abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 21:35:26 #176
335263 freaky40
pi_178587692
Wat.Een.Fail! En dan nog komen met een nieuw seizoen ook. Je mag nu toch wel tot de conclusie komen dat dit experiment keer op keer faalt. Dat er in vorige seizoenen succesnummers zijn geboekt is puur toeval geweest en zeker niet door die z.g.n. 'wetenschappers', met wijsneus Patrick in het bijzonder die ook denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit, tjonge jonge!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:36:29 #177
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_178587717
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat.Een.Fail! En dan nog komen met een nieuw seizoen ook. Je mag nu toch wel tot de conclusie komen dat dit experiment keer op keer faalt. Dat er in vorige seizoenen succesnummers zijn geboekt is puur toeval geweest en zeker niet door die z.g.n. 'wetenschappers', met wijsneus Patrick in het bijzonder die ook denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit, tjonge jonge!
ik denk dat ik het nog beter zou kunnen en ik heb nergens verstand van :@
Don't call me Shirley
pi_178587832
Ik weet niet of ik nog een keer kijk.

Uit 12 koppels, 2 goede matches is denk ik toeval. Als je singles bij elkaar zoekt die bereid zijn mee te doen met zo'n programma dan denk ik dat de zelfde cijfers bijna willekeurig te behalen zijn.

Wat zou helpen is als véééél meer mensen zich hier voor op zouden geven. Dan zouden er echt goede matches uit komen. In de VS zijn er meer goede matches maar daar is de poel van mensen een stuk groter.
pi_178591044
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe eerlijk dat verhaal is dat er al een meisje in beeld was voor het programma. Ik weet het niet wat ik er van moet maken.
Wie weet wil hij een steek uitdelen en kon hij niks anders bedenken dan dit.

Wel lullig als het echt zo was.
Natuurlijk was er niemand in beeld!

Hij werd keihard afgewezen door Elisa, en in plaats van dat als een man te dragen noemt hij haar onaantrekkelijk en had hij eigenlijk ook al een ander, zo kinderachtig.

Gelukkig kon Elisa er om lachen, mooie vrouw hoor :)
  woensdag 18 april 2018 @ 02:24:23 #180
174940 W00fer
Maar echt
pi_178591160
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij heeft geen kind en zij wil gewoon meer. Mannen zijn snel tevreden, ja. :+

En zij zoekt een volwassen man en geen jongetje. Alleen ze brengt het ietwat hard.
Mannen zijn snel tevreden of vrouwen hebben een eisenlijstje (waar het ruim een kwartier! over ging) en Patrick zei dat hij daar geen reet mee kon. Ik denk het laatste. Ik vind het wel jammer dat het niks is geworden.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 18 april 2018 @ 02:34:42 #181
174940 W00fer
Maar echt
pi_178591175
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 23:59 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Die Tamara en Ron, dat zag je toch ook al van een afstand dat het niks werd. Ze vond hem niet aantrekkelijk en hij is ook wel heel erg ongemakkelijk en onzeker. Of wordt het wel wat?
Uiterlijk is ook maar uiterlijk he. Liefde en betrouwbaarheid en eerlijk zijn is veel sterker.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 18 april 2018 @ 06:21:50 #182
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178592521
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 01:36 schreef Za het volgende:

[..]

Natuurlijk was er niemand in beeld!

Hij werd keihard afgewezen door Elisa, en in plaats van dat als een man te dragen noemt hij haar onaantrekkelijk en had hij eigenlijk ook al een ander, zo kinderachtig.

Gelukkig kon Elisa er om lachen, mooie vrouw hoor :)
Die gast was zo onvolwassen _O- "neuh, de klik was er vanaf het eerste moment niet" Dude :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_178592579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 06:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die gast was zo onvolwassen _O- "neuh, de klik was er vanaf het eerste moment niet" Dude :')
Hij liet op het eind dus zien wat zij eerder vertelde over te jong zijn. :+

Maar jammer dat het niks is geworden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 18 april 2018 @ 08:21:47 #184
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_178593117
Bij de meeste koppels merkte ik wel (en ook 1 van de "wetenschappers") dat het vaak het vrouwtje is wat de stekker eruit trekt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_178593322
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 02:24 schreef W00fer het volgende:

[..]

Mannen zijn snel tevreden of vrouwen hebben een eisenlijstje (waar het ruim een kwartier! over ging) en Patrick zei dat hij daar geen reet mee kon. Ik denk het laatste. Ik vind het wel jammer dat het niks is geworden.
Ze bracht het ook te bot. Dat had ze korter en vriendelijker kunnen (moeten) brengen.
Geen idee wat kandidaten wellicht nog vanuit de makers te horen krijgen, dat ze het zus of zo (lekker breeduit) moeten vertellen.

En mensen (ook mannen) hebben eisenlijstjes, maar dat vervalt gewoon zodra je iemand leuk vindt. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2018 @ 09:48:20 #186
368283 ato
pi_178594288
Jammer hoor.
Homo stel vond ik het meest verassend.
Vreselijk om een mail te sturen als afscheid.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178604611
Heb het programma nooit gekeken en die ambitie heb ik ook niet.
Las toevallig in de Leeuwarder Courant over Elisa en die kerel.

Elisa zat vroeger bij mij op de basisschool, ik zat bij haar 6 jaar oudere zus in de klas. Haar moeder was ook weer bevriend met mijn moeder.

In ieder geval staat haar trouwjurk op Marktplaats:
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_178606761
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178607316
Groot gelijk zolang er niets over in het contract staat. :)
pi_178607346
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:42 schreef vencodark het volgende:
Groot gelijk zolang er niets over in het contract staat. :)
Ja, wat moet je er mee in de kast :D Je gaat er niet nog een keer in trouwen hè. En het is ook wat over the top op een feestje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178616627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 18:35 schreef CoExist het volgende:
Heb het programma nooit gekeken en die ambitie heb ik ook niet.
Las toevallig in de Leeuwarder Courant over Elisa en die kerel.

Elisa zat vroeger bij mij op de basisschool, ik zat bij haar 6 jaar oudere zus in de klas. Haar moeder was ook weer bevriend met mijn moeder.

In ieder geval staat haar trouwjurk op Marktplaats:
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
De trouwring is al gereserveerd, bod van 750 euro. Toch lekker. ^O^
pi_178616670
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze bracht het ook te bot. Dat had ze korter en vriendelijker kunnen (moeten) brengen.
Geen idee wat kandidaten wellicht nog vanuit de makers te horen krijgen, dat ze het zus of zo (lekker breeduit) moeten vertellen.

En mensen (ook mannen) hebben eisenlijstjes, maar dat vervalt gewoon zodra je iemand leuk vindt. ;)
Ik kreeg de indruk dat Elisa nare trekjes van Yordi te zien heeft gekregen en dat ze het nog netjes vertelt. Ze gaat bijvoorbeeld niet uitgebreid in op dat oneerlijke van Yordi. Had zelf ook een 'ik weet het niet' gevoel bij Yordi, zo van 'er klopt iets niet, maar wat...', ik denk dat Elisa inmiddels wel weet wat ;)
pi_178616946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 02:34 schreef W00fer het volgende:

[..]

Uiterlijk is ook maar uiterlijk he. Liefde en betrouwbaarheid en eerlijk zijn is veel sterker.
Maar die Ron is niet zo lelijk hoor, hij is heel normaal qua uiterlijk. Maar innerlijk is hij zo onzeker en onbeholpen. Er zijn maar weinig vrouwen die dat echt leuk/aantrekkelijk/aandoenlijk vinden. Al zou hij denk ik heel lief zijn, die ongemakkelijkheid dat zit er gewoon in.. Dat zenuwachtige lachje, die gekke opmerkingen, die dubbele zinnen..
pi_178617131
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:14 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Maar die Ron is niet zo lelijk hoor, hij is heel normaal qua uiterlijk. Maar innerlijk is hij zo onzeker en onbeholpen. Er zijn maar weinig vrouwen die dat echt leuk/aantrekkelijk/aandoenlijk vinden. Al zou hij denk ik heel lief zijn, die ongemakkelijkheid dat zit er gewoon in.. Dat zenuwachtige lachje, die gekke opmerkingen, die dubbele zinnen..
Dat denk ik ook, dat ongemakkelijke zal zeker over gaan als hij je langer kent. Maar blijkbaar is hij zover nog nooit gekomen.
pi_178625336
Pffff, wat een slechte uitskomst dit jaar.
Die Yordi deed alsof hij het allemaal wel
zag zitten. Leek zijn best te doen en nu plotseling dat rare katten op Elise.
Hij had ook zonder dat toch gewoon kunnen zeggen dat hij zijn best heeft gedaan. Iemand is tegengekomen en klaar?
Dit was overduidelijk terugpakken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_178625447
Die homo’s liepen veel te hard van stapel. En dan je twijfels ineens zo opende mail zetten (en dan ook nog een behoorlijke lijst) is raar en dom.
En hoezo moet iemand perfect zijn?

Met name de vrouwen hebben dat wel heel sterk. Alles moet kloppen en exact aansluiten bij hun totaal irreële ideaalbeeld.

Al zou ik ook niet echt op die Wibi vallen. :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 25 april 2018 @ 23:16:07 #197
174940 W00fer
Maar echt
pi_178744906
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:14 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Maar die Ron is niet zo lelijk hoor, hij is heel normaal qua uiterlijk. Maar innerlijk is hij zo onzeker en onbeholpen. Er zijn maar weinig vrouwen die dat echt leuk/aantrekkelijk/aandoenlijk vinden. Al zou hij denk ik heel lief zijn, die ongemakkelijkheid dat zit er gewoon in.. Dat zenuwachtige lachje, die gekke opmerkingen, die dubbele zinnen..
Ik zal je een keer meenemen op mijn dates hoeveel ongemakkelijkheid in het kwadraat ik tegenkom van vrouwen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 18:31 schreef Injetta het volgende:

Met name de vrouwen hebben dat wel heel sterk. Alles moet kloppen en exact aansluiten bij hun totaal irreële ideaalbeeld.

Nouja dit dus :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_185933764
Zondag 7 april om 20:00 uur begint het nieuwe seizoen *O*

https://www.rtlboulevard.(...)-married-first-sight
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 maart 2019 @ 14:37:07 #199
367000 roos94
pi_185934317
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:40 schreef MissJ het volgende:
Zondag 7 april om 20:00 uur begint het nieuwe seizoen *O*

https://www.rtlboulevard.(...)-married-first-sight
*O*
pi_185935073
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:40 schreef MissJ het volgende:
Zondag 7 april om 20:00 uur begint het nieuwe seizoen *O*

https://www.rtlboulevard.(...)-married-first-sight
'Voor dit seizoen hebben een recordaantal hetero- en homostellen zich aangemeld.'
Huh, stellen? Ik maar denken dat het voor singles was :?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')