abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178423592
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:03 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja dit?
Nee die vader bemoeit zich daar niet mee die zegt gewoon als je aan mijn keukentafel zit dan ben je de vriendin van mijn zoon, zit je op mijn kantoor dan ben je gewoon een potentiële huurder. Terecht ook want zijn bedrijf moet natuurlijk ook gewoon winst maken.

Het huis heeft 6 kamers met gemiddeld 8 tot 9 huurders voor de gene die dat vroeg, ik kan het niet meer vinden.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:59:17 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178423628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Iedereen weet dat samenwonen tijdens een prille relatie en koppeltje spelen nooit een goed idee is.
’Nooit’ is veel te absoluut.

Al was het maar omdat ze elkaar al twee jaar kennen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_178423854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:26 schreef Leandra het volgende:
Oh, en mên... ze is 23: Let it go!
Op die leeftijd moet je ze echt hun eigen (minder handige) keuzes laten maken, wat denk je voor effect te bereiken als je dit tegenhoudt? Je blijft de bemoeizieke overbezorgde papa die niet degene is waar ze naartoe gaat om te praten als het wel mis gaat.
Je kunt best zeggen dat je het onverstandig vindt, maar ga dit niet op een of andere manier tegenhouden, dat gaat zich tegen je keren.... drie-en-twintig.... ze kan een huis kopen zonder het met je te overleggen.
Zeggen dat je het onverstandig vindt zonder enige onderbouwing vind ik ook nergens op slaan. Ik zie het probleem namelijk niet.

Met zes tot zeven medebewoners is het imo ook meer leven als huisgenoten in een studentenhuis dan als koppel.
pi_178424002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Iedereen weet dat samenwonen tijdens een prille relatie en koppeltje spelen nooit een goed idee is.
ok.
Het staat idd gebeiteld in steen.
Kán ab-so-luut niet goed gaan.
Onmogelijk.
En ze is ook pas 23, dus je moet haar wel duidelijk maken dat het niet kan .
compact en kleverig.
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:31:56 #55
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178424105
Ik zie het probleem ook niet zo. Helemaal niet als er nog meer mensen wonen. Laat ze lekker joh. Ze zijn oud genoeg om hun eigen keuzes te maken. Als die achteraf gezien niet goed uitpakken dan leren ze daar alleen maar van. Ze zijn oud genoeg om van hun eigen fouten te leren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:36:09 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178424171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Zeggen dat je het onverstandig vindt zonder enige onderbouwing vind ik ook nergens op slaan. Ik zie het probleem namelijk niet.

Met zes tot zeven medebewoners is het imo ook meer leven als huisgenoten in een studentenhuis dan als koppel.
Je moet het sowieso niet ongevraagd zeggen, maar indien ze het vraagt kun je zeggen dat je het onverstandig vindt (zo snel, of whatever reden TS heeft), meer niet, dat min of meer proberen te weerhouden wat TS kennelijk wil is gewoon dom, nog onverstandiger dan op je 23ste na 2 weken verkering gaan samenwonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178424212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Relatie was 3 jaar lang goed, het was de longkanker die er tussen kwam, maar voor de rest een happy koppel.
Mja, blijft helaas giswerk natuurlijk. Maar heeft verder weinig te maken met ts en zijn dochter verder.
pi_178424284
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:38 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Mja, blijft helaas giswerk natuurlijk. Maar heeft verder weinig te maken met ts en zijn dochter verder.
Ach je weet nooit hoe het loopt, kon ook een stel, 11 jaar samen nou leuk samen trouwen, nog geen twee maand later zaten ze bij de scheidingsadvocaat.

Niemand kan de toekomst voorspellen
pi_178424364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Iedereen weet dat samenwonen tijdens een prille relatie en koppeltje spelen nooit een goed idee is.
Wat een onzin. Ik trok binnen een aantal weken in bij mijn vriend, en wij kenden elkaar niet al jaren.
En nu, 10 jaar later, zijn we nog steeds gelukkig samen
pi_178424408
Wat mij opvalt is dat het allemaal vrouwen zijn die hier hun keuze om snel samen te gaan wonen komen verdedigen _O-

Toppie dames!
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:49:43 #61
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178424454
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je moet het sowieso niet ongevraagd zeggen, maar indien ze het vraagt kun je zeggen dat je het onverstandig vindt (zo snel, of whatever reden TS heeft), meer niet, dat min of meer proberen te weerhouden wat TS kennelijk wil is gewoon dom, nog onverstandiger dan op je 23ste na 2 weken verkering gaan samenwonen.
De tegenvraag is dan natuurlijk hoelang ze verkering moeten hebben tot het wel mag. En de vraag is ook of pappie weet of ze niet al veel eerder een verhouding met elkaar hadden in de "friendzone"-periode.
pi_178424505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:44 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik trok binnen een aantal weken in bij mijn vriend, en wij kenden elkaar niet al jaren.
En nu, 10 jaar later, zijn we nog steeds gelukkig samen
Dan heb je niet zoveel eisen. Hij ook niet.
pi_178424553
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat mij opvalt is dat het allemaal vrouwen zijn die hier hun keuze om snel samen te gaan wonen komen verdedigen _O-

Toppie dames!
Ik heb 8 jaar gelat voordat we samen gingen wonen en we zijn nog steeds gelukkig samen, dus wachten met samenwonen is niet slecht voor een relatie. :)
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:56:10 #64
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178424562
Ben ik blij dat ik geen dochter heb :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:57:01 #65
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178424575
Ik neem aan dat ze, als het allemaal four loopt, gewoon weer thuis mag komen?
Zo ja, wat is dan het probleem? Er is een vangnet als het moet, laat haar lekker haar eigen leven vormen. Haar eigen fouten maken.

Je kan evt zeggen dat je het wat snel vindt gaan, maar laat vooral weten dat de deur openstaat en je haar steunt in wat ze ook kiest.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178424598
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik neem aan dat ze, als het allemaal four loopt, gewoon weer thuis mag komen?
Zo ja, wat is dan het probleem? Er is een vangnet als het moet, laat haar lekker haar eigen leven vormen. Haar eigen fouten maken.

Je kan evt zeggen dat je het wat snel vindt gaan, maar laat vooral weten dat de deur openstaat en je haar steunt in wat ze ook kiest.
Het gaat niet om fout gaan maar om het feit dat ik niet wil dat ze dit verpest.
speak only if it improves the silence.
pi_178424623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het gaat niet om fout gaan maar om het feit dat ik niet wil dat ze dit verpest.
Dan nog is het haar leven
pi_178424630
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het gaat niet om fout gaan maar om het feit dat ik niet wil dat ze dit verpest.
Ze zou het pas echt verpesten door af te zien van het samenwonen, omdat haar vader denkt dat haar relatie dan meer kans van slagen heeft.
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:02:29 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178424666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het gaat niet om fout gaan maar om het feit dat ik niet wil dat ze dit verpest.
Dat is niet aan jou. Zo simpel is het.
Als jij nu druk op haar uit gaat voeren voeg je onnodige stress toe wat de kans dat het mis gaat groter maakt.

Zorg voor dat vangnet, zorg voor ruggesteun waar nodig, dat is jouw taak als ouder in deze leeftijdsfase.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:04:55 #70
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178424699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze zou het pas echt verpesten door af te zien van het samenwonen, omdat haar vader denkt dat haar relatie dan meer kans van slagen heeft.
En dit idd.
Wat doet het met deze relatie als ze nu zegt we gaan niet in hetzelfde studentenhuis wonen omdat mijn paps dat niet wil?
Elke gezonde jongeman zou zich aan zijn achterhoofd krabben als een 23 jarige meid zo doet. Een 23 jarige meid die nog zo aan het handje van paps loopt is een red flag.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178424703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het gaat niet om fout gaan maar om het feit dat ik niet wil dat ze dit verpest.
Heb jij geen fuck over te zeggen, sjappie. Of je moet haar uithuwelijken natuurlijk, maar daar ga je nog een zware dobber aan krijgen.
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:05:25 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178424710
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat mij opvalt is dat het allemaal vrouwen zijn die hier hun keuze om snel samen te gaan wonen komen verdedigen _O-

Toppie dames!
Volgens mij lees je niet goed en zijn het vooral vrouwen die vinden dat vader zij volwassen dochter haar eigen keuzes moet laten maken, dat dat misschien geen verstandige keuze is is wat anders, maar ook die les zal ze zelf moeten leren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178424735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dat het huisgenoten zijn wel erg gaat lijken op samenwonen als een koppeltje met de bijbehorende schade, ik ken zowel zijn vader als de jongen zeer goed en wat mij betreft is dit echt wel een blijvertje.
Wat doe je dan moeilijk? Gewoon laten samenwonen en het ook zo noemen. Niks mis mee, ook niet als ze pas 2 weken iets hebben. Ze draaien al 2 jaar om elkaar heen. Gun ze een levenservaring.
pi_178424767
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij lees je niet goed en zijn het vooral vrouwen die vinden dat vader zij volwassen dochter haar eigen keuzes moet laten maken, dat dat misschien geen verstandige keuze is is wat anders, maar ook die les zal ze zelf moeten leren.
Volgens mij lees ik prima :P

[ Bericht 42% gewijzigd door Samzz op 10-04-2018 15:11:44 ]
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:10:11 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178424794
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het gaat niet om fout gaan maar om het feit dat ik niet wil dat ze dit verpest.
Dat vind ik echt wel een heel bizarre reden.
Kennelijk is hij een partij die jij goed genoeg vindt voor je dochter en ben je bang dat zij de relatie verpest door in te gaan op zijn voorstel bij hem in het studentenhuis te komen wonen?

Want wat? Als het fout gaat vindt ze niet weet zo'n goede partij?
Stel dat hij wat hele nare trekjes heeft en ze daarom op een gegeven moment bij hem weggaat, neem je haar dan kwalijk dat ze zo'n "goede partij" heeft laten lopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')