quote:Op woensdag 11 april 2018 13:54 schreef Handleiding het volgende:
TS is een niet zo aantrekkelijke jongeman van 29 die de ene na de andere afwijzing te verduren krijgt, om zijn maagdelijkheid te beëindigen
welke bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2018 14:00 schreef Hexx. het volgende:
Deze TS!
Ik heb, hoe toevallig!, zonet FOK!ers S&G gelezen (ahum), en wat zag ik?
Ik vraag me af hoe groot/klein het bedekte is en of zijn vrouwen issues misschien iets ermee te maken heeft......
Wat is S&G?quote:Op woensdag 11 april 2018 14:00 schreef Hexx. het volgende:
Deze TS!
Ik vraag me af hoe groot/klein het bedekte is en of zijn vrouwen issues misschien iets ermee te maken heeft......
ik zou niet weten welke je bedoelt?quote:Op woensdag 11 april 2018 14:04 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Heb je meer foto's gepost dan?
[..]
Sexy & Gewaagd natuurlijk!
Saggy & Gore.quote:
B&H / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #46quote:Op woensdag 11 april 2018 14:06 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
ik zou niet weten welke je bedoelt?
O diequote:Op woensdag 11 april 2018 14:19 schreef Hexx. het volgende:
[..]
B&H / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #46
Ik begin steeds raarder over je te denken.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:27 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
O die
Ja die gebruikte ik op sjobs als gigo
quote:Op woensdag 11 april 2018 18:24 schreef CaVaBien het volgende:
Nog een jaartje of 5 volhouden ts.
Dan zijn die chicks weer gescheiden en kan jij hun kindjes opvoeden.
Wat een klein hoofdquote:Op woensdag 11 april 2018 14:00 schreef Hexx. het volgende:
Deze TS!
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 11 april 2018 18:24 schreef CaVaBien het volgende:
Nog een jaartje of 5 volhouden ts.
Dan zijn die chicks weer gescheiden en kan jij hun kindjes opvoeden.
Wie zegt dat ik niet zo goed in de markt lig of alcholverslaafd ben?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:14 schreef spiritusbus het volgende:
Aha, het periodieke topic van een gefrustreerde incel, altijd vermakelijk.
Onbegrijpelijk hè dat je als alcoholverslaafde niet zo goed in de markt ligt.
quote:Op woensdag 11 april 2018 13:54 schreef Handleiding het volgende:
TS is een niet zo aantrekkelijke jongeman van 29 die de ene na de andere afwijzing te verduren krijgt, om zijn maagdelijkheid te beëindigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |