Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
![]()
![]()
Ik ben vies dik en wil afvallen...
Gevolg sta ik daar bij de kassa met 3 aubergines 1 komkommer en 250 gram champignons![]()
Als is dit zelf zou zien een tijdje terug dan zou ik zoiets hebben van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was je van plan met die champignons?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Gevolg sta ik daar bij de kassa met 3 aubergines 1 komkommer en 250 gram champignons
Roerbakkenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat was je van plan met die champignons?
Groentebrij gehakt durven noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:05 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Roerbakkenmet de aubergines en een uitje en (niet geheel vegetarisch gehakt )
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou ze wel eerst even schillen als je ze gaat hergebruiken... Of doe je er iets omheen?
Nope. Je moet kauwen en malen met dat voer, zodat je ingewanden aan het werk gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:37 schreef DeBranderMan het volgende:
Avondeten vervangen voor proteïne shake is effectiever.
Ja, hee. Jij bent degene met vier langwerpige groentes en een bakje champignons.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:37 schreef Lunatiek het volgende:
De aubergines grillen, de komkommer met magere yoghurt en knoflook tot tzatziki verwerken![]()
Champignons met uitjes bakken in een krokant jasje, serveren met een likje zure room.
Goed bezig!
Nope. Kauwen en malen is geen vereiste om af te vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nope. Je moet kauwen en malen met dat voer, zodat je ingewanden aan het werk gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |