Wat is dit voor een actquote:Op donderdag 12 april 2018 12:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het zal nog lang onrustig blijven in Enschede. De messen zijn geslepen. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas heeft. Van die beste uit Klazienaveen.
Het is een Evert ten Napel-accountquote:
Goede scène was ditquote:Op donderdag 12 april 2018 18:19 schreef The_Verve het volgende:
Evert_ten_Napel
On topic:
[ afbeelding ]
Goeie genade wat een post. Als een granaat gaat hij erin. Een tien met een griffel. 24 karaat. Werkelijk schitterend.quote:Op donderdag 12 april 2018 12:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Het zal nog lang onrustig blijven in Enschede. De messen zijn geslepen. Ik hoop dat u een goed glas wijn en een lekker blokje kaas heeft. Van die beste uit Klazienaveen.
Ik kras nog liever mijn ogen eruit met een botte vork.quote:Op vrijdag 13 april 2018 06:38 schreef Idisrom het volgende:
Iedereen die nu nog steeds rancuneus is op FC Twente vanwege de vermeende misstanden van FC Twente in de periode tot 2015, moet vandaag de column van Valentijn Driessen in Telesport maar even lezen.
Dat dus. Twentequote:Op vrijdag 13 april 2018 06:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kras nog liever mijn ogen eruit met een botte vork.
Waarom zou ik dat doen? Ze hebben een of ander meneertje betaald hebben die in een roddelblaadje om een zielig verhaaltje op te hangen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 06:38 schreef Idisrom het volgende:
Iedereen die nu nog steeds rancuneus is op FC Twente vanwege de vermeende misstanden van FC Twente in de periode tot 2015, moet vandaag de column van Valentijn Driessen in Telesport maar even lezen.
De term mismanagement is nog steeds niet doorgedrongen bij de firma list en bedrog?quote:Wat mij wel verbaast, is dat FC Twente van een begroting van 30 miljoen euro daarvan minder dan 7 miljoen euro aan het spelersbudget besteedt.
Dan wordt er dus 23 miljoen euro aan andere dingen besteed.
Past ook goed in het rijtje met twente, ook een oplichter pur sang.quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:42 schreef Heubach het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
John van Zweden god
Valentijn Driessen, een grotere lamlul is er nauwelijks te vinden in dit land.quote:Op vrijdag 13 april 2018 06:38 schreef Idisrom het volgende:
Nee houdt maar op, ik heb het ook al keer gezegd maar sommige mensen met een niet al te hoge IQ snappen er niks van Ik denk dat die mensen vroeger door Joop anaal verkracht zijn als je soms leest hoe hoog de haat er zit en hoe ze het verwoordenquote:Op vrijdag 13 april 2018 06:38 schreef Idisrom het volgende:
Wat mij wel verbaast, is dat FC Twente van een begroting van 30 miljoen euro daarvan minder dan 7 miljoen euro aan het spelersbudget besteedt.
Dan wordt er dus 23 miljoen euro aan andere dingen besteed.
'Houdt'. 'mensen met een niet al te hoge iq'.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee houdt maar op, ik heb het ook al keer gezegd maar sommige mensen met een niet al te hoge IQ snappen er niks van Ik denk dat die mensen vroeger door Joop anaal verkracht zijn als je soms leest hoe hoog de haat er zit en hoe ze het verwoorden
Tjha taal is slecht een klein deel van de IQ test. Maar vooral blijven doorgaan kun je samen met die geredraak uithuilen hoe opgelicht jullie wel niet zijnquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Houdt'. 'mensen met een niet al te hoge iq'.![]()
![]()
Begrijpend lezen is ook slechtS een klein deel? Ik ben niet voor Twente.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Tjha taal is slecht een klein deel van de IQ test. Maar vooral blijven doorgaan kun je samen met die geredraak uithuilen hoe opgelicht jullie wel niet zijn
Begrijpend lezen is ook iets anders dan grammaticaal...en waar zeg ik dat je voor Twente bent. En dan heb je het over begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook slechtS een klein deel? Ik ben niet voor Twente.
Je zegt letterlijk dat ik moet uithuilen over hoe opgelicht wij zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:56 schreef Syd het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook iets anders dan grammaticaal...en waar zeg ik dat je voor Twente bent. En dan heb je het over begrijpend lezen?
quote:Op vrijdag 13 april 2018 06:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kras nog liever mijn ogen eruit met een botte vork.
Vlak onder de deklat.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Goeie genade wat een post. Als een granaat gaat hij erin. Een tien met een griffel. 24 karaat. Werkelijk schitterend.
Begrijpend lezen....quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat ik moet uithuilen over hoe opgelicht wij zijn.Maar dat zal in een Twente topic wel niet over Twente gaan inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |