Een geloof hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:02 schreef Plompzakker het volgende:
Varkensvlees van je geloof mogen eten
Godenvoedselquote:
JA!!!quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Ypmaha het volgende:
ik eet eigenlijk alleen ontbijtspek met mijn pannekoeken. is pannekoeken met katenspek ook lekker?
klopt!quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katenspek is ook lekker als je er heksenkaas op smeert en oprolt.
Goeie jaquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katenspek is ook lekker als je er heksenkaas op smeert en oprolt.
Volgende keer koop je gewoon een kilo knapperige ijsbergsla. Met een vreetkick LEKKUR!quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:20 schreef TRON2.0 het volgende:
Heb godverdomme dat hele pakje gegeten (ben stoned dus had vreetkick). Morgenochtend alleen kipfilet en kaas op knäckebröd
Klacht 1: katenspek is te lekker
Klacht 2: wie koopt er nou ontbijtspek als je katenspek hebt?
Klacht 3: ben niet viesdik maar met dit soort gedrag ga ik gvd wel die kant op.
Ja.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Ypmaha het volgende:
ik eet eigenlijk alleen ontbijtspek met mijn pannekoeken. is pannekoeken met katenspek ook lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mosterdboter? Waar kan je dat kopen?quote:
Neem gewoon eens een onsje bij de slager oid. Het heeft een lekker hartig en gerookte smaak. Lekker voor op brood bijv.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie kunnen wel allemaalnaar mij doen. Maar ik weet nog steeds niet wat katenspek is
Dat ligt altijd naast de hontworst.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
Jullie kunnen wel allemaalnaar mij doen. Maar ik weet nog steeds niet wat katenspek is
Nou, ik weet zeker dat ik hier in België helemaal niets krijg als ik naar katenspek vraag. Want dat kent ie niet!quote:Op donderdag 12 april 2018 23:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Neem gewoon eens een onsje bij de slager oid. Het heeft een lekker hartig en gerookte smaak. Lekker voor op brood bijv.
Type eens https://www.google.be/ in de adresbalk van je browser. Je komt dan op een website met een zogenaamde zoekmachine. Dat is een computerprogramma waarmee je informatie kan zoeken op het internet. Als je daar "katenspek" invult, krijg je allemaal links naar pagina's over katenspek.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
Eet jij maar lekker halal.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:02 schreef Plompzakker het volgende:
Varkensvlees van je geloof mogen eten
Ze hebben het vast bij Albert Heijn.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou, ik weet zeker dat ik hier in België helemaal niets krijg als ik naar katenspek vraag. Want dat kent ie niet!
En een onsje zeggen we ook al niet.
Halalquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Eet jij maar lekker halal.
Dan blijft er meer katenspek voor mij over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |