Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Ik ben vies dik en wil afvallen...
Gevolg sta ik daar bij de kassa met 3 aubergines 1 komkommer en 250 gram champignons![]()
Als is dit zelf zou zien een tijdje terug dan zou ik zoiets hebben van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was je van plan met die champignons?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Gevolg sta ik daar bij de kassa met 3 aubergines 1 komkommer en 250 gram champignons
Roerbakkenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat was je van plan met die champignons?
Groentebrij gehakt durven noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:05 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Roerbakkenmet de aubergines en een uitje en (niet geheel vegetarisch gehakt )
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou ze wel eerst even schillen als je ze gaat hergebruiken... Of doe je er iets omheen?
Nope. Je moet kauwen en malen met dat voer, zodat je ingewanden aan het werk gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:37 schreef DeBranderMan het volgende:
Avondeten vervangen voor proteïne shake is effectiever.
Ja, hee. Jij bent degene met vier langwerpige groentes en een bakje champignons.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:37 schreef Lunatiek het volgende:
De aubergines grillen, de komkommer met magere yoghurt en knoflook tot tzatziki verwerken![]()
Champignons met uitjes bakken in een krokant jasje, serveren met een likje zure room.
Goed bezig!
Nope. Kauwen en malen is geen vereiste om af te vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nope. Je moet kauwen en malen met dat voer, zodat je ingewanden aan het werk gaan.
Geen vereiste, maar als je op een normale manier wilt afvallen is dat het advies van diëtisten.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:50 schreef DeBranderMan het volgende:
[..]
Nope. Kauwen en malen is geen vereiste om af te vallen.
Die komkommer was voor jezelf?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Ik ben vies dik en wil afvallen...
Gevolg sta ik daar bij de kassa met 3 aubergines 1 komkommer en 250 gram champignons![]()
Als is dit zelf zou zien een tijdje terug dan zou ik zoiets hebben van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onzin. De rest van de dag gewoon adequaat eten. Veel ankedotische bewijsvoering in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Geen vereiste, maar als je op een normale manier wilt afvallen is dat het advies van diëtisten.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hee. Jij bent degene met vier langwerpige groentes en een bakje champignons.
Ik ga voor Steak & Blowjob dayquote:Op woensdag 11 april 2018 07:24 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Na een dagje gezond heb je wel een bak b&j verdiend hoor.
wat voor misstanden dan? champignons zijn toch gewoon champignons.quote:Op woensdag 11 april 2018 09:58 schreef Wrick het volgende:
weetje wel hoeveel misstanden er zijn in de champigon kweek
Het schijnt dat die dingen zonder verdoving ritueel worden geoogst!quote:Op woensdag 11 april 2018 09:58 schreef Wrick het volgende:
weetje wel hoeveel misstanden er zijn in de champigon kweek
Fruit je olie, bij voorkeur olijfolie, eerst met ui, knoflook en iets pittigs zoals rode chilivlokken. Je mag zelf weten hoeveel pit je in je eten pleurt. In plaats van zout kun je je roerbaksel smaak geven met sojasaus en zwarte peper. Dat geeft je eten ook nog eens een kleurtje en is, geloof me, erg lekker.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:05 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Roerbakkenmet de aubergines en een uitje en (niet geheel vegetarisch gehakt )
Sojasaus is ook hardstikke zout.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Fruit je olie, bij voorkeur olijfolie, eerst met ui, knoflook en iets pittigs zoals rode chilivlokken. Je mag zelf weten hoeveel pit je in je eten pleurt. In plaats van zout kun je je roerbaksel smaak geven met sojasaus en zwarte peper. Dat geeft je eten ook nog eens een kleurtje en is, geloof me, erg lekker.
Daarom zeg ik ook, in plaats van zout.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sojasaus is ook hardstikke zout.
Echt hequote:Op woensdag 11 april 2018 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Al die adviesen om koolhydraten niet te nemen
Die heb je juist nodig bij sport, maar voor het herstel weer proteine zoals kikkererwten etc.
Afvallen (om gewicht) is sowieso achterlijk, eet gewoon naar wat je lichaam nodig heeft en leef bewegend zoals het natuurlijk is. No shit dat je dik wordt als je de hele dag zit.
Ik kan bij wijze van gewoon elke dag spaghetti eten en chocolade eitjes overal en val nog af omdat ik super veel sport en elke dag begin met een kom koude havermout met amandelmelk.
Niks mis met vet beter dan suikerquote:Op woensdag 11 april 2018 12:54 schreef Eejit het volgende:
[..]
In kaas zit over het algemeen vrij veel vet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |