quote:
Op donderdag 26 december 2002 12:22 schreef neusaap het volgende:
'k heb splinter cell in huis gehaald...
WAT EEN KUT SPEL!!!!!!!!
60 euro weggegooid!!!!
ARGH!
 Ben je dezelfde neusaap die net in het Gamecube topic Mario Sunshine omhoogt prijst,......? want zo ja dan snap ik je reactie ! Dan heb je het echt niet begrepen !
 Ben je dezelfde neusaap die net in het Gamecube topic Mario Sunshine omhoogt prijst,......? want zo ja dan snap ik je reactie ! Dan heb je het echt niet begrepen !  

quote:Die reactie zag ik ook inderdaad
Op donderdag 26 december 2002 13:34 schreef Chocobo het volgende:[..]

quote:
WAT EEN KUT SPEL!!!!!!!!
60 euro weggegooid!!!!
ARGH!
 Je naam komt hier wel redelijk van pas ja... Neusaap
 Je naam komt hier wel redelijk van pas ja... Neusaap 
En een spel is niet automatisch slecht als je het niet kan hoor  Dan ligt het aan jou en niet aan de game. Nu, ga even snel je mond spoelen!!
 Dan ligt het aan jou en niet aan de game. Nu, ga even snel je mond spoelen!!

Op de pc kon je in Battlefield1942 (wat ik zelf bagger vond) ook vliegen, dus op de XboX waarschijnlijk ook. Maar dat vliegen was dik nep... Ik doel meer op een 'echte' flight-fighters-game ( wat een woord  ). WOII of nieuw
). WOII of nieuw 
Iemand?

quote:Lees: Ik verwachtte een makkelijke shooter maar voor splinter cell heb je geduld nodig, en dat heb ik niet.
WAT EEN KUT SPEL!!!!!!!!
60 euro weggegooid!!!!
ARGH!

Ik snap er namelijk niks van!  

quote:Volgens mij kun je standaard geen divx kijken op je xbox
Op donderdag 26 december 2002 16:46 schreef Henk-E het volgende:
om divx te kijken op je xbox .

quote:Mischien word je hier wat wijzer van http://www.xbox-scene.com/
Op donderdag 26 december 2002 17:02 schreef Henk-E het volgende:
JA dat klopt ik heb hem speciaal ervoor gemod met de xecuter!

Backups te draaien
 Backups te draaien  Ik snap het gewoon niet. Ook las ik ergens dat iemand mediaplayer op zijn Xbox wilt
 Ik snap het gewoon niet. Ook las ik ergens dat iemand mediaplayer op zijn Xbox wilt  ? ? ? Why !!!
 ? ? ? Why !!!Ik gebruik mijn Xbox om te gamen,.......en wel om te consolegamen.  Films kijken doe ik op mijn dvd speler en andere programma gebruik ik mijn pc voor. Waarom het risico nemen van modden
 Films kijken doe ik op mijn dvd speler en andere programma gebruik ik mijn pc voor. Waarom het risico nemen van modden  

Ik snap het gewoon niet  

quote:Niet iedereen is hetzelfde , ik wil graag mijn xbox modden om er dus meer dingen mee te doen die dus ook mogelijk zijn!!
Op vrijdag 27 december 2002 07:56 schreef Chocobo het volgende:
Het ligt misschien aan mij maar waarom wilt iedereen de Xbox modden? Om Divx te spelenBackups te draaien
Ik snap het gewoon niet. Ook las ik ergens dat iemand mediaplayer op zijn Xbox wilt
? ? ? Why !!!
Ik gebruik mijn Xbox om te gamen,.......en wel om te consolegamen.
Films kijken doe ik op mijn dvd speler en andere programma gebruik ik mijn pc voor. Waarom het risico nemen van modden

Ik snap het gewoon niet

Snappie!!!
Gamen kan toch ook nog als je hem mod , gaat er iets fout jammer dan.
 [pats modus] Ander speel ik wel op mijn Gamecube of PS2  [/pats modus]
[/pats modus]

quote:Nee,........snap het niet. Wat kan je nog meer doen dan met de Xbox behalve gamen en dvd's kijken
Op vrijdag 27 december 2002 14:20 schreef Henk-E het volgende:[..]
Niet iedereen is hetzelfde , ik wil graag mijn xbox modden om er dus meer dingen mee te doen die dus ook mogelijk zijn!!
Snappie!!!

quote:Jij ook
Op vrijdag 27 december 2002 14:20 schreef Henk-E het volgende:[..]
[pats modus] Ander speel ik wel op mijn Gamecube of PS2
[/pats modus]

quote:MODden is wel degelijk een mooie optie, tenminste dat vind ik.
Op vrijdag 27 december 2002 14:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,........snap het niet. Wat kan je nog meer doen dan met de Xbox behalve gamen en dvd's kijken

[..]Jij ook

Ooit ga ik hem ook nog MODden. Maar ik begrijp volkomen jouw stanpunt hoor  

quote:Maar waarom moet je ze aanschaffen? Er bestaan ook nog videotheken hoor...
Op vrijdag 27 december 2002 19:47 schreef Neejoh het volgende:
En ik ben een arme student, dus geen geld voor de 300 films die ik nu op CD heb op DVD aan te schaffen
Enige reden waarom ik m'n Xbox zou modden is om import games te spelen. Maar aangezien dit vrij prijzig is, geef ik liever (nog wat meer) geld uit voor een NTSC-versie van de Xbox (en PS2)...

quote:* Neejoh is nogal filmfreak *
Op vrijdag 27 december 2002 21:22 schreef twi het volgende:[..]
Maar waarom moet je ze aanschaffen? Er bestaan ook nog videotheken hoor...
Enige reden waarom ik m'n Xbox zou modden is om import games te spelen. Maar aangezien dit vrij prijzig is, geef ik liever (nog wat meer) geld uit voor een NTSC-versie van de Xbox (en PS2)...

quote:CRIMSON SKIES!! CRIMSON SKIES!!
Op donderdag 26 december 2002 14:12 schreef Neejoh het volgende:
Weten jullie trouwens of er ook nog een flight-sim uitkomt op de XboX? Ik zou namelijk graaag een game als IL-2 Sturmovik op een breedbeeld spelen!Op de pc kon je in Battlefield1942 (wat ik zelf bagger vond) ook vliegen, dus op de XboX waarschijnlijk ook. Maar dat vliegen was dik nep... Ik doel meer op een 'echte' flight-fighters-game ( wat een woord
). WOII of nieuw
Iemand?
 . (Zie screenshots vorige topic, echt prachtig)
. (Zie screenshots vorige topic, echt prachtig)

Dino Crisis 3

Wat is dat mooi
 Wat is dat mooi  

quote:Ik sta er nog van te kijken dat mensen riepen dat de games meteen het uiterste uit de Xbox haalde, omdat developers alles van de PC konnen leren, maar ik zag HALO dit er echt niet uit trekken hoor
Op zaterdag 28 december 2002 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Jezus,...die screens van Dino. OMGWat is dat mooi

quote:We moeten het nog wel in beweging zien he, en Halo is en was natuurlijk ontzettend mooi. En over Halo2 wil ik niet eens praten
Op zaterdag 28 december 2002 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik sta er nog van te kijken dat mensen riepen dat de games meteen het uiterste uit de Xbox haalde, omdat developers alles van de PC konnen leren, maar ik zag HALO dit er echt niet uit trekken hoor

, nu nog hopen dat capcom de gameplay nog een beetje gaat vernieuwen en niet weer zo'n standaard RE type game gaan uitbrengen. De vorige dino crisis was wel grappig alleen veeeeeeel te makkelijk.
 , nu nog hopen dat capcom de gameplay nog een beetje gaat vernieuwen en niet weer zo'n standaard RE type game gaan uitbrengen. De vorige dino crisis was wel grappig alleen veeeeeeel te makkelijk. 

quote:Ik zoek zelf meer een Final Fantasy achtige RPG of Zelda achtige adventure dan dat ik de pc-achtige Morrowind ga spelen. Vind dat zelf niet zo cool !
Op zaterdag 28 december 2002 16:40 schreef HAL9000S het volgende:
Screens van dino idd zeer geil, nu nog hopen dat capcom de gameplay nog een beetje gaat vernieuwen en niet weer zo'n standaard RE type game gaan uitbrengen. De vorige dino crisis was wel grappig alleen veeeeeeel te makkelijk.
Hier staat een mooi verhaaltje over [b]Sudeki[/b]
Ook erg vet! Ik snap alleen niet wat mensen zeiken over het RPG-loze imago van de XBOX. Kijk naar morrowind, een unieke RPG met zo'n verschrikkelijk groot speelveld, en zoveel opties dat je minstens een half jaar bezig bent om hem compleet uit te spelen.

quote:Ik vind FF juist zo verschrikkelijk linear tegenover morrowind. Mijn kamergenoot was/is ook echt die-hard FF fanaat gewoon, tot dat ie Morrowind ging spelen. Het ging zelfs zo ver dat ie naast z'n baan 8 uur per dag die game speelde, achter elkaar!!
Op zaterdag 28 december 2002 16:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zoek zelf meer een Final Fantasy achtige RPG of Zelda achtige adventure dan dat ik de pc-achtige Morrowind ga spelen. Vind dat zelf niet zo cool !
 Ik ben niet zo'n RPG-er maar een RPG als morrowind lijkt me gewoon veel leuker omdat je wereld zo verschrikkelijk groot is, en je hebt totale vrijheid.
 Ik ben niet zo'n RPG-er maar een RPG als morrowind lijkt me gewoon veel leuker omdat je wereld zo verschrikkelijk groot is, en je hebt totale vrijheid.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |