Geloof je dat sprookje?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:43 schreef Plompzakker het volgende:
Je kunt het wel voorkomen door niet te vaccineren
Ja, want ik ging naar Thailand. Dus heb mij tegen alles en nog wat laten vaccineren.quote:
1 + 1 = ?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja, want ik ging naar Thailand. Dus heb mij tegen alles en nog wat laten vaccineren.
Maar naar mijn mening, word autisme met het oudere worden enkel erger. Soms ben ik echt heel onrustig en heb ik enorm veel prikkels.
Nee als volwassenen: maar heb altijd al sociale problemen gehad. Maar ik kom uit 1988.... dus men wist nog niet alles.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
1 + 1 = ?
En ik bedoelde als kind hè
maar kan dus ook door die vaccinaties komenquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee als volwassenen: maar heb altijd al sociale problemen gehad. Maar ik kom uit 1988.... dus men wist nog niet alles.
Nu weten ze bijvoorbeeld, dat spraakgebrek gerelateerd kan zijn aan autisme.
Bij pyschoeducatie, werd een ouder in iedere geval boos toen ik zei dat ik autisme als geestesziekte zie.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maar kan dus ook door die vaccinaties komen
waarom?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Bij pyschoeducatie, werd een ouder in iedere geval boos toen ik zei dat ik autisme als geestesziekte zie.
Omdat ze niet op FOK! zitten en dus niks gewend zijn: nee maar even serieus. Ze vinden dat belediging.quote:
Maar waarom noemde je het specifiek een geestesziekte dan?quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Omdat ze niet op FOK! zitten en dus niks gewend zijn: nee maar even serieus. Ze vinden dat belediging.
Maar ik vind, dat als ik autisme als een last ervaar dat ik dan ook mag zeggen wat ik ervan vind.
Afentoe dacht ik echt tijdens die behandeling: ik hoef toch zeker ook niet hier, nog rekening te houden met allerlei gevoelige mensen.
Omdat ik het zo ervaar: het voelt niet als gezond aan, om als autist in de wereld te staan. Kan mij best voorstellen, dat sommige graag van het balkon springen... of zichzelf pijn doen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar waarom noemde je het specifiek een geestesziekte dan?
Ja, toen gingen wij gewoon de gaskamers in: net als homo's en joden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Konden we gewoon maar weer terug naar de tijd dat autisme nog niet uitgevonden was
De prikkels, het onrustig zijn en niet begrepen worden. Maar ook sociaal contact is lastig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:10 schreef Protoplanet het volgende:
Wat vind je het vervelendst aan autisme?
en vergeet de zigeuners niet!quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja, toen gingen wij gewoon de gaskamers in: net als homo's en joden.
Ach ik ben een beetje tevreden met mezelf, en wat het autisme betreft ik weet wie ik ben en waar mijn sterke en zwakke punten "liggen". Dus ik hoef geen "geneesmiddel", dat zal er ook nooit komen want elk mens is anders.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als het genezen kon worden, dan stond ik als eerste in de rij. Want autisme is echt niet lollig
Auwquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja, want ik ging naar Thailand. Dus heb mij tegen alles en nog wat laten vaccineren.
Maar naar mijn mening, word autisme met het oudere worden enkel erger. Soms ben ik echt heel onrustig en heb ik enorm veel prikkels.
Schijnen wel middeltjes te zijn, die werken: maar dat is bijna net zo erg als meth. Dus pilletjes slikken om rustig te blijven, begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ik ben een beetje tevreden met mezelf, en wat het autisme betreft ik weet wie ik ben en waar mijn sterke en zwakke punten "liggen". Dus ik hoef geen "geneesmiddel", dat zal er ook nooit komen want elk mens is anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |