abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 november 2000 @ 00:08:04 #1
7403 rialto
is er geweest
pi_493791

en we gaan hier weer verder.

ik ga vanavond niet drinken
  zondag 26 november 2000 @ 00:23:40 #2
7403 rialto
is er geweest
pi_493804
De drank werkt steeds beter. De bewoners hebben de grootste lol en maken een hoop lawaai.

Bianca wordt als "navy girl" uitgemaakt voor een watje.

Nu worden de gebeurtenissen van 2 weken geleden besproken.

Algehele stemming is onsamenhangende verhalen.

Hieke gooit een kussen naar Georgie en jahoor, de wijn gaat weer over de bank heen.

Bewoners zijn bezorgd over Ferdi want die is al even weg. JA die is kotsen.

Robin:"Jullie drinken als watjes". Georgie neemt het op voor Robin en zegt dat Robin echt wel kan drinken. Een hoop stoere verhalen. Iedereen beweert nu dat ze veel kunnen drinken.

Ferdi verstopt zich blijkbaar in de DBK.

Tom Jones wordt weer gezongen "Sexbom".

Dees zegt geen woord.

Georgie:"ik kan er 5, 6 of 7 op en dan ga ik uit mijn plaat".

zondag 26 november 2000 @ 00:44:10 #3
7403 rialto
is er geweest
pi_493824
Georgie vindt vriendschap belangrijker dan een vrouw. Hij zou dus nooit iets met Hieke kunnen krijgen omdat Ferdi haar nu leuk vindt.

Als hij een lekker wijf ziet van een vriend van hem dan zou Georgie nooit denken van hé, daar kan ik wel een truukje op doen.

Georgie zou ook gek worden als vrienden van hem met één van z'n ex-en naar bed zou gaan.

En toen ging het beeld over naar de tuin, waar nu Hieke met een drankje in haar hand zit.

[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 26-11-2000 00:45]

zondag 26 november 2000 @ 00:53:39 #4
7403 rialto
is er geweest
pi_493844
Ferdi is bij Hieke in de tuin gekomen. Terwijl fedri probeert Hieke te bewegen om iets te zeggen, heeft ze nog geen hallo tegen hem gezegd. Het enige wat Ferdi zegt is "Wat is er" maar zonder resultaat.

Maar hij blijft volhouden. "Hieke, hé, Hieke, lieverd". Maar ze zegt niets.

Ferdi zegt nu tegen haar dat ze niet over hem in moet zitten en dat hij van ieder moment geniet dat ze samen zijn en op de bank zitten. Ferdi heeft net even in de DBK gehuild. Hij werd uitgehoord en daar had hij het moeilijk mee.

Hieke huilt nog steeds zachtjes.

pi_493845
Hieke zit buiten bij de oven, voetjes erop, naar de lucht te staren. Ze kijkt wat droevig. Ferdi komt erbij, streelt door haar haren en vraagt wat er is. Hieke reageert niet, blijft naar boven kijken en zegt geen woord. Ferdi alsjeblieft paar keer maar krijgt geen woord uit haar.
Hij blijft tegen haar aan lullen en Hieke houdt vol, al 5 minuten geen woord. Ferdi smeekt en vraagt Hieke dit Hieke alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft. Hieke zwijgt en zwijgt en zwijgt.
Ferdi wordt er moedeloos van.
pi_493846
Ferdi komt naar buiten en loopt naar Hieke. Vraagt wat er met haar aan de hand is: 'Kijk me eens aan, alsjeblieft... Ah Hieke... Doe nou niet zo... Kijk me nou eens aan, wat is er nou? HIEKEPIEKE!'

Hij blijft dit zachtjes herhalen. Hieke mompelt dan ook wat. Hij vertelt dat hij het naar zijn zin heeft met haar. Hij zit lekker met haar op de bank, (..) hij komt er wel weer overheen. Vertelt iets over ene Arjan die hem in de DBK probeerde uit te horen. Waarover hij het heeft... no idea' Het troosten gaat verder en Hieke snuft wat.

Hieke zegt iets onverstaanbaars. Ferdi zegt dattie dan nevernevernooitniet bij haar langskomt dan strax. Vertelt nogmaals dat hij het zo naar zijn zin heeft met haar. Vindt het lekker met haar in bed te liggen. Hij vindt het goed zo, het geeft niet. Gaat dit over Hieke die niet met Ferdi wil n**ken ofzo? En zijn ze daar door die Arjan over aangesproken?

Ferdi noemt Arjan een pislul. Eindelijk lacht Hieke een beetje. Ze zegt iets over een vrouwelijk persoon die 'er' om vraagt. Ze heeft het over zichzelf. Dat ze 'hierachter' zich helemaal gek lachen om Hieke. Hieke vraagt erom zeggen ze.

Ferdi zegt iets onverstaanbaars. Hij probeert Hieke te overtuigen dat het wel goed is ofzo. Vraagt: 'Waarom geloof je me niet' Hieke praat heel zachtjes, zegt iets over Bianca. Die heeft kennelijk een opmerking gemaakt in de slaapkamer. Dat Hieke zelf wel wist wat er aan de hand was.

Ferdi en Hieke praten verder. Hieke fluistert onverstaanbaar. Ik begreep al weinig van dit gesprek, dit helpt niet mee.. Ferdi zegt dat ze zelf toch weten hoe het zit en begint weer: 'Hiekepieke kijk me eens aan hee, kijk me nou eens aan. Lieverd... Ik heb het toch naar mijn zin met je... Waarom zou jij je aanpassen, het is toch mijn probleem'

Hieke mompelt iets over iemand die Ferdi uit zou lachen. Dat kan Ferdi echt helemaal geen reet schelen. Hij vertelt weer hoe hij het naar zijn zin heeft met haar en als de rest het daar niet mee eens is... Ze weten nu hoe het zit. Het kan hem niet schelen, hij heeft het naar zijn zin zo.

Hij zegt dat ze scheve bekken trekt, vraagt of ze nix meer van hem wil weten. Hij vindt haar een topper. Ze mompelt wat. Hij zegt weer dat het hem niet kan schelen, zij heeft het er moeilijker mee dan hij...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-11-2000 01:10]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_493867
Ferdi tegen Hieke: Hé hé hé hé hé hé HÉ HÉ HÉ !!!
Hieke kucht 'n keer zachtjes. Ferdi heeft het over volhouden en dat ie gezegd heeft dat ie verliefd op haar is.
Hieke lacht en zegt iets onverstaanbaars. Ze noemt iemand een trut!
Hieke sniffend: Ze vraagt erom! Geloof me nou!
Ferdi: Kijk me nou 's aan. Hiekepieke?
Hieke: Ze lachen d'r om hier achter. Ze zenden alles uit en lachen d'r om. Is toch een hoop lol voor iedereen. Ik en mijn kindje!
(Ze praat op aangeschoten toon)
Ferdi: Kan mij ook allemaal niks schelen!

Vanuit woonkamer klinkt gelach. Ferdi pakt stoel nu Hieke wat prateriger wordt.

pi_493869
Ferdi en Bianca komen uit de dbkamer. B. geeft nog een speech dat Ferdi nooit meer het idee mag hebben weg te gaan voor dat hij een van hen gesproken heeft.
Het lijkt er dus op dat Ferdi zijn koffers wilde pakken en ook dat hij gehuild heeft.
Ondertussen zit Hieke nog in haar eentje buiten.
Ferfdi gaat naar Hieke en hijh smeekt haar om antwoord te geven zegt 20 keer alsajeblieft maar ze lijkt wel razend.
Is het omdat Ferdi een dip had? hij verontschuldigt zihc dat hij het niet tegen haar gezegd heeft (met dubbele tong) ze geeft geen krimp, zegt weer 20 keer alsjeblieft.
nog eens, Hieke geeft geen krimp. ik heb gewoon medelijden met Ferdi.
Hieke zegt heel zachtjes "ik ga wel weg"Ferdi natuurlijk niet . wij redden het tot het eind saampies. ik heb t lekker met je, we gaan t allebei niet opgeven. deal? deal? oke? hey? poepie.ik heb gezegd dat je t goed opvangt. je vangt het super op. hey?
Arjan. pis lul. Hieke lacht
Hieke je bent n topper, kijk me ns aan.

Hieke heeft het over bIanca. Ze zal; wel lachen. en dan kom ik en dan zit je daar met haar.
Ja dit kunnen ze lekker uitzenden.wat zullen ze lachen daar.
Houd nu op Ferdi
Wat is er dan?
Het gaat over een opmerking van bianca, toen H vroeg wat er met F was zei B"je weet wel hoe het zit"

pi_493877
Hieke is boos op Bianca lijkt 't. Die heeft vanavond blijkbaar verkeerde dingen gezegd, gevoelige snaren gevraagd.
Ferdi: Je weet toch hoe het zit. Voor de rest gaat het toch allemaal goed. Alsjeblieft kijk me aan. (Diepe zucht.) Hieke Hiekeeee!!

Hieke smiespelt en snift zachtjes.
Ferdi: Kijk me toch alsjeblieft eens aan.
Hieke: Ze lachen toch....de tering....snif...snif
Ferdi: Ik schaam me er niet voor dat ik jou leuk vind, wat kan mij dat nou schelen! Ik vind het leuk met je te slapen, lekker tegen je aan. En als ze dat niet pikken, wat kan mij dat schelen...hebben ze allemaal maar te pikken....je bent een topper....kan me allemaal niet schelen....ik vind je gewoon een lieverd

pi_493883
Wat ging die vragen?
F: warom ik t moeilijk heb.
je weet best waarom ik t moeilijk heb.
Hieke, hiek ik heb t naar mijn zin met je. kijk me eens aan alsjeblieft, alsjebleift, eigenwijs. kijk me eens aan,kijk me ns aan,. hebben we gister gelachen of niet. hey, hey,ik weet toch hoe t zit. hoezo zou jij je gaan aanpassen
(heavy scene bij Bb zeg) kij me ns aan, alsjeblieft.hum, hoezo zou jij je aanpassen? hum?
H: die lacht zich de tering.
F: ja wie denk je
FL dan lacht die maar, is toch niet jou probleem, waarom zou t jou probleem zijn. omdat je n mooie meid bent, kan me helemaal niet schelen dat ik verliefd op je ben,.ik ben trots, ik vind je lief ook al sta je zo op.ik heb naast je geslapen, leuk, lekker tegen je aan. ik weet wel hoe t zit. en t kan me geen reet schelen heb t naar mijn zin. oke? of niet?hum?wat is er, zeg t nu maar je zit maar scheve bekken te trekken. ")
je bent n topper. hey?
jij hebt t er moeilijker mee als ik, vin je gewoon n lieverd, kan me echt helemaal niets schelen. hey?heb t naar mijn zin met je. oke?
hum?oke? hum?
(zal ns kijen hoe het bij de anderen is. )
nee het gaat nu niet over Hieke en Ferdi)
H: okay.
pi_493893
F: waar voor huil je, zeg ns? herhaling,zucht van Ferdi.(1 van velen)
wrijft Hieke over knie.
(ik zelf denk dat Hieke het moeilijk heeft daar Bianca haar een schuldgevoel geeft?)
H: wat zie Bianca tegen mij. eigen schuld.
F: nee alleen dat ze wist dat ik t moeilijk had, hoezo, wat zei ze tegen jou? hum? wat dan? hum? wat dan? zeker dat ze wat tegen jou heeft gezegd anders begin je er niet over.
Bi begrijpt t wel
lieverd t is niet jou schuld, jij kan er toch niets aan doen.
H: nee.
F:ja H: nee
wat dan dan hads je afstandelijk moeten doen.
H: fluistert iets. F: ik voel me super en t kan me niet schelen wat B zegt, alleen wat jij zegt.
H: niet a;s jij steeds verdrietig bent.
F: steeds? een keer.ligt niet aan jou. was omdat ik weg wilde. okay?
F: geef me dikke kus.
H: gaan naar binnen
H: over g. grootste mond die er is, krijg ik nog wel ns. (lachend)
(zo wat een getyp. fijn dat we met zijn allen zijn. ik ga pitten)
pi_493895
Ze hebben het over naar binnen gaan. Ferdi zegt dat ze anders een longontsteking oploopt. Hij heeft het koud, maar gaat alleen samen met haar naar binnen.

Ze gaan fijn nog ff door. Bianca heeft tegen hem gezegd dat ze begreep dat hij het moeilijk heeft, verder niets. Vraagt wat Bi tegen Hieke heeft gezegd. Ze wil het geloof ik niet zeggen, ik kan het iig niet verstaan.

Ferdi zegt dat hij maar 1x verdrietig is geweest en dat was niet om haar. Toen wilde hij het hek over. Sowwy, ik mis ff een stukje

Ze staan nu bij de keukendeur en kijken elkaar diep in de ogen. Hij heeft het weer over iets nevernevernevernooit niet. Ze zouden samen tot het einde, hoe moeilijk het ook is. Hieke heeft het kennelijk over vertrekken. Dat wil ie dus niet, dan loopt ie zo met haar mee door die deur. Hij houdt haar stevig vast en troost verder.

Ze gaan naar binnen. Ferdi fluit hard.

Ik ben ff een uurtje weg...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-11-2000 01:24]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_493900
Ferdi probeert Hieke uit haar droevige dronk te trekken.
Doet lief en aardig tegen haar, af en toe 'n grapje makend.
Hij doet zijn best maar krijgt niet echt vat op haar. Hieke blijft onverstoorbaar in stilte mokkend.
Hieke: Wat zei Bianca tegen jou?
Ferdi: Bianca begrijpt 't wel. Lieverd. 't is niet jouw schuld, hé...'t ligt aan mij...je gaat er goed mee om....had ik dan afstandelijk tegen je moeten doen...kan me niet schelen wat Bianca d'r van zegt...ik vind 't zo goed...oké, oké?
Hieke: Maar je bent toch ook verdrietig geweest?
Ferdi: Maar één keer. Kom kus....we gaan naar binnen

Ze staan op en lopen nu weer richting binnen, Hieke lacht weer en praat. Blijven bij de deur staan. Hieke zegt iets onverstaanbaars waarop Ferdi zegt dat ie dat haar never never never nooit vergeeft. Dicht tegen Ferdi aan staand kijkt Hieke Ferdi recht aan zonder iets te zeggen.
Ferdi: Oké... oké... oké...tot het einde?...Oké...Hieke?...Als je dat doet Hieke loop ik zo met je de deur uit.
Ferdi omhelst Hieke, zegt dat ie het koud heeft, wil dat ze het zegt (geen idee wat), iets (?) zegt voordat ze naar binnen gaan.

Dan gaan ze ECHT naar binnen.

pi_493913
Hieke ging dus niet naar de huiskamer en Ferdi ging haar vrij snel achter na. ze staan in de badkamer en hebben hun batterijen uit. Shit ik heb slechte oren. verdomme. andere streamers?
pi_493928
Streams beide op badkamer met Hieke en Ferdi in hoek bij WC.
( Gesprek van buiten gaat hier dus gewoon verder)

Robin komt erbij: O neem me niet kwalijk. Komop Hiekepiek!
En gaat weer. Georgie en Robin in verte allebei druk pratend te horen.
Hieke en Ferdi smiespelen in hoek verder. (niet te verstaan)
Bianca lacht in woonkamer.
Hieke: Je begrijpt toch wat ik bedoel
Ferdi: Wat? (zelfs HIJ kan Hieke moelijk verstaan.)
Hieke: Zo zit 't gewoon!
Ferdi bozig: Dat kan me NIKS schelen!
Hieke zegt iets over achterbaks....dan zegt ze....
Ferdi: Wie zeggen dat dan? NIEMAND zegt wat............jij bent nog geen een keer genomineerd!
Hieke: Ja was ik dat maar.
Ferdi: Wat ze hier denken, thuis denken, op TV denken, maakt me allemaal niets uit.

pi_493935
Streams blijven op Hieke en Ferdi. Koos even te horen, niet te zien. Bianca en Dees lachen, Robin in verte te horen.

Hieke kan er nog steeds niet over uit: Hoorde je dan niet wat ze zei?
Georgie en Koos komen informeren.
Georgie tegen Hieke: Ach je neemt het allemaal veel te persoonlijk op.
Dan ineens hoop geschreeuw en muziek vanuit de woonkamer. Hieke en Ferdi lopen er naar toe. Georgie omhelst Ferdi en zegt dat ie van 'm houdt en zich bezorgd maakt om hem.
Georgie: Je bent m'n buddy.....we moeten lol maken hier...we maken ons veel te druk om alles
Robin zingt ondertussen
Georgie tegen Ferdi: Als ik dan zie hoe vaak jij in een dip zit...kloten....jij bent mijn buddy......dat wil ik dus niet dat verdriet.....straks zien we mekaar niet meer....daarom maak ik me druk om jou...
Georgie neemt Ferdi mee naar de slaapkamer. Wil daar verder met 'm praten

pi_493938
Stream 1 op slaapkamer met Ferdi en Georgie, stream-2 op lege keukentafel.
Georgie: Niemand gaat jou nomineren....jij bent iemand die met iedereen...beetje hup hier beetje hup daar.
Ferdi lachend: Kan me niet schelen...ik weet het ook niet
Georgie: Zit ik 'n dip omdat Kimmie weg is zit JIJ ook in een dip....tis hier een snelkookpan. Gisteren toen we tegen die camera's aanlulden was toch super!
Ferdi: Ik vind Hieke super, ik zou niet zonder Hieke willen. Oh ik heb zo'n zin over die schutting te klimmen...af en toe zo'n klote-gevoel....bij elk nummer vanavond...
Georgie: D'r zijn hier twee mensen die me weg willen hebben.
Ferdi: Ik denk dat ik de volgende keer genomineerd word.
Georgie: Ik ben ook niet zeker van Kimmie...ik zit in de zelfde situatie als jij.
Ferdi: Ik voel me super...zo kut dat ze iemand heeft....ik wil er niet over nadenken. Zo'n supermeid. WAS ze maar eens 'n kutwijf tegen me.
Georgie: Maar wat wil je dan, je koffers pakken? Als je dat nu wilt gaan we dat nu doen.
Ferdi: Ik spring nog liever over die schutting hier....kun je je voorstellen Sjors als ik hier alleen al tegen haar aanlig, hier...zo fijn...ik heb dat al drie jaar niet meer gehad.
  zondag 26 november 2000 @ 02:05:20 #18
7403 rialto
is er geweest
pi_493941
Georgie: "voor mij is het kut. Ik weet nu al dat ik erg verliefd ben op iemand die veel te jong is voor mij en buiten gaat dit gegarandeerd verkeerd".

Ferdi:"stel dat Hieke met mij verder wil dan hoef ik er niet eens over na te denken. En dan maakt het me niets uit dat ze een kind heeft".

Ze hebben het er ook steeds over om weg te gaan. Als ze gaan dan klimmen ze over het hek. Een beetje sensatie.

Ferdi bekend weer dat hij alles voorover heeft om tegen Hieke aan te liggen.

Beide hebben ze totaal geen interesse voor het geld. En nu willen ze Beau afmaken om de vragen die hij aan ze gesteld heeft.

Het verhaal komt weer terug op het nomineren. Georgie zegt dat hij veel punten krijgt en Ferdi denkt dat hij ook genomineerd wordt. Hij zegt nu ook dat als hij genomineerd wordt dat nederland hem weg zal stemmen.

zondag 26 november 2000 @ 02:12:25 #19
7403 rialto
is er geweest
pi_493945
Georgie zegt nu dat het voor iedereen beter zou zijn als Hieke weg zou zijn. Hij zou haar zo over het hek gooien omdat hij er niet tegen kan dat zijn maatje Ferdi zo in de put zit. Maar Georgie zou Hieke nooit nomineren omdat Ferdi het er niet mee eens zou zijn.

Ferdi is nog zo groen als gras en weet nog niet hoe het leven werkt en wat hem gebeurd. G is al een stuk ouder en wil er nog 3 jaar op los leven en dan gaat hij er voor of dat nu met Kim is of niet.

pi_493952
Beide streams op Ferdi en Georgie.

Gesprek tussen Georgie en Ferdi springt van hak op tak.
Ferdi: En dan die Beau die maar doorvraagt waarom ik Robin genomineerd heb. Hij kan op me pik gaan zitten!

Georgie probeert met grappige anekdotes Ferdi wat op te beuren. Gaat hem goed af. Ferdi ligt af en toe in deuk.
Georgie zou het nog geen week met Hieke uithouden omdat ze te jongensachtig is. Zou nooit een vriendschap op het spel zetten ALS ie verliefd zou worden op haar, vriendschap is belangrijker.

Ferdi blijft wat meuren. Zou het verschrikkelijk vinden nu Hieke te moeten missen. Wil nog minstens 5 weken genieten.
Georgie: Bianca mist ook af en toe haar ex omdat ze hier verder ook niemand anders heeft.

Ferdi vindt zichzelf zo groen als gras op liefdesgebied. Georgie is bang over hoe het verder zal gaan met Kim straks.

Ferdi: Ik kan het zooo goed vinden met Hieke dat is het probleem. Ik sta d'r mee op en ik ga d'r mee naar bed met dat gevoel. Ik voel me pas echt lekker als ik met Hieke in bed lig...tegen haar hoofd....

Ferdi bekijkt nu de foto's op de muur van Hieke's familie
Ferdi: En weet je wat zo kloten is. Op mij staat straks niemand te wachten hier buiten. GOdverrrrrrrrrrrr....
Georgie: Op mij ook niemand.

zondag 26 november 2000 @ 02:17:12 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_493953
Enige quotes tijdens het gesprek tussen F. en G.

G. : ik weet wie er genomineerd worden.
F. : ik zit er bij, en dan ben ik weg
G. : door het publiek
F. : of zelf... ( in de reclame ).

G. : ik blijf bij de volgende rondes wel hier. Ze (publiek) denken dat wij 2 leuke jongens zijn.
G. : ik overleef die 2 ( R. en K. ? ) wel

F. : zonder Faried, met H. en kind oke !
F. : ik vind H. super. Alleen het liggen naast haar is al zo fijn !

G. : ik weet bijna 100 % dat het met Kim niets wordt, omdat zij jonger is. Weet je wat het is, ik wil het wel proberen.

F. : ik nomineer de volgende keer dezelfden.
G. : ik niet ; 1 ander.

F. : het is heerlijk om me zo te voelen.
F. : zeg ik tegen haar ook. Zeg klootzak, dan weet ik wat ik aan je heb. Ze is zo super.
F. : ik voel me pas lekker 's nachts als ze bij mij ligt.

F. : weet je wat ik kut vind. Er staat niemand buiten het hek voor mij.
G. : bij B. en mij wordt er ook niet over het hek geroepen. Die andere families hebben daar lak aan. Dat broertje van R. ook, die komt met een megafoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 26-11-2000 02:18]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_493963
Ferdi zou willen dat zijn vrienden vaker buiten de hekken staan.
En weer over Hieke.
Ferdi: Ik weet precies wat ze thuis denken...ik weet precies wat Fahrid denkt...pfffffffffff...shit...

Ferdi dacht donderdag even dat Georgie eruit moest, greep hem verschrikkelijk aan zegt ie, wilde door de grond, FUUUUCK dacht ie. En zo blij dat het Georgie toch niet was.

Ze zeveren en schreeuwen nu over vanalles over en weer
(gaat mij wat TE snel, Georgie en Ferdi zitten allebei op hun praatstoel, Georgie omdat ie s'nachts pas gaat leven, Ferdi omdat ie wat aangeschoten is.)

zondag 26 november 2000 @ 02:42:09 #23
7403 rialto
is er geweest
pi_493971
Situatie:

BI met Hiek in de DBK. Dees en Robin in elkaar verslingerd op een bankje. Ferdi zit op de bank en Georgie gaat naar zijn bedje toe.

O ja, ik ben Koos vergeten. Hij zal wel in z'n bed liggen dan.

[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 26-11-2000 02:44]

pi_493973
Georgie en Ferdi gaan plassen. Streams naar badkamer.
Georgie: Zie je nu wat een goed gesprek kan doen?
Georgie omhelst Ferdi en draagt hem naar de keuken.
Georgie: Zie je, je begint over iets treurigs en dan..
(geluid valt weg)

Georgie wil naar bed (?) en wenst iedereen welterusten.
Hieke: Wimpie!

Streams in woonkamer.
Dees ligt op bank tegen Robin aan, Ferdi op bank alleen.
Dees staat langzaam op en vraagt zich af of dat wel zo verstandig is.
Voelt zich wat tipsy.
Georgie komt ook en zegt dat het weer een enerverende avond was.
Dees: Hoezo?
Georgie: Nou gewoon...
Georgie loopt op Ferdi af en geeft hem nog een knuffel. Verdwijnt dan.
Dees vraagt aan Ferdi waar Hieke en Bianca zitten.
Ferdi: In de DBK.
(ben zeeeer benieuwd wat daar nu besproken wordt!!)

Dees tegen Ferdi: Gaat ie?
Ferdi: gaat wel.
Volgens Ferdi en Dees is de drank hard aangekomen vanavond. Voor Dees de wodka en champagne. De pisang doet haar niets.

pi_493978
Ferdi roept om nog een muzieknummertje van BB.

Bianca en Hieke komen uit de DBK. Bianca vraagt of Ferdi en Georgie er nu in gaan, de DBK dus. Ferdi gaat alleen, Georgie ligt al op bed.

Hieke en Bianca klinken opgewekt. Alsof ze het een en ander weer uitgepraat hebben. We waren wat verdrietig zegt Bianca. Op verdere vragen van Dees wordt ontwijkend gereageerd.
Hieke denkt dat Robin en Dees haar wel een watje zullen vinden. Dezen ontkennen.

Robin, Dees en Bianca praten over de mensen achter de schermen van BB, ene Hans, Arjan...begeleidend redacteur

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')