abonnement Unibet Coolblue
pi_178412610
Omdat de dynamo is vervangen van mijn auto is mijn accu er af geweest.

Nu lukt het mij niet om volgens de instructies (radio uitzetten/AS indrukken/radio aanzetten) een code in te voeren.

Wat moet ik hiermee doen? De code heb ik wel...
  maandag 9 april 2018 @ 19:15:31 #2
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_178412636
even mijn glazen bol erbij pakken moment...

(meer info zou mooi zijn!)
pi_178412670
Sorry natuurlijk..


Het gaat om een cdr2005, auto opel vectra
  maandag 9 april 2018 @ 19:20:52 #4
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_178412819
Ja dat heb ik geprobeerd maar bij AS ingedrukt houden gebeurd er niks...ook niet als ik de radio aan/uit zet
pi_178413201
Hij vraagt niet m de code? Trek de zekering eens eruit en weer terug.
.
pi_178417254
Np.. hij vraagt er niet om. Welke zekering moet dat zijn?
(Ben niet zo heel handig met auto's etc)
pi_178418706
Zou de auto lekker weer naar de garage brengen, laat ze dat maar zelf weer fiksen.

De deze week mij accu laten doormeten bij de merkdealer. Jong ventje gaf aan dat er een nieuwe in moest. Toen ik (uit interesse) wat doorvroeg over hoeveel stroom ie nog gaf en waarom alles werkte behalve het starten leek hij een beetje op zijn pik getrapt. Gaf ook niet overal antwoord op. Toestemming gegeven voor een nieuwe accu à 140 ekkies, deze was tenslotte al 7 jaar oud.

Nu komt het: loopt dat ventje de hele werkplaats rond om te zoeken naar "een dingetje waarmee er spanning op het systeem blijft zodat er geen gegevens verloren gaan". Deze kon hij niet vinden zei ie, en trok de polen er af en installeerde de nieuwe accu. Ja, want waarschijnlijk moet je dan alleen ff je voorkeurszenders opnieuw instellen. Wat een mongool.

Achteraf dus nieuwe zenders in moeten stellen en ben mijn complete BC-geschiedenis kwijt van de afgelopen 2 jaar, getankte liters, gereden km etc.

Wel vreemd, ga het melden ook wanneer ik de rekening krijg.
Feel the fuzz!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')