abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178448567
Hoe kan het dat "we" Rusland publiekelijk beschuldigen van de aanslag op de ex-spion terwijl er nog niet eens bewijs is.

Hoe kan het dat "we" achter de VS staan, als de gifgasaanval nog niet eens bewezen/zeker is?

Nu.nl:
quote:
Ademhaling
VN-medewerkers in Syrië kunnen niet bevestigen dat er afgelopen weekend chemische wapens zijn ingezet in Douma.

Volgens een woordvoerder van de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) zijn er in de afgelopen dagen wel mensen behandeld die problemen met de ademhaling hadden. Of die gezondheidsproblemen iets met chemische wapens te maken hadden, kon de WHO niet ter plaatse vaststellen.

Ook hulpverleners van de vluchtelingenorganisatie UNHCR en het noodhulpbureau Ocha van de VN hebben geen enkele eigen informatie over de inzet van chemische wapens.
NOS.nl:
quote:
Blok vermoedt dat het bewind van de Syrische leider Bashar al-Assad erachter zit, omdat het vaker gifgas heeft gebruikt
Huh/whut :? ?

quote:
Activisten en hulporganisaties die ter plekke zijn in het oorlogsgebied meldden dat het om gifgas gaat. Daarbij komt dat het Syrische regime nog altijd geen volledige opening van zaken heeft gegeven over zijn chemische wapenprogramma.

Nederland sluit zich hiermee aan bij onder meer de VS, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland, die ook van mening zijn dat alles erop wijst dat er gifgas is ingezet door Assad. Rusland en Syrië zeggen dat er helemaal geen gifgasaanval heeft plaatsgevonden.
Begrijp me niet verkeerd, gas-aanvallen (tegen burgers) moeten altijd veroordeeld worden, en tegen opgetreden. Maar wat is er gebeurd met "Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is"? Mij lijkt het verstandig, om even bewijs af te wachten, voordat we raketten gaan schieten.

Ik begin steeds meer te geloven in een heuse "Lastercampagne" tegen Rusland.

Klacht: Klappen geven zonder de zekerheid te hebben.

PS:
Dit is nog eens professioneel politicus zijn:
quote:
President Trump heeft Rusland via
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laten weten dat de Amerikaanse raketten eraan komen. "Rusland zegt dat alle raketten op Syrië worden neergehaald. Bereid je maar voor, Rusland, ze komen eraan: fijn, nieuw en slim."
Weggegaan en opgerot
pi_178448587
Je komt over als een NSB'er
pi_178448591
Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, is ook mogelijk hoor. Maar dit valt me gewoon op...
Weggegaan en opgerot
pi_178448603
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:39 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Je komt over als een NSB'er
Tnx, ik doe mijn best.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 11 april 2018 @ 14:53:01 #5
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_178448793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, is ook mogelijk hoor. Maar dit valt me gewoon op...
Je ziet het niet verkeerd.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_178451852
Inderdaad lijkt het op een lastercampagne en gebrek aan bewijs. En Saddam had uiteindelijk ook geen WMDs. Aan de andere kant, daar gaat het bondgenootschap over, een zegt en de gelederen sluiten zich. Misschien weet UK wel meer en willen ze overtuigende zaken niet delen (geheime kennis). Maar echt voordeel heeft UK niet te behalen, meestal is lastercampagne voorbode van aanval maar het is niet alsof UK e.a. Rusland met bondgenoten zal aanvallen en innemen, dus wat zou het nut van lastercampagne uberhaupt zijn?, en als dat er niet is, zit er misschien wel een kern van waarheid in?
pi_178462083
Ik ben het helemaal met je eens, volslagen idioot wat er gebeurd, en iedereen kijkt toe en doet niets.
pi_178462088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:37 schreef robijntjestralendwit het volgende:

Ik begin steeds meer te geloven in een heuse "Lastercampagne" tegen Rusland.
Die is al jaren aan de gang.
pi_178462544
Lekker laten gaan ouwe reus. Zoeken ze daar maar uit allemaal. Hier leven we vredig en wel.
Zonder wrijving geen glans
pi_178464168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker laten gaan ouwe reus. Zoeken ze daar maar uit allemaal. Hier leven we vredig en wel.
Zeker een goede insteek, alleen worden die keuzes wel gemaakt uit "onze" naam. Ik ben zelf redelijk nationalistisch (zoals het vroeger nog wel mocht, niet het nationalisme van 2018, want dat mag blijkbaar niet meer), en dit past niet bij het Nederland waar ik graag woon.
Weggegaan en opgerot
pi_178464193
Omdat Rusland sleeeeecht
Amerika goooeeeddd!

Ongeveer, heb wat details weggelaten.
pi_178464208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:34 schreef Aristai het volgende:
Inderdaad lijkt het op een lastercampagne en gebrek aan bewijs. En Saddam had uiteindelijk ook geen WMDs. Aan de andere kant, daar gaat het bondgenootschap over, een zegt en de gelederen sluiten zich. Misschien weet UK wel meer en willen ze overtuigende zaken niet delen (geheime kennis). Maar echt voordeel heeft UK niet te behalen, meestal is lastercampagne voorbode van aanval maar het is niet alsof UK e.a. Rusland met bondgenoten zal aanvallen en innemen, dus wat zou het nut van lastercampagne uberhaupt zijn?, en als dat er niet is, zit er misschien wel een kern van waarheid in?
Volgens mij is het een van de oudste trucjes ter wereld. Creëer een gezamenlijke vijand (Rusland in dit geval) om zelf (EU / Europa?) hechter te worden. Daarbij helpt iedere "dreiging" mee als er een draagvlak gecreëerd moet worden voor nieuwe (privacy)wetgeving.

Daarbij is er nog het verband: Vijand - Dreiging - Defensiebudget - Wapenhandel
Weggegaan en opgerot
pi_178464223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:40 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Tnx, ik doe mijn best.
TR gemacht
pi_178464266
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:50 schreef Handleiding het volgende:

[..]

TR gemacht
Tnx, goed gedaan!

Heb je OT ook nog niets te melden? Of is de aandacht genoeg?
Weggegaan en opgerot
pi_178464606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Tnx, goed gedaan!

Heb je OT ook nog niets te melden? Of is de aandacht genoeg?
niet gelezen verder. Probeer het anders in NWS.
pi_178464672
Hoewel ik sinds MH17 zeer zeker geen fan ben van de Russen en ook nooit geweest van Assad geef ik je nuchter gezien geheel gelijk.
Het is een trend.
Tegenwoordig zijn de rechtbanken vervangen door twitter en is iedereen schuldig tot het tegendeel is bewezen.
pi_178466039
Syrië is één van de weinige landen ter wereld die GEEN Rothschild bank heeft, maar waar de geldcreatie nog steeds eigen bezit is.

De VN is opgericht door? Juist - Rothschild. Om landen zoals Syrië politisch te dwingen om over te stappen op een private bank. Dit gajes is al bijna 300 jaar bezig om ALLES, maar dan ook echt ALLES!!! in eigen bezit te krijgen. De middelen zijn eindeloos en deze psychopathen deinzen werkelijk nergens voor terug.

De vrezen maar één ding. Dat de massa van het volk in beweging komt om alles wat deze gasten de afgelopen 300 jaar hebben geroofd terug te eisen.

Dat is slechts één maal gebeurd en men wordt er tot op de dag van vandaag om gedemoniseerd.
Bekijk: The man that fought the (Rothschild) bank en huiver.

HUIVER.
pi_178466119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef C.L.Werner het volgende:
Syrië is één van de weinige landen ter wereld die GEEN Rothschild bank heeft, maar waar de geldcreatie nog steeds eigen bezit is.

De VN is opgericht door? Juist - Rothschild. Om landen zoals Syrië politisch te dwingen om over te stappen op een private bank. Dit gajes is al bijna 300 jaar bezig om ALLES, maar dan ook echt ALLES!!! in eigen bezit te krijgen. De middelen zijn eindeloos en deze psychopathen deinzen werkelijk nergens voor terug.

De vrezen maar één ding. Dat de massa van het volk in beweging komt om alles wat deze gasten de afgelopen 300 jaar hebben geroofd terug te eisen.

Dat is slechts één maal gebeurd en men wordt er tot op de dag van vandaag om gedemoniseerd.

HUIVER.
Adolf?
pi_178466282
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef C.L.Werner het volgende:

HUIVER.
Vergeet niet dat de Rothschild's nog 1 grote vijand hebben; Het internet.

Als mensen informatie en nieuws blijven delen, zal (uiteindelijk) de waarheid boven tafel komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door robijntjestralendwit op 12-04-2018 12:05:16 ]
Weggegaan en opgerot
pi_178466462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de Rothschild's nog 1 grote vijand heeft; Het internet.

Als mensen informatie en nieuws blijven delen, zal (uiteindelijk) de waarheid boven tafel komen.
Eens broeder, eens.
pi_178467035

Is gewoon een false flag door Amerikaanse deep state/Israel omdat ze een keer van Assad af willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')