NOS.nl:quote:Ademhaling
VN-medewerkers in Syrië kunnen niet bevestigen dat er afgelopen weekend chemische wapens zijn ingezet in Douma.
Volgens een woordvoerder van de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) zijn er in de afgelopen dagen wel mensen behandeld die problemen met de ademhaling hadden. Of die gezondheidsproblemen iets met chemische wapens te maken hadden, kon de WHO niet ter plaatse vaststellen.
Ook hulpverleners van de vluchtelingenorganisatie UNHCR en het noodhulpbureau Ocha van de VN hebben geen enkele eigen informatie over de inzet van chemische wapens.
Huh/whutquote:Blok vermoedt dat het bewind van de Syrische leider Bashar al-Assad erachter zit, omdat het vaker gifgas heeft gebruikt
Begrijp me niet verkeerd, gas-aanvallen (tegen burgers) moeten altijd veroordeeld worden, en tegen opgetreden. Maar wat is er gebeurd met "Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is"? Mij lijkt het verstandig, om even bewijs af te wachten, voordat we raketten gaan schieten.quote:Activisten en hulporganisaties die ter plekke zijn in het oorlogsgebied meldden dat het om gifgas gaat. Daarbij komt dat het Syrische regime nog altijd geen volledige opening van zaken heeft gegeven over zijn chemische wapenprogramma.
Nederland sluit zich hiermee aan bij onder meer de VS, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland, die ook van mening zijn dat alles erop wijst dat er gifgas is ingezet door Assad. Rusland en Syrië zeggen dat er helemaal geen gifgasaanval heeft plaatsgevonden.
quote:President Trump heeft Rusland viaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laten weten dat de Amerikaanse raketten eraan komen. "Rusland zegt dat alle raketten op Syrië worden neergehaald. Bereid je maar voor, Rusland, ze komen eraan: fijn, nieuw en slim."Weggegaan en opgerot
Je ziet het niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, is ook mogelijk hoor. Maar dit valt me gewoon op...
Die is al jaren aan de gang.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:37 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven in een heuse "Lastercampagne" tegen Rusland.
Zeker een goede insteek, alleen worden die keuzes wel gemaakt uit "onze" naam. Ik ben zelf redelijk nationalistisch (zoals het vroeger nog wel mocht, niet het nationalisme van 2018, want dat mag blijkbaar niet meer), en dit past niet bij het Nederland waar ik graag woon.quote:Op donderdag 12 april 2018 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker laten gaan ouwe reus. Zoeken ze daar maar uit allemaal. Hier leven we vredig en wel.
Volgens mij is het een van de oudste trucjes ter wereld. Creëer een gezamenlijke vijand (Rusland in dit geval) om zelf (EU / Europa?) hechter te worden. Daarbij helpt iedere "dreiging" mee als er een draagvlak gecreëerd moet worden voor nieuwe (privacy)wetgeving.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:34 schreef Aristai het volgende:
Inderdaad lijkt het op een lastercampagne en gebrek aan bewijs. En Saddam had uiteindelijk ook geen WMDs. Aan de andere kant, daar gaat het bondgenootschap over, een zegt en de gelederen sluiten zich. Misschien weet UK wel meer en willen ze overtuigende zaken niet delen (geheime kennis). Maar echt voordeel heeft UK niet te behalen, meestal is lastercampagne voorbode van aanval maar het is niet alsof UK e.a. Rusland met bondgenoten zal aanvallen en innemen, dus wat zou het nut van lastercampagne uberhaupt zijn?, en als dat er niet is, zit er misschien wel een kern van waarheid in?
TR gemachtquote:Op woensdag 11 april 2018 14:40 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Tnx, ik doe mijn best.
Tnx, goed gedaan!quote:
niet gelezen verder. Probeer het anders in NWS.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Tnx, goed gedaan!
Heb je OT ook nog niets te melden? Of is de aandacht genoeg?
Adolf?quote:Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef C.L.Werner het volgende:
Syrië is één van de weinige landen ter wereld die GEEN Rothschild bank heeft, maar waar de geldcreatie nog steeds eigen bezit is.
De VN is opgericht door? Juist - Rothschild. Om landen zoals Syrië politisch te dwingen om over te stappen op een private bank. Dit gajes is al bijna 300 jaar bezig om ALLES, maar dan ook echt ALLES!!! in eigen bezit te krijgen. De middelen zijn eindeloos en deze psychopathen deinzen werkelijk nergens voor terug.
De vrezen maar één ding. Dat de massa van het volk in beweging komt om alles wat deze gasten de afgelopen 300 jaar hebben geroofd terug te eisen.
Dat is slechts één maal gebeurd en men wordt er tot op de dag van vandaag om gedemoniseerd.
Bekijk: The man that fought the (Rothschild) bank en huiver.
HUIVER.
Vergeet niet dat de Rothschild's nog 1 grote vijand hebben; Het internet.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef C.L.Werner het volgende:
Syrië is één van de weinige landen ter wereld die GEEN Rothschild bank heeft, maar waar de geldcreatie nog steeds eigen bezit is.
De VN is opgericht door? Juist - Rothschild. Om landen zoals Syrië politisch te dwingen om over te stappen op een private bank. Dit gajes is al bijna 300 jaar bezig om ALLES, maar dan ook echt ALLES!!! in eigen bezit te krijgen. De middelen zijn eindeloos en deze psychopathen deinzen werkelijk nergens voor terug.
De vrezen maar één ding. Dat de massa van het volk in beweging komt om alles wat deze gasten de afgelopen 300 jaar hebben geroofd terug te eisen.
Dat is slechts één maal gebeurd en men wordt er tot op de dag van vandaag om gedemoniseerd.
Bekijk: The man that fought the (Rothschild) bank en huiver.
HUIVER.
Eens broeder, eens.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Rothschild's nog 1 grote vijand heeft; Het internet.
Als mensen informatie en nieuws blijven delen, zal (uiteindelijk) de waarheid boven tafel komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |