UWV oléquote:Op woensdag 11 april 2018 12:05 schreef Nobu het volgende:
Om twaalf uur 's middags op een woensdag dronken zijn. Ga een baan zoeken, lapzwans.
ik heb je zusje gisteren gepaktquote:
best welquote:
Ik vraag me wel eens af waar het fout is gegaan met lui zoals jijquote:Op woensdag 11 april 2018 12:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik heb wel eens buitenlands bloed aan mijn zwarte kistjes.
Wit + zwart geeft meestal geen wit of zwart maar een mix ergens in het midden. Dat mensen deze mix dan toch als zwart beschouwen heeft eerder te maken met hoe men zwart definieert. Feitelijk gezien heeft de nakomeling doorgaans een lichtere huidskleur en soms ook lichtere ogen dan de zwarte vader of moeder.quote:Op woensdag 11 april 2018 13:09 schreef Sander166 het volgende:
De genen van blanken zijn recessief t.o.v. alle andere mensen, dus blanken hebben sowieso al de grootste kans om uit te sterven.
de blanke mens is uit de zwarte voortgekomen, btw heeft elke zwarte baby blauwe ogenquote:Op vrijdag 13 april 2018 09:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wit + zwart geeft meestal geen wit of zwart maar een mix ergens in het midden. Dat mensen deze mix dan toch als zwart beschouwen heeft eerder te maken met hoe men zwart definieert. Feitelijk gezien heeft de nakomeling doorgaans een lichtere huidskleur en soms ook lichtere ogen dan de zwarte vader of moeder.
Wat betreft de blauwe ogen worden die inderdaad minder vaak doorgegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |