abonnement Unibet Coolblue
pi_178486508
Kaatje en FFT, ik denk dat dat inderdaad goed zou zijn. Ik heb alleen niet echt het gevoel dat daar ruimte voor is, want als ik niet genoeg uren maak op stage houd ik geen uren over om in de zomer op vakantie te kunnen en ik heb de afgelopen weken ook dagen gemist door een paar rottige verkoudheden en gedoe. :{
Als ik nu in mijn agenda kijk zie ik dat ik voor de eerste week van mei nog helemaal geen afspraken of andere verplichtingen heb staan. Daar kan ik wel een eigen weekje meivakantie van maken. Lekker veel naar buiten, dagje sauna, beetje muziek maken, beetje lezen O+ daar heb ik al zo lang allemaal geen energie/tijd voor...
En uiteindelijk loopt het dan vast wel los met die stage. Als ik beter uitgerust ben, ben ik ook productiever.
Dankjulliewel voor de tip. Zoiets komt dan niet vanzelf uit mijn gare hoofd :')
pi_178487242
Dus, maandag in dat geprek met GGZ, sloten we af en had ik gezegd dat los van de psychiatrische hulpvraag ik 'niet echt behoefte heb aan therapie, maar als ze nog wat op de rol hadden, ze t best voor mochten leggen'
Belt ze gisteren: Ja, nou, dat adviesgesprek wil ik dan eigenlijk ombuigen tot een 'wat voor therapie is geschikt voor jou- gesprek en dan nog een afspraak daarna met een advies'

Ik was net wakker en onverdonderd, dus ik heb net teruggebeld met 'dat wil ik eigenlijk niet, laat me nou gewoon naar een psychiater gaan'.
Ging ze helemaal moeilijk doen. :{
'Ik snap het niet. Hoe kun je dat nou binnen een dag beslissen? Bla, bla. Waarom wil je geen therapie? Ik voel weerstand.'

Wat is deze nou dan.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:42:46 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178487341
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Dus, maandag in dat geprek met GGZ, sloten we af en had ik gezegd dat los van de psychiatrische hulpvraag ik 'niet echt behoefte heb aan therapie, maar als ze nog wat op de rol hadden, ze t best voor mochten leggen'
Belt ze gisteren: Ja, nou, dat adviesgesprek wil ik dan eigenlijk ombuigen tot een 'wat voor therapie is geschikt voor jou- gesprek en dan nog een afspraak daarna met een advies'

Ik was net wakker en onverdonderd, dus ik heb net teruggebeld met 'dat wil ik eigenlijk niet, laat me nou gewoon naar een psychiater gaan'.
Ging ze helemaal moeilijk doen. :{
'Ik snap het niet. Hoe kun je dat nou binnen een dag beslissen? Bla, bla. Waarom wil je geen therapie? Ik voel weerstand.'

Wat is deze nou dan.
Ik heb hier even niets op te zeggen want ik versliep me en mijn hersenen doen het nog niet goed. Maar ik heb gisteren eindelijk je blackened fish tacos op en ze waren divine O+
Spoilers!
pi_178487358
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Dus, maandag in dat geprek met GGZ, sloten we af en had ik gezegd dat los van de psychiatrische hulpvraag ik 'niet echt behoefte heb aan therapie, maar als ze nog wat op de rol hadden, ze t best voor mochten leggen'
Belt ze gisteren: Ja, nou, dat adviesgesprek wil ik dan eigenlijk ombuigen tot een 'wat voor therapie is geschikt voor jou- gesprek en dan nog een afspraak daarna met een advies'

Ik was net wakker en onverdonderd, dus ik heb net teruggebeld met 'dat wil ik eigenlijk niet, laat me nou gewoon naar een psychiater gaan'.
Ging ze helemaal moeilijk doen. :{
'Ik snap het niet. Hoe kun je dat nou binnen een dag beslissen? Bla, bla. Waarom wil je geen therapie? Ik voel weerstand.'

Wat is deze nou dan.
Ja wat :{
pi_178487387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb hier even niets op te zeggen want ik versliep me en mijn hersenen doen het nog niet goed. Maar ik heb gisteren eindelijk je blackened fish tacos op en ze waren divine O+
Oh dat is goed :D :D

Naja, ik vind het gewoon vreemd. Ze was me een beetje een schuldgevoel aan het aanpraten net, en dat is vrij onaangenaam.
'Volgens mij wil je best therapie want puur en alleen voor medicijnen had je ook bij de huisarts terecht gekund'
Uh, wat. De HA stuurt me door hou s op zeg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178487422
Maar dit is dus wel precies waarom ik geen therapie meer wil :')
Zoveel gezeik. Bah.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178487460
Ik ben er helemaal niet mee bekend, GGZ etc. Maar man oh man, is luisteren daar dan zo moeilijk? En wie is zij helemaal met "Volgens mij wil je best therapie"...geloeiende, dan had je daar toch om gevraagd, jij ben toch geen achterlijke idioot!
We have far more in common than that which devides us..
pi_178487481
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben er helemaal niet mee bekend, GGZ etc. Maar man oh man, is luisteren daar dan zo moeilijk? En wie is zij helemaal met "Volgens mij wil je best therapie"...geloeiende, dan had je daar toch om gevraagd, jij ben toch geen achterlijke idioot!
Nou, ik ben best blij dat je het zegt, want door dat gesprek met haar en de manier waarop ze met me in gesprek ging net ging ik dus wel aan mezelf twijfelen. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178487509
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou, ik ben best blij dat je het zegt, want door dat gesprek met haar en de manier waarop ze met me in gesprek ging net ging ik dus wel aan mezelf twijfelen. :{
Niet twijfelen, jij weet toch of je wel of geen therapie wil? Wie kent jou nou het beste (en het langst)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:56:05 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178487589
Ik vind de vraag of je therapie wilt niet persé relevant. De meest geesteszieke mensen willen dat niet :P De vraag is of je het nodig hebt.

Inmiddels ben je zelf uit je dal gekropen. Had dat sneller gekund met therapie? Was je niet in het dal geraakt met therapie? Als het antwoord op beide vragen nee is, heeft die therapeute ongelijk. Als het antwoord op een van de twee ja is, heb jij ongelijk.

Zo.
Spoilers!
pi_178487607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind de vraag of je therapie wilt niet persé relevant. De meest geesteszieke mensen willen dat niet :P De vraag is of je het nodig hebt.

Inmiddels ben je zelf uit je dal gekropen. Had dat sneller gekund met therapie? Was je niet in het dal geraakt met therapie? Als het antwoord op beide vragen nee is, heeft die therapeute ongelijk. Als het antwoord op een van de twee ja is, heb jij ongelijk.

Zo.
Ik denk dat het antwoord op allebei de vragen 'nee' is.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:02:41 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178487705
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk dat het antwoord op allebei de vragen 'nee' is.
Mooi, dan hoef je dat traject ook niet in ^O^

Wat is er nu afgesproken eigenlijk?
Spoilers!
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:10:06 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178487827
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik heb een weekje (tekort maar voor t eerst met diegen op vakantie) Kreta geboekt eind juni. Kijk er al naar uit. 30 Graden en veel te doen en zien daar :). Overigens wordt dit eerste keer Griekenland.
Griekenland is leuk en mooi en de Grieken zijn over het algemeen erg aardig.
Diegeen is dat een M of een V?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178487838
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mooi, dan hoef je dat traject ook niet in ^O^

Wat is er nu afgesproken eigenlijk?
ze moet alles overleggen in het team en dan over 3 weken adviesgesprek. Dat zal dan bestaan uit 'je kan naar een psychiater'
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:13:12 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178487884
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ze moet alles overleggen in het team en dan over 3 weken adviesgesprek. Dat zal dan bestaan uit 'je kan naar een psychiater'
Hmm. Ok. Nou ja, in ieder geval is er soort van actie. Daarna maar afwachten wanneer je dan bij de psych terecht kan.
Spoilers!
pi_178487973
Nog 4 casussen en dan naar huus
pi_178488007
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:36 schreef Lonaa het volgende:

'Ik snap het niet. Hoe kun je dat nou binnen een dag beslissen? Bla, bla. Waarom wil je geen therapie? Ik voel weerstand.'

Had je daar niet al maandenlang over nagedacht, wat je wilt? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178488011
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
Nog 4 casussen en dan naar huus
Wat heb je vandaag allemaal geleerd *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178488040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat heb je vandaag allemaal geleerd *O*
Oh herhaling allemaal.. vandaag alleen maar Lotus cases. ‘Examen dag’
pi_178488066


pi_178488131
quote:
Niet slecht! Nu een donati hechting *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178488575
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je daar niet al maandenlang over nagedacht, wat je wilt? :D
en wat ik nodig had.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 13 april 2018 @ 13:03:32 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178488853
Zo. Klaar mee nu. Lekker netflix straks en weekend en morgen is vast een goede dag. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178489063
@ loona :*

Goeie samenvatting van Lucky, tóch!?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')