Aan het kuchje te horen zit Hieke buiten.
Alleen ?
Ja, stom dat ze dat doen.
Ze willen weer de mooiste beelden voor de uitzending bewaren...
Ik kan nog steeds niets teveel tikken.
P.s. Hieke zit niet te kuchen maar huilt stilletjes.
Ik hoop dat de streamers het voor me bij willen houden als de oogjes zo dicht vallen.
Alvast bedankt
Kijk even in het topic 'Wat niet in de streams...' voor meer info.
Schreef eerder dat ik nog terug zou komen om verslagen te typen. Heb echter nu ff iets anders aan mijn hoofd. Sowwy, maar jullie moeten het vannacht verder zonder mij stellen. Is vast geen probleem, het gaat lekker zag ik. Dus veel plezier met streamen!
Wil weten of die op de badscene van Ferdi en Hieke staat?
Want wat viel er een hoop te typen met al die gesprekken en dat geren van en naar de DBK, tuin, huis-, slaap- en badkamer, tjonge het leken de Simms wel.
Ik geloof dat ik niemand voor het hoofd zal stoten als ik Sanne en Trevanian nog even extra in het zonnetje zet omdat ze het deze nacht zo lang vol hebben gehouden, (Trevanian postte zijn laatste verslag van deze nacht maar liefst om 5:25 !!) waardoor we dus helemaal up-to-date zijn hier en niets hebben hoeven missen.
Echt fantastisch van jullie, waarvoor mijn hartelijk dank, nou daar komt ie dan, ga er maar ff lekker onder liggen.
* Tinkerbell denkt verder: juist ja, drank in da House en de apen komen uit de mouw
Een applaus voor jezelf.
Jullie moeten dit straks maar in boekvorm uit gaan geven. Het begint nu echt op een roman te lijken.
Ben vanacht vreselijk wezen stappen en heb alles gemist.
Met bonkend hoofdje zeg ik dan ook:
Streamers, GE-WEL-DIGE verslagen!!
Ik sluit me bij Bep aan met een special thanks voor de die-hards Sanne en Trevanian.
Jullie zijn allemaal super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |