron: Gamers.nl
Sinds de introductie van Microsoft's Xbox Live service, 15 November 2002, vlogen de XBL Starterkits als warme broodjes over de toonbank. In de eerste week na de release waren er al 150.000 Xbox gamers online gegaan met hun pikant uitziende headset. Gelukkig voor Microsoft loopt Xbox Live nog steeds uitstekend, en zijn er volgens de NPD Group tot op de dag van vandaag een kwart miljoen (250.000) mensen op Bill Gates online gameservice aangesloten, waarvan de gemiddelde speler tot 2.5 uur per dag online spendeert. Tot grote tevredenheid van de softwaregigant.In Europa, en dus ook Nederland, wordt Xbox Live op 14 maart uitgebracht, nog een dikke 2 maanden wachten dus maar dan kan je ook een tijd vooruit : Voor 60 euro kan je 12 maanden lang online (uiteraard zonder extra kosten), krijg je 2 demo's (te weten MotoGP Online en Whacked!) en natuurlijk de bekende Xbox Communicator, de bekende head-set die communiceren tijdens het gamen een heel stuk makkelijker maar ook persoonlijker maakt.
Met een sterke line-up aan Xbox Live titels, en de verschillende content downloads voor games zoals Splinter Cell, Unreal Championship en Mechassault, heeft Microsoft een sterke troef in handen. Binnenkort is het hebben van een sociaal leven in het echte leven misschien wel overbodig dankzij Xbox Live. Of dit succes standhoudt blijft natuurlijk de vraag, maar de service overtreft op het moment in bijna elk schaal de online plannen van Sony en Nintendo. 16 januari zijn de Japanners aan de beurt, en voor ons is het wachten op 14 maart. Kijk op Xboxworld.nl voor meer info omtrent Xbox Live.
Hmm, sounds nice. Ga et zeker halen. 60 euro voor een jaar is geen miskoop. Iemand anders een Xbox hier die dit ook aan gaat schaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |