Bianca wordt als "navy girl" uitgemaakt voor een watje.
Nu worden de gebeurtenissen van 2 weken geleden besproken.
Algehele stemming is onsamenhangende verhalen.
Hieke gooit een kussen naar Georgie en jahoor, de wijn gaat weer over de bank heen.
Bewoners zijn bezorgd over Ferdi want die is al even weg. JA die is kotsen.
Robin:"Jullie drinken als watjes". Georgie neemt het op voor Robin en zegt dat Robin echt wel kan drinken. Een hoop stoere verhalen. Iedereen beweert nu dat ze veel kunnen drinken.
Ferdi verstopt zich blijkbaar in de DBK.
Tom Jones wordt weer gezongen "Sexbom".
Dees zegt geen woord.
Georgie:"ik kan er 5, 6 of 7 op en dan ga ik uit mijn plaat".
Als hij een lekker wijf ziet van een vriend van hem dan zou Georgie nooit denken van hé, daar kan ik wel een truukje op doen.
Georgie zou ook gek worden als vrienden van hem met één van z'n ex-en naar bed zou gaan.
En toen ging het beeld over naar de tuin, waar nu Hieke met een drankje in haar hand zit.
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 26-11-2000 00:45]
Maar hij blijft volhouden. "Hieke, hé, Hieke, lieverd". Maar ze zegt niets.
Ferdi zegt nu tegen haar dat ze niet over hem in moet zitten en dat hij van ieder moment geniet dat ze samen zijn en op de bank zitten. Ferdi heeft net even in de DBK gehuild. Hij werd uitgehoord en daar had hij het moeilijk mee.
Hieke huilt nog steeds zachtjes.
Hij blijft dit zachtjes herhalen. Hieke mompelt dan ook wat. Hij vertelt dat hij het naar zijn zin heeft met haar. Hij zit lekker met haar op de bank, (..) hij komt er wel weer overheen. Vertelt iets over ene Arjan die hem in de DBK probeerde uit te horen. Waarover hij het heeft... no idea' Het troosten gaat verder en Hieke snuft wat.
Hieke zegt iets onverstaanbaars. Ferdi zegt dattie dan nevernevernooitniet bij haar langskomt dan strax. Vertelt nogmaals dat hij het zo naar zijn zin heeft met haar. Vindt het lekker met haar in bed te liggen. Hij vindt het goed zo, het geeft niet. Gaat dit over Hieke die niet met Ferdi wil n**ken ofzo? En zijn ze daar door die Arjan over aangesproken?
Ferdi noemt Arjan een pislul. Eindelijk lacht Hieke een beetje. Ze zegt iets over een vrouwelijk persoon die 'er' om vraagt. Ze heeft het over zichzelf. Dat ze 'hierachter' zich helemaal gek lachen om Hieke. Hieke vraagt erom zeggen ze.
Ferdi zegt iets onverstaanbaars. Hij probeert Hieke te overtuigen dat het wel goed is ofzo. Vraagt: 'Waarom geloof je me niet' Hieke praat heel zachtjes, zegt iets over Bianca. Die heeft kennelijk een opmerking gemaakt in de slaapkamer. Dat Hieke zelf wel wist wat er aan de hand was.
Ferdi en Hieke praten verder. Hieke fluistert onverstaanbaar. Ik begreep al weinig van dit gesprek, dit helpt niet mee.. Ferdi zegt dat ze zelf toch weten hoe het zit en begint weer: 'Hiekepieke kijk me eens aan hee, kijk me nou eens aan. Lieverd... Ik heb het toch naar mijn zin met je... Waarom zou jij je aanpassen, het is toch mijn probleem'
Hieke mompelt iets over iemand die Ferdi uit zou lachen. Dat kan Ferdi echt helemaal geen reet schelen. Hij vertelt weer hoe hij het naar zijn zin heeft met haar en als de rest het daar niet mee eens is... Ze weten nu hoe het zit. Het kan hem niet schelen, hij heeft het naar zijn zin zo.
Hij zegt dat ze scheve bekken trekt, vraagt of ze nix meer van hem wil weten. Hij vindt haar een topper. Ze mompelt wat. Hij zegt weer dat het hem niet kan schelen, zij heeft het er moeilijker mee dan hij...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-11-2000 01:10]
Vanuit woonkamer klinkt gelach. Ferdi pakt stoel nu Hieke wat prateriger wordt.
Hieke heeft het over bIanca. Ze zal; wel lachen. en dan kom ik en dan zit je daar met haar.
Ja dit kunnen ze lekker uitzenden.wat zullen ze lachen daar.
Houd nu op Ferdi
Wat is er dan?
Het gaat over een opmerking van bianca, toen H vroeg wat er met F was zei B"je weet wel hoe het zit"
Hieke smiespelt en snift zachtjes.
Ferdi: Kijk me toch alsjeblieft eens aan.
Hieke: Ze lachen toch....de tering....snif...snif
Ferdi: Ik schaam me er niet voor dat ik jou leuk vind, wat kan mij dat nou schelen! Ik vind het leuk met je te slapen, lekker tegen je aan. En als ze dat niet pikken, wat kan mij dat schelen...hebben ze allemaal maar te pikken....je bent een topper....kan me allemaal niet schelen....ik vind je gewoon een lieverd
Ze gaan fijn nog ff door. Bianca heeft tegen hem gezegd dat ze begreep dat hij het moeilijk heeft, verder niets. Vraagt wat Bi tegen Hieke heeft gezegd. Ze wil het geloof ik niet zeggen, ik kan het iig niet verstaan.
Ferdi zegt dat hij maar 1x verdrietig is geweest en dat was niet om haar. Toen wilde hij het hek over. Sowwy, ik mis ff een stukje
Ze staan nu bij de keukendeur en kijken elkaar diep in de ogen. Hij heeft het weer over iets nevernevernevernooit niet. Ze zouden samen tot het einde, hoe moeilijk het ook is. Hieke heeft het kennelijk over vertrekken. Dat wil ie dus niet, dan loopt ie zo met haar mee door die deur. Hij houdt haar stevig vast en troost verder.
Ze gaan naar binnen. Ferdi fluit hard.
Ik ben ff een uurtje weg...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 26-11-2000 01:24]
Ze staan op en lopen nu weer richting binnen, Hieke lacht weer en praat. Blijven bij de deur staan. Hieke zegt iets onverstaanbaars waarop Ferdi zegt dat ie dat haar never never never nooit vergeeft. Dicht tegen Ferdi aan staand kijkt Hieke Ferdi recht aan zonder iets te zeggen.
Ferdi: Oké... oké... oké...tot het einde?...Oké...Hieke?...Als je dat doet Hieke loop ik zo met je de deur uit.
Ferdi omhelst Hieke, zegt dat ie het koud heeft, wil dat ze het zegt (geen idee wat), iets (?) zegt voordat ze naar binnen gaan.
Dan gaan ze ECHT naar binnen.
Robin komt erbij: O neem me niet kwalijk. Komop Hiekepiek!
En gaat weer. Georgie en Robin in verte allebei druk pratend te horen.
Hieke en Ferdi smiespelen in hoek verder. (niet te verstaan)
Bianca lacht in woonkamer.
Hieke: Je begrijpt toch wat ik bedoel
Ferdi: Wat? (zelfs HIJ kan Hieke moelijk verstaan.)
Hieke: Zo zit 't gewoon!
Ferdi bozig: Dat kan me NIKS schelen!
Hieke zegt iets over achterbaks....dan zegt ze....
Ferdi: Wie zeggen dat dan? NIEMAND zegt wat............jij bent nog geen een keer genomineerd!
Hieke: Ja was ik dat maar.
Ferdi: Wat ze hier denken, thuis denken, op TV denken, maakt me allemaal niets uit.
Hieke kan er nog steeds niet over uit: Hoorde je dan niet wat ze zei?
Georgie en Koos komen informeren.
Georgie tegen Hieke: Ach je neemt het allemaal veel te persoonlijk op.
Dan ineens hoop geschreeuw en muziek vanuit de woonkamer. Hieke en Ferdi lopen er naar toe. Georgie omhelst Ferdi en zegt dat ie van 'm houdt en zich bezorgd maakt om hem.
Georgie: Je bent m'n buddy.....we moeten lol maken hier...we maken ons veel te druk om alles
Robin zingt ondertussen
Georgie tegen Ferdi: Als ik dan zie hoe vaak jij in een dip zit...kloten....jij bent mijn buddy......dat wil ik dus niet dat verdriet.....straks zien we mekaar niet meer....daarom maak ik me druk om jou...
Georgie neemt Ferdi mee naar de slaapkamer. Wil daar verder met 'm praten
Ferdi:"stel dat Hieke met mij verder wil dan hoef ik er niet eens over na te denken. En dan maakt het me niets uit dat ze een kind heeft".
Ze hebben het er ook steeds over om weg te gaan. Als ze gaan dan klimmen ze over het hek. Een beetje sensatie.
Ferdi bekend weer dat hij alles voorover heeft om tegen Hieke aan te liggen.
Beide hebben ze totaal geen interesse voor het geld. En nu willen ze Beau afmaken om de vragen die hij aan ze gesteld heeft.
Het verhaal komt weer terug op het nomineren. Georgie zegt dat hij veel punten krijgt en Ferdi denkt dat hij ook genomineerd wordt. Hij zegt nu ook dat als hij genomineerd wordt dat nederland hem weg zal stemmen.
Ferdi is nog zo groen als gras en weet nog niet hoe het leven werkt en wat hem gebeurd. G is al een stuk ouder en wil er nog 3 jaar op los leven en dan gaat hij er voor of dat nu met Kim is of niet.
Gesprek tussen Georgie en Ferdi springt van hak op tak.
Ferdi: En dan die Beau die maar doorvraagt waarom ik Robin genomineerd heb. Hij kan op me pik gaan zitten!
Georgie probeert met grappige anekdotes Ferdi wat op te beuren. Gaat hem goed af. Ferdi ligt af en toe in deuk.
Georgie zou het nog geen week met Hieke uithouden omdat ze te jongensachtig is. Zou nooit een vriendschap op het spel zetten ALS ie verliefd zou worden op haar, vriendschap is belangrijker.
Ferdi blijft wat meuren. Zou het verschrikkelijk vinden nu Hieke te moeten missen. Wil nog minstens 5 weken genieten.
Georgie: Bianca mist ook af en toe haar ex omdat ze hier verder ook niemand anders heeft.
Ferdi vindt zichzelf zo groen als gras op liefdesgebied. Georgie is bang over hoe het verder zal gaan met Kim straks.
Ferdi: Ik kan het zooo goed vinden met Hieke dat is het probleem. Ik sta d'r mee op en ik ga d'r mee naar bed met dat gevoel. Ik voel me pas echt lekker als ik met Hieke in bed lig...tegen haar hoofd....
Ferdi bekijkt nu de foto's op de muur van Hieke's familie
Ferdi: En weet je wat zo kloten is. Op mij staat straks niemand te wachten hier buiten. GOdverrrrrrrrrrrr....
Georgie: Op mij ook niemand.
G. : ik weet wie er genomineerd worden.
F. : ik zit er bij, en dan ben ik weg
G. : door het publiek
F. : of zelf... ( in de reclame ).
G. : ik blijf bij de volgende rondes wel hier. Ze (publiek) denken dat wij 2 leuke jongens zijn.
G. : ik overleef die 2 ( R. en K. ? ) wel
F. : zonder Faried, met H. en kind oke !
F. : ik vind H. super. Alleen het liggen naast haar is al zo fijn !
G. : ik weet bijna 100 % dat het met Kim niets wordt, omdat zij jonger is. Weet je wat het is, ik wil het wel proberen.
F. : ik nomineer de volgende keer dezelfden.
G. : ik niet ; 1 ander.
F. : het is heerlijk om me zo te voelen.
F. : zeg ik tegen haar ook. Zeg klootzak, dan weet ik wat ik aan je heb. Ze is zo super.
F. : ik voel me pas lekker 's nachts als ze bij mij ligt.
F. : weet je wat ik kut vind. Er staat niemand buiten het hek voor mij.
G. : bij B. en mij wordt er ook niet over het hek geroepen. Die andere families hebben daar lak aan. Dat broertje van R. ook, die komt met een megafoon.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 26-11-2000 02:18]
Ferdi dacht donderdag even dat Georgie eruit moest, greep hem verschrikkelijk aan zegt ie, wilde door de grond, FUUUUCK dacht ie. En zo blij dat het Georgie toch niet was.
Ze zeveren en schreeuwen nu over vanalles over en weer
(gaat mij wat TE snel, Georgie en Ferdi zitten allebei op hun praatstoel, Georgie omdat ie s'nachts pas gaat leven, Ferdi omdat ie wat aangeschoten is.)
BI met Hiek in de DBK. Dees en Robin in elkaar verslingerd op een bankje. Ferdi zit op de bank en Georgie gaat naar zijn bedje toe.
O ja, ik ben Koos vergeten. Hij zal wel in z'n bed liggen dan.
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 26-11-2000 02:44]
Georgie wil naar bed (?) en wenst iedereen welterusten.
Hieke: Wimpie!
Streams in woonkamer.
Dees ligt op bank tegen Robin aan, Ferdi op bank alleen.
Dees staat langzaam op en vraagt zich af of dat wel zo verstandig is.
Voelt zich wat tipsy.
Georgie komt ook en zegt dat het weer een enerverende avond was.
Dees: Hoezo?
Georgie: Nou gewoon...
Georgie loopt op Ferdi af en geeft hem nog een knuffel. Verdwijnt dan.
Dees vraagt aan Ferdi waar Hieke en Bianca zitten.
Ferdi: In de DBK.
(ben zeeeer benieuwd wat daar nu besproken wordt!!)
Dees tegen Ferdi: Gaat ie?
Ferdi: gaat wel.
Volgens Ferdi en Dees is de drank hard aangekomen vanavond. Voor Dees de wodka en champagne. De pisang doet haar niets.
Bianca en Hieke komen uit de DBK. Bianca vraagt of Ferdi en Georgie er nu in gaan, de DBK dus. Ferdi gaat alleen, Georgie ligt al op bed.
Hieke en Bianca klinken opgewekt. Alsof ze het een en ander weer uitgepraat hebben. We waren wat verdrietig zegt Bianca. Op verdere vragen van Dees wordt ontwijkend gereageerd.
Hieke denkt dat Robin en Dees haar wel een watje zullen vinden. Dezen ontkennen.
Robin, Dees en Bianca praten over de mensen achter de schermen van BB, ene Hans, Arjan...begeleidend redacteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |