abonnement Unibet Coolblue
pi_178460178
Hallo,

Omdat ik in mijn slaapkamer amper wifi ontvang en m'n telefoon elke keer op 4g moet zetten ben ik op zoek naar een wifi repeater. Ik had er een van de action (maxxter wifi repeater) maar deze heeft het begeven.

Op zoek dus naar een die je in het stopcontact kan duwen zodat ik in m'n slaapkamer ook fatsoenlijk wifi signaal heb.

Iemand die er nog een heeft liggen? Liefst omgeving eindhoven en anders natuurlijk verzendkosten voor mij.

Groetjes pizza
pi_178460704
Gebruik nooit een wifi versterker.


Pak een stopcontact lan oplossing
pi_178461061
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:21 schreef tailfox het volgende:
Gebruik nooit een wifi versterker.


Pak een stopcontact lan oplossing
Want?

Ben echt een leek hierin hoor, maar ben het zat amper wifi op slaapkamer te hebben en die repeater van de action heeft het een jaar goed gedaan.
pi_178461137
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:38 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Want?

Ben echt een leek hierin hoor, maar ben het zat amper wifi op slaapkamer te hebben en die repeater van de action heeft het een jaar goed gedaan.
snelheid.
pi_178461289
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

snelheid.
Ah oké, ja ik woon nu gelijkvloers, zit nu ongeveer 6 (minder zelfs volgens mij) meter tussen waar slaapkamer zit en router (woonkamer). Maar ga binnen 2-3 maanden verhuizen, zit nu in nieuwbouw, dan niet meer, heb dan wel een slaapkamer op een andere verdieping, hoop dat het daar beter is. (tegen die tijd zoek ik dus ook nog een fokker die m'n internet opnieuw kan aansluiten :9)

Oftewel, voor deze 2-3 maanden zou een versterker nog wel prima zijn.

Edit: mocht het daar op slaapkamer ook belabberd zijn is idd wat jij zegt miss een betere oplossing.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 23:53:36 ]
pi_178461311
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:52 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ah oké, ja ik woon nu gelijkvloers, zit nu ongeveer 6 meter tussen waar slaapkamer zit en router (woonkamer). Maar ga binnen 2-3 maanden verhuizen, zit nu in nieuwbouw, dan niet meer, heb dan wel een slaapkamer op een andere verdieping, hoop dat het daar beter is. (tegen die tijd zoek ik dus ook nog een fokker die m'n internet opnieuw kan aansluiten :9)

Oftewel, voor deze 2-3 maanden zou een versterker nog wel prima zijn.
voor aansluiten van je internet wil ik je best helpen.

Heb alleen geen hardware meer liggen.
pi_178461329
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:53 schreef tailfox het volgende:

[..]

voor aansluiten van je internet wil ik je best helpen.

Heb alleen geen hardware meer liggen.
Ik heb hier zelf zo'n doe het zelf pakket van telfort, die moet gewoon aangesloten worden, maar hoe wat en waar weet ik dus niet. Maar ik kan dus een beroep op jou doen dan haha? Koffie inbegrepen hoor!
pi_178461341
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik heb hier zelf zo'n doe het zelf pakket van telfort, die moet gewoon aangesloten worden, maar hoe wat en waar weet ik dus niet. Maar ik kan dus een beroep op jou doen dan haha? Koffie inbegrepen hoor!
nogsteeds regio Eindhoven? Dan ja geen probleem.
pi_178461358
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

nogsteeds regio Eindhoven? Dan ja geen probleem.
Jup, Veldhoven dan nog steeds. Zijn nu bezig met alles rondmaken met contract enzo (bureaucratie gedoe) en dan klussen en verhuizen, dus gok maximaal 3 maanden dat ik daar wel zit :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')