nou nouquote:
Kind spoort voor geen meter. Niet echt een basis voor een lange stabiele relatie natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2018 21:16 schreef zoem het volgende:
Gina nog nooit een relatie? Ze is zo'n beetje de knapste van de klas denk ik.
haar nare persoonlijkheid vergeet je evenquote:Op maandag 16 april 2018 21:16 schreef zoem het volgende:
Ze is nogal destructief als ze een vertrouwensband met iemand heeft, heb je net kunnen zienquote:Op maandag 16 april 2018 21:16 schreef zoem het volgende:
Ja, maar ze lijken er niets van te lerenquote:Op maandag 16 april 2018 21:21 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat is een beetje de insteek van het programma
Michella Kox deed daaraan mee en wonquote:Op maandag 16 april 2018 21:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, maar ze lijken er niets van te leren
Bij 'dames in de dop' zag je toch een duidelijker verloop naar verbetering.
Jade staat schijnbaar op dumpertquote:Op maandag 16 april 2018 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Filmpje? Wat is het dan voor een filmpje.....
Omgquote:Op maandag 16 april 2018 21:32 schreef Maartel het volgende:
Die hele actie is wel blijven hangen binnen de groep blijkbaar..
https://twitter.com/kusxginaa/status/985962411432673280
En ook niet de fatsoenlijkstequote:Op maandag 16 april 2018 21:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Zij is misschien niet de slimste, maar volgens mij wel op de het rechte pad.
Hoop eigenlijk dat er vanuit Dream School iets is geregeld om dat te verwijderen voor de start van de tv uitzendingen.quote:Op maandag 16 april 2018 21:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
en nu komen er sneue personen om linkjes vragen
Even verder kijkend bij Denise lijkt het er trouwens ook op dat die Klibansky vorige week wel een beetje leuk zat te doen met de mogelijkheden aanbieden bij hem, maar is daar nog niet heel erg veel van terecht gekomen.quote:Op maandag 16 april 2018 21:32 schreef Maartel het volgende:
Die hele actie is wel blijven hangen binnen de groep blijkbaar..
https://twitter.com/kusxginaa/status/985962411432673280
Jezus wat een lul, voor de camera leuk doen dat ze wel bij hem kunnen komen.quote:Op maandag 16 april 2018 21:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even verder kijkend bij Denise lijkt het er trouwens ook op dat die Klibansky vorige week wel een beetje leuk zat te doen met de mogelijkheden aanbieden bij hem, maar is daar nog niet heel erg veel van terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |