TS welquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:40 schreef Logic91 het volgende:
Ik vind het juist drie keer niks. Ik was laatst op de bruiloft van mijn nicht in Frankrijk en een aantal gasten van mijn aangetrouwde familie gedroeg zich als idioten in de stoet. Ze reden over de stoep, door rood licht, eentje reed bijna een vrouw aan toen ze overstak. Ik reed spontaan weg van de stoet en besloot alleen te rijden naar de zaal.![]()
Je wilt toch niet met zulke randdebielen geassocieerd worden?
Waarom niet, diequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:40 schreef Logic91 het volgende:
Ik vind het juist drie keer niks. Ik was laatst op de bruiloft van mijn nicht in Frankrijk en een aantal gasten van mijn aangetrouwde familie gedroeg zich als idioten in de stoet. Ze reden over de stoep, door rood licht, eentje reed bijna een vrouw aan toen ze overstak. Ik reed spontaan weg van de stoet en besloot alleen te rijden naar de zaal.![]()
Je wilt toch niet met zulke randdebielen geassocieerd worden?
Een R32 een dure of mooie auto vindenquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet in een gehuurde R32 in Cassablanca gewillige Marokkaanse fixen.....
R32 is handig als je haast hebtquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Een R32 een dure of mooie auto vinden
Nope.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar je halve schoonfamilie misschien wel.
Ben geen moslim.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef BlauweHoofd het volgende:
20-30k aan een circus bruiloft verspillen terwijl je dat aan armen kan geven
hoezo islamitisch
hypocriete moslims
Autostoeteren alsof je een Turk bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |