abonnement Unibet Coolblue
pi_178584694
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 02:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Verbaast je dat dan? Heb je die houding van die mensen gezien... dan vind ik het niet gek dat er afspraken niet nagekomen worden.

Vind lucia en erik ook te soft. Mee doen is telefoon in de locker en jassen uit. Simpele basis regels. Ze hebben allemaak een valse start gemaakt in het leven dat is een feit en dat geeft afwijkend gedrag en is te begrijpen. Maar het mag allemaal wel wat strakker.

En het lijkt mij verstandig dat na 3 dagen er iemand komt die de groep komt laten zien en vertellen wat een mega kans ze krijgen met zulke lessen!

En wat mij ook leuk lijkt is om een leerraar hun gedrag te laten nadien en ze zo te laten zien hoe debiel ze zelf doen. Echt een spiegel voor houden.
Vind ik wel, die kerel wist waar dke kwam, dan kan je wel populair voor de camera een lulverhaal houden met dat iedereen kan mailen om bij hem te komen. Als je vervolgens als de camera uitstaat mensen afwimpelt en afspraken niet na komt ben je gewoon een zak.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:44:20 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178584877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef Beursaap het volgende:
Wat een baas die Tahir! ' Jij staat op Dumpert met je neptieten te showen!" Ik ging stuk haha _O- _O- _O_
:D soms is hij wel geinig ja :D

Dat filmpje is volgens mij wel van dumpert toch? Neem aan dar het programma er voor gezorgd heeft.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:58:54 #253
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_178585305
Is er een leerling die dit seizoen níet rookt? :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:26:17 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178586062
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 02:58 schreef ook_gek het volgende:

En wat mij ook leuk lijkt is om een leerraar hun gedrag te laten nadien
Zelf ook wat lessen gemist op school? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178586648
Ik ben fan van Tamar.
Wat doet zij daar eigenlijk? :D
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:54:33 #256
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_178586691
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:52 schreef Physsic het volgende:
Ik ben fan van Tamar.
Wat doet zij daar eigenlijk? :D
De rest vertellen hoe het moet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:24:33 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178588761
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Zelf ook wat lessen gemist op school? :')
Snel typen en dislexty :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:34:07 #258
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178588981
Die Ilse :') Mist zowat alles.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178589023
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Ilse :') Mist zowat alles.
Iris? Of is er srs een Ilse? :D
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:42:02 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178589123
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Iris? Of is er srs een Ilse? :D
Iris ja. Ik ken haar naam niet eens. Zegt ook wel wat.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178589425
Heb gekeken.

Die Denise is ook heilig boontje. Ja Gina heeft het fout gedaan, dat snapt ze zelf ook goed. En ze wilt excuses maken. Maar Denise snapt niet dat zij ook fout zit. En dan anderen opstoken tegen Gina.... lekker ben je dan.

Die twitter van Denise is nu op prive gezet. Geen wonder, ik lees reacties op facebook en twitter en heel veel zeggen dat Denise zelf achterbaks is.

Dat zal wel aankomen bij Denise , denkt ze zelf dat ze het goed doet, kun je overal lezen van niet.
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:33:17 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178589994
Ik vond dat soort domme ruzies zó verschrikkelijk onbelangrijk. Pubergedoe en juist het gedoe waar sommigen zich door ten gronde hebben laten.

Die smiley, met die piercings, die dan weg wil gaan om een probleem waar ze niks mee te maken heeft. WTF, je bent daar als laatste redmiddel omdat je niks kan en niks wil en alles mislukt en omdat twee mensen die je net een paar weken kent ruzie hebben, gooi je dat uit het raam.

Tekenend.

Jade hetzelfde. Je kan niks, je wil niks en zegt zelfs dit als laatste redmiddel te zien voor je er een eind aan maakt, dát belang hang je eraan, en dan blaas je dat helemaal op omdat iemand onaardig tegen je doet.
Laffe huichelaar
pi_178590253
Tegelijk kan ik als je écht pissig bent en weet dat je aggressief kunt worden me wel voorstellen dat je als t t te hoog oploopt denkt 'misschien beter nu naar huis te gaan dan iemand voor zijn bek te slaan en helemaal niet meer terug mogen te komen'
pi_178590475
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:00 schreef Attitude het volgende:
Heb gekeken.

Die Denise is ook heilig boontje. Ja Gina heeft het fout gedaan, dat snapt ze zelf ook goed. En ze wilt excuses maken. Maar Denise snapt niet dat zij ook fout zit. En dan anderen opstoken tegen Gina.... lekker ben je dan.

Die twitter van Denise is nu op prive gezet. Geen wonder, ik lees reacties op facebook en twitter en heel veel zeggen dat Denise zelf achterbaks is.

Dat zal wel aankomen bij Denise , denkt ze zelf dat ze het goed doet, kun je overal lezen van niet.
Ja zelf dat filmpje aan Tahir tonen, en op Twitter deed ze net als of dat per ongeluk ging. :') Gina ging wel verder maar ze was zelf ook erg fout.

Salsa zei wel dat ze Iris en Gina nog veel sprak nu. Oh ja en die tweeling een daarvan zei niks met Tamar gehad te hebben en ook niks mee gehad te hebben op zijn vlog. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 18 april 2018 @ 00:21:53 #265
2651 svann
night-hawk
pi_178590574
Ik vind ze eigenlijk bijna allemaal tamelijk hopeloos hersenloos.
Een half jaartje iets bootcamp-achtigs, streng met mededogen, lijkt me meer iets voor deze groep.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 18 april 2018 @ 09:07:03 #266
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178593564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:51 schreef Maartel het volgende:
Tegelijk kan ik als je écht pissig bent en weet dat je aggressief kunt worden me wel voorstellen dat je als t t te hoog oploopt denkt 'misschien beter nu naar huis te gaan dan iemand voor zijn bek te slaan en helemaal niet meer terug mogen te komen'
Als je dat niet uit kan zetten om te blijven functioneren, faal je in de maatschappij. Daarom zíjn ze gefaald in de maatschappij.
Laffe huichelaar
pi_178594648
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D soms is hij wel geinig ja :D

Dat filmpje is volgens mij wel van dumpert toch? Neem aan dar het programma er voor gezorgd heeft.
idk lijkt me wel idd.
  woensdag 18 april 2018 @ 11:18:26 #268
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178596141
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:08 schreef Beursaap het volgende:

[..]

idk lijkt me wel idd.
Wel knap want dumpert verwijderd zelden een filmpje.

Dit seizoen vind ik wel dat de mensen die echt willen flink te kort komen door de mensen die niks willen of doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 18 april 2018 @ 13:09:43 #269
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_178598021
Ik vind die Mitchell, Rodney en Tamar echt geweldig. Denise stond ook hoog op mn lijstje, maar die is flink naar beneden gedonderd.

Voor Eveline vind ik het allemaal heel sneu. Dit meiske zit nu nog niet op de goede plek en ze krijgt duidelijk niet de aandacht die ze nodig heeft, dat mensen haar júist een beurt geven en benoemen.
Jack is een grote meeloper met Junior. Sneuneus..

En Tahir.. Sja.. Daar zou standaard ondertiteling onder moeten zitten :') :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_178599443
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind die Mitchell, Rodney en Tamar echt geweldig. Denise stond ook hoog op mn lijstje, maar die is flink naar beneden gedonderd.

Voor Eveline vind ik het allemaal heel sneu. Dit meiske zit nu nog niet op de goede plek en ze krijgt duidelijk niet de aandacht die ze nodig heeft, dat mensen haar júist een beurt geven en benoemen.
Jack is een grote meeloper met Junior. Sneuneus..

En Tahir.. Sja.. Daar zou standaard ondertiteling onder moeten zitten :') :')
Misschien zou je de teletekst 888 kunnen gebruiken? Zelf ben ik doof en ik gebruik het altijd en ik heb nooit problemen met Tahir qua tekst.
pi_178600028
Tahir niet verstaan mis je niet veel aan, kanker dit hoer dat...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178604448
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je dat niet uit kan zetten om te blijven functioneren, faal je in de maatschappij. Daarom zíjn ze gefaald in de maatschappij.
Uhm ja, maar de meeste hebben ook wel een lading aan baggage waardoor ze zo zijn geworden. Momenteel lopen ze daar ook allemaal op vast, daarom heeft een groot deel buiten Dreamschool ws ook nog hard therapie oid nodig.
pi_178699609
Na de ster :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178699628
Lekker ergeren *O*
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178699676
Als ik het voorstukje mag geloven weer lekker veel drama iig. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')