abonnement Unibet Coolblue
pi_178402584
quote:
Peter R. de Vries is boos weggelopen bij de hervatting van het mega-proces tegen Willem Holleeder. De Vries weigerde mee te werken aan de beveiligingscontrole bij de ingang van de extra beveiligde rechtbank in Amsterdam-Osdorp. Daarbij moeten onder meer de schoenen worden uitgetrokken. De Vries wilde dat niet, aldus de bewaking, en liep weg. Hij zou vandaag als getuige worden gehoord tijdens het proces

De vraag is of dat nu nog doorgaat. De irritatie bij De Vries zou al zijn begonnen omdat hij niet onder de rechtbank mocht parkeren op een beveiligde plek. De misdaadverslaggever wil maximale bescherming in verband met bedreigingen van Holleeder aan zijn adres.

Dwang
Zowel het Openbaar Ministerie (OM) als de verdediging van Willem Holleeder willen nu dat De Vries gedwongen wordt om te getuigen. Dit kan met behulp van een bevel medebrenging. Hierbij wordt indien noodzakelijk de politie ingezet om een getuige op te halen en naar de rechtszaal te begeleiden. Alleen de rechtbank kan die beslissing nemen.

Peter R. de Vries weigerde eerder tegenover de onderzoeksrechter om te getuigen. De verdediging van Holleeder wilde de misdaadverslaggever toen laten gijzelen, maar ze trokken dat verzoek in omdat De Vries aangaf tijdens de rechtszaak wel te zullen getuigen.

Er staan vandaag weer lange rijen bezoekers voor de rechtbank voor het proces: deze maandag zou mediamagneet Peter R. de Vries in de strafzaak tegen Willem Holleeder moeten getuigen. Hij was het die zussen Astrid en Sonja adviseerde opnames van hun broer te maken. Verslaggever Koen Voskuil is er vandaag bij en twittert.

Vijf vragen en antwoorden om uzelf voor te bereiden, mocht het horen van getuige De Vries vandaag nog doorgaan.

Mag Peter R. de Vries de rechtbank wel in?
Op dag één van het proces moest de misdaadverslaggever op last van voorzittend rechter Frank Wieland het pand verlaten. Omdat hij later zou worden opgeroepen als getuige, wilde de rechtbank niet dat De Vries’ getuigenis kon worden beïnvloed door wat op het proces wordt gezegd. Het was een ietwat wereldvreemde beslissing in het licht van de mediastortvloed rond het proces-Holleeder. Vrijwel elk in de rechtszaal uitgesproken woord is live te volgen op Twitter. De Vries moet deze maandag en donderdag als getuige verschijnen.

Waarom moet Peter R. de Vries getuigen?
De iconische misdaadverslaggever is om meerdere redenen interessant voor de strafzaak tegen Holleeder, die wordt verdacht van betrokkenheid bij vijf liquidaties. De Vries kent Holleeder en zijn zussen immers al sinds de Heinekenontvoering in 1983, die hij voor de Telegraaf van heel dichtbij volgde. De Vries reisde de ontvoerders achterna en raakte uiteindelijk bevriend met Cor van Hout, die weer een relatie had met Sonja Holleeder. Het was vanwege die jarenlange vriendschap dat Astrid en Sonja Holleeder in 2012 advies inwonnen bij De Vries, toen ze het besluit hadden genomen zich tegen hun broer te keren. De Vries adviseerde de zussen onder meer om heimelijk geluidsopnames te maken als bewijs.

Zijn Peter R. de Vries en Willem Holleeder vrienden?

Niet bepaald. De Vries had altijd meer met Cor van Hout. Na de liquidatie van Van Hout in 2003 plaatste De Vries een rouwadvertentie met de tekst: ‘De meest bijzondere man die ik in mijn leven heb ontmoet, is dood.’ Ondanks de geruchten dat Willem Holleeder achter de moord op zijn voormalige bloedgabber zat, hield De Vries de jaren daarna contact met hem. Bijvoorbeeld om te overleggen over de filmrechten van zijn bestsellerboek ‘De ontvoering van Alfred Heineken’. Toen Holleeder in januari 2012 vrijkwam na zijn veroordeling in de afperszaak Kolbak was het De Vries die de eerste foto van ‘De Neus’ mocht maken. Een foto die volgens Holleeder 10.000 euro opleverde, maar waar hij naar eigen zeggen ‘slechts’ 3.000 euro voor kreeg.

Waarom bedreigde Holleeder De Vries?
Holleeder belde in 2013 onaangekondigd aan bij het huis van De Vries. Volgens De Vries ging Holleeder door het lint en bedreigde hij hem met de dood. Reden van de ophef: Holleeder wilde uit het script worden geschrapt van een Hollywoodfilm over de Heinekenontvoering die in de maak was. De bedreiging kwam Holleeder duur te staan. Volgens de rechtbank had hij voorwaarden geschonden voor zijn vervroegde vrijlating, waardoor hij opnieuw de cel in moest. Volgens Holleeder stelde het bezoekje aan De Vries niet zo veel voor. Afgelopen februari zei hij: ,,Ik ken hem al meer dan 30 jaar, dan mag ik toch wel ruzie maken? Hij probeert me 3 jaar aan mijn kont te smeren.”

Wat kan De Vries verklaren in Holleeders huidige strafzaak?
Zowel de rechtbank als het Openbaar Ministerie en de verdediging zullen de misdaadverslaggever over meerdere onderwerpen ondervragen. Zo willen ze meer weten over zijn adviezen aan de zussen Holleeder. Daarnaast komt ongetwijfeld de bedreiging weer aan de orde. Maar er is meer. Peter R. de Vries gold lange tijd als één van de best ingevoerde mensen in het criminele circuit. Deze strafzaak draait om de machtsverhoudingen in de onderwereld van de afgelopen twee of zelfs drie decennia. De Vries kan daarom ook toelichten wat Holleeders positie was in het criminele milieu.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web

SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 10:05:25 Advocaat Sander Janssen is ook verbaasd. ,,Ook wij trekken onze schoenen uit als we naar binnen gaan. Kennelijk vindt hij dat regels die voor iedereen gelden niet voor hem gelden." #Holleeder reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 10:22:11 Net Peter R. de Vries even gesproken. Hij zegt dat hij er helemaal niet op uit is om ,,de boel te saboteren." Hij zegt dat sprake was van ,,grote onwelwillendheid" bij de rechtbank. #Holleeder reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 10:24:04 De Vries zegt dat hij volkomen bereid was om te getuigen vandaag. ,,Ik was er keurig op tijd, heb alles bij de controle in een bakje gedaan. Toen de scanner bleef piepen, moesten ook mijn schoenen uit. Kom op mensen, ik kom getuigen. Ik ben niet een of andere onderwereldfiguur" reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 10:28:58 Ze gaan eerst een dringend beroep op hem doen om terug te komen. Misschien laat hij het er niet op aankomen. https://t.co/BZ4YBUm0xZ reageer retweet
Leg 2500 euro op tafel en hij komt terug..

Ons aller Peter R wil als een God behandelt worden bij de poortjes.
  maandag 9 april 2018 @ 10:38:08 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_178402595
Wat een totale lul
pi_178402617
Kinderachtig. Die man denkt echt dat hij een koninklijk hoogheid is.
pi_178402676
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is. Dat de overheid het niet zo nauw neemt met de veiligheid van getuigen en hun familie weet Bilal L. inmiddels al alles van.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178402702
Zeker een gat in zijn sokken.
  maandag 9 april 2018 @ 10:44:01 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178402726
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Hathor het volgende:
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is. Dat de overheid het niet zo nauw neemt met de veiligheid van getuigen en hun familie weet Bilal L. inmiddels al alles van.
Eens. Vind het maar een nare vent maar als potentieel doelwit zou je wel iets meer kunnen verwachten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178402781
Peter is een onbeschaafde loser. Niet meer, niet minder.
pi_178402790
KoenVoskuil twitterde op maandag 09-04-2018 om 10:45:17 Peter R. zit in de zaal. We gaan beginnen. #Holleeder reageer retweet
KoenVoskuil twitterde op maandag 09-04-2018 om 10:08:04 Janssen: Ook aanstaande donderdag zal De Vries moeten verschijnen. (Hij wilde dat niet ivm uitzending De Raadkamer). Onze bereidheid om mee te werken aan zijn agenda is verdwenen. #Holleeder reageer retweet
Dat kut programma waar niemand naar kijkt.
  maandag 9 april 2018 @ 10:49:30 #9
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178402851
Wat een mafkees is het ook
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178402897
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Hathor het volgende:
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is.
Daar heeft ie een punt. Maar dat slikte ie wel. Het uittrekken van schoenen was te min voor hem.

De claim dat ie geen onderwereld figuur is vind ik op het randje. Hij is wel degelijk met diverse onderwereld figuren bevriend en zijn hele netwerk zit in de onderwereld. Natuurlijk moet je dan in de gaten gehouden worden.
pi_178402911
Wat is die gast toch een hardnekkige randdebiel :') Ik had al geen respect voor die man en of een hoge pet op, maar dit slaat echt alles. :N smh
pi_178402926
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is die gast toch een hardnekkige randdebiel :') Ik had al geen respect voor die man en of een hoge pet op, maar dit slaat echt alles. :N smh
vanavond mag hij anders vast weer bij dwdd of pauw aansluiten (of beide) en 2.5k opstrijken om zijn onrecht uit te komen leggen :')
  maandag 9 april 2018 @ 10:53:34 #13
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178402936
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:51 schreef nanuk het volgende:

[..]

Daar heeft ie een punt. Maar dat slikte ie wel. Het uittrekken van schoenen was te min voor hem.

De claim dat ie geen onderwereld figuur is vind ik op het randje. Hij is wel degelijk met diverse onderwereld figuren bevriend en zijn hele netwerk zit in de onderwereld. Natuurlijk moet je dan in de gaten gehouden worden.
Ook al ben je dat niet, je hebt nou eenmaal met standaard veiligheidsmaatregelen te maken. En dan loopt hij notabene zelf te piepen dat er beter voor zijn veiligheid moet worden gezorgd.

Als andere getuigen zo door mogen lopen is het waarschijnlijk ook weer niet goed. Wat een vent....
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178402947
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:52 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

vanavond mag hij anders vast weer bij dwdd of pauw aansluiten (of beide) en 2.5k opstrijken om zijn onrecht uit te komen leggen :')
Met dikke vette krokodillentranen uiteraard. Want, Peturrrrrr.

:+
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 10:55:09 #15
138438 crew  Pizzakoppo
pi_178402969
Ik snap hem wel, tis godverdomme Peter R. de Vries.
pi_178402982
Peter RRRRRRRRR. Wie noemt er nou zijn voorletter na zijn voornaam. Wat is dat voor aanstellerij :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_178403000
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:52 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

vanavond mag hij anders vast weer bij dwdd of pauw aansluiten (of beide) en 2.5k opstrijken om zijn onrecht uit te komen leggen :')
DWDD sowieso niet. Dat linkse tuig is al met "vakantie". Peter zit sowieso bij RTL Boulevard.
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 10:57:59 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_178403032
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:55 schreef habitue het volgende:
Peter RRRRRRRRR. Wie noemt er nou zijn voorletter na zijn voornaam. Wat is dat voor aanstellerij :')
Wat te denken van L. Ron Hubbard :D
  maandag 9 april 2018 @ 10:58:26 #19
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178403038
peter de vries
met zn jodenneus
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_178403050
Nu maar hopen dat de rechtbank een medebrenging bevel gaat opleggen.
  maandag 9 april 2018 @ 10:59:45 #21
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403068
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:59 schreef Rangono het volgende:
Nu maar hopen dat de rechtbank een medebrenging bevel gaat opleggen.
Hij zit in de zaal...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178403095
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 10:59 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hij zit in de zaal...
Ah, jammer.
pi_178403133
Peter RRRR :r :r :r :r :r :r
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 9 april 2018 @ 11:11:01 #24
78918 SeLang
Black swans matter
pi_178403260
Daar zat natuurlijk een taperecorder in verborgen.
Zie die Donnie Brasco film

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_178403269
Zoals het een echte narcist betaamt denkt Petertje dat er voor hem andere regels gelden. Helaas voor deze narcist, die vlieger gaat niet op.

Jammer wel dat, nu het over deze kwal gaat, er een topic geopend wordt over deze poppenkast. Of heb ik een topic over het hoofd gezien?
´
  maandag 9 april 2018 @ 11:12:13 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_178403286
Wat een idioot, op het vliegveld moet je ook vaak je schoenen uit doen als je door het poortje gaat. Weigert hij het daar dan ook ? :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_178403313
Rare man is het toch ook. Het zal wel voor de media aandacht te doen zijn. Als hij consequent is weigert hij ook dit soort controles op het vliegveld.
pi_178403380
Als hij weer in de zaal zit zal die wel snel oven op s.m. gekeken hebben en zich hebben gerealiseerd dat hij zichzelf kei hard voor schut heeft gezet.
  maandag 9 april 2018 @ 11:20:23 #29
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403415
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als hij weer in de zaal zit zal die wel snel oven op s.m. gekeken hebben en zich hebben gerealiseerd dat hij zichzelf kei hard voor schut heeft gezet.
Aandacht is aandacht voor Peter. Dit is waarschijnlijk met opzet zo gedaan door hem.

Nu heeft hij iedereen er weer even op geattendeerd dat hij vandaag getuige is bij Holleeder, en daarmee verzilvert hij weer enkele stoeltjes op TV voor een paar duizend euro.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 9 april 2018 @ 11:46:06 #30
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178403852
Dus hij had wel degelijk iets te verbergen?
nee, jij dan!
  User die overal opduikt 2022 maandag 9 april 2018 @ 11:52:02 #31
186611 Haags
pi_178403951
Wat een mongool is het toch ook.
Zonder wrijving geen glans
pi_178404076
Petuurr heeft het voor mij afgedaan op het moment toen hij vond dat de tekeningetjes van Charlie Hebdo ook wel te ver gingen.

:r
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 9 april 2018 @ 12:06:19 #33
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178404232
Die bewaker citeerde zeker het gewraakte laffing out loud-fragmentje...
  maandag 9 april 2018 @ 12:22:10 #34
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178404589
Ja hoor, en als Peter Reetveter op bezoek gaat in de moskee, houdt hij vast ook zijn schoenen demonstratief aan. Toch Peter? :') Of deug je daarvoor te hard? Laffe idioot.
pi_178404691
Hij zal wel wat verborgen hebben gehad in zijn schoenen of zo.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178404787
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Hathor het volgende:
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is. Dat de overheid het niet zo nauw neemt met de veiligheid van getuigen en hun familie weet Bilal L. inmiddels al alles van.
Als die dreigementen echt zo ernstig zijn dat hij niet op een normale plaats kan parkeren maak je daar natuurlijk van te voren afspraken over.

Dit lijkt er vooral op dat meneer speciaal behandeld wil worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178404861
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja hoor, en als Peter Reetveter op bezoek gaat in de moskee, houdt hij vast ook zijn schoenen demonstratief aan. Toch Peter? :') Of deug je daarvoor te hard? Laffe idioot.
Knap dat je zelfs hier moslims op de een of andere bij weet te betrekken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178404896
Peter moet ff een trap onder zijn hol hebben :P

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_178404918
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 11:20 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Aandacht is aandacht voor Peter. Dit is waarschijnlijk met opzet zo gedaan door hem.

Nu heeft hij iedereen er weer even op geattendeerd dat hij vandaag getuige is bij Holleeder, en daarmee verzilvert hij weer enkele stoeltjes op TV voor een paar duizend euro.
Dit is waarschijnlijk waar :D
pi_178404935
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja hoor, en als Peter Reetveter op bezoek gaat in de moskee, houdt hij vast ook zijn schoenen demonstratief aan. Toch Peter? :') Of deug je daarvoor te hard? Laffe idioot.
:')
pi_178405045
De Vries is dan misschien een lul een vent, maar je kunt niet ontkennen dat hij het nodige heeft gepresteerd. Frans Meijer opsporen in Paraguay, de Twee van Putten vrijkrijgen.

Ik neem m'n pet voor hem af.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178405237
Heel rare actie. Iedereen die wel eens vliegt moet zijn schoenen uitdoen, dat is toch niet bijzonder?

Waarom komt hij dan even later toch terug? Alle schijn dat hij met zijn boosheid iets probeert te verbergen. Opname-apparatuur? Heeft hij even snel andere schoenen aangetrokken?
pi_178405263
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Hathor het volgende:
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is. Dat de overheid het niet zo nauw neemt met de veiligheid van getuigen en hun familie weet Bilal L. inmiddels al alles van.
Veel waardevollere medemensen die nooit konden trainen, moeten ook dagelijks het risico nemen om ergens heen te gaan zonder bescherming van de overheid. Die de Vries hoeft dus niet te klagen.
  maandag 9 april 2018 @ 12:59:34 #44
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_178405522
Die Peter ook met z'n eigenaardigheden. Mooi dat ie uiteindelijk toch terug is gekomen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_178406239
Waarom is hij altijd zo geïrriteerd?
pi_178406295
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:39 schreef westwoodblvd het volgende:
Kinderachtig. Die man denkt echt dat hij een koninklijk hoogheid is.
Iemand die tegen wil in moet getuigen tegen iemand die gevaarlijk is.
pi_178406332
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:49 schreef torentje het volgende:

[..]

Veel waardevollere medemensen die nooit konden trainen, moeten ook dagelijks het risico nemen om ergens heen te gaan zonder bescherming van de overheid. Die de Vries hoeft dus niet te klagen.
Dat is zo. Neemt niet weg dat hij hier gewoon het standpunt van niet dader mag innemen.
pi_178406459
Je zal journalist zijn en zo betrokken raken bij een zaak. Dan loop je niet relaxed meer over straat.
  maandag 9 april 2018 @ 14:52:44 #49
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178407353
Ook Holleeder kon zich niet langer bedwingen.

''Sukkel''. _O-

https://nos.nl/artikel/22(...)ries-een-sukkel.html
pi_178407362
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
De Vries is dan misschien een lul een vent, maar je kunt niet ontkennen dat hij het nodige heeft gepresteerd. Frans Meijer opsporen in Paraguay, de Twee van Putten vrijkrijgen.

Ik neem m'n pet voor hem af.
Vertel er dan ook bij dat ie wel eens mis zit en mensen dan onterecht heel erg op de huid heeft gezeten. Als het dan is opgelost hoor je hem geen excuus maken. In Limburg is zelfs iemand nog opgegraven die dus echt onschuldig bleek te zijn. Die man is wel een paar jaar door PdV verdacht gemaakt.
pi_178407390
Er zou een kleine man bij de toegangspoort hebben gestaan, en daar is Peter ook geen fan van. Zal hem wel weer tuinkabouter hebben genoemd.
pi_178407564
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:53 schreef nanuk het volgende:

[..]

Vertel er dan ook bij dat ie wel eens mis zit en mensen dan onterecht heel erg op de huid heeft gezeten. Als het dan is opgelost hoor je hem geen excuus maken. In Limburg is zelfs iemand nog opgegraven die dus echt onschuldig bleek te zijn. Die man is wel een paar jaar door PdV verdacht gemaakt.
Daar mag je ook eerlijk over zijn.
pi_178407597
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:56 schreef Wuwwa het volgende:
Er zou een kleine man bij de toegangspoort hebben gestaan, en daar is Peter ook geen fan van. Zal hem wel weer tuinkabouter hebben genoemd.

Ook genot destijds.
  maandag 9 april 2018 @ 15:27:02 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_178407910
Ach, die Cor van Hout was net zo'n geharde en meedogenloze crimineel als Holleeder. Wanneer je daar als "misdaadverslaggever" een "warme vriendschap" mee hebt dan spoor je eigenlijk ook niet helemaal, maar dat wisten we al.
pi_178408200
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 15:27 schreef Twiitch het volgende:
Ach, die Cor van Hout was net zo'n geharde en meedogenloze crimineel als Holleeder. Wanneer je daar als "misdaadverslaggever" een "warme vriendschap" mee hebt dan spoor je eigenlijk ook niet helemaal, maar dat wisten we al.
Had Petertje niet een warmere hete band met Sonja?
´
pi_178408341
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 15:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Had Petertje niet een warmere hete band met Sonja?
Daar moet je Kim Holland voor heten.
  maandag 9 april 2018 @ 15:48:55 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178408361
Wat een derp.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_178408391
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2018 15:48 schreef jogy het volgende:
Wat een derp.
Dat zal Spaans zijn.
pi_178408521
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 15:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar moet je Kim Holland voor heten.
Petertje mag nog niet likken aan de tenen van Kim :{w
´
pi_178408586
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 15:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Had Petertje niet een warmere hete band met Sonja?
SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 15:38:15 Willem #Holleeder zegt dat hij die vriendin alleen van brieven kende. De Vries: ,,Maar je ligt er wel mee in bed." Holleeder: ,,Jij ligt met iedereen in bed." #Holleeder reageer retweet
Boem koekoek, ratatattaata.
  maandag 9 april 2018 @ 16:17:02 #61
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178408921
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 15:38:15 Willem #Holleeder zegt dat hij die vriendin alleen van brieven kende. De Vries: ,,Maar je ligt er wel mee in bed." Holleeder: ,,Jij ligt met iedereen in bed." #Holleeder reageer retweet
Boem koekoek, ratatattaata.
Shots fired! ~O>
  maandag 9 april 2018 @ 16:17:58 #62
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178408934
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 15:38:15 Willem #Holleeder zegt dat hij die vriendin alleen van brieven kende. De Vries: ,,Maar je ligt er wel mee in bed." Holleeder: ,,Jij ligt met iedereen in bed." #Holleeder reageer retweet
Boem koekoek, ratatattaata.
Sowww
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178409319
Kat in het nauw...

Als deze zaak iets duidelijk maakt, is dat Peter r. De vries jarenlang heeft gelogen en inderdaad een maffia journalist is.
pi_178409441
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

SaskiaBelleman twitterde op maandag 09-04-2018 om 15:38:15 Willem #Holleeder zegt dat hij die vriendin alleen van brieven kende. De Vries: ,,Maar je ligt er wel mee in bed." Holleeder: ,,Jij ligt met iedereen in bed." #Holleeder reageer retweet
Boem koekoek, ratatattaata.
:')
De reacties van Holleeder zijn af en toe wel hilarisch.
Ik volg het een beetje bij HJK, aangezien hij 1 van de weinige is die deze poppenkast bijhoudt. :+
´
  maandag 9 april 2018 @ 16:45:43 #65
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178409492
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:36 schreef Halcon het volgende:
Kat in het nauw...

Als deze zaak iets duidelijk maakt, is dat Peter r. De vries jarenlang heeft gelogen en inderdaad een maffia journalist is.
Hij gaat zelfs janken als hij het over zijn dierbare vriend Cor van Hout heeft. Een crimineel stuk vuilnis...
pi_178409525
Parkeerplaats terechte klacht, schoenen niet uit willen trekken slaat nergens op.
pi_178410184
Hier nog zo eentje snel op de tenen getrapt?

https://nos.nl/artikel/20(...)g-kamer-niet-in.html?

Waarom zouden voor sommige andere regels gelden?
pi_178410800
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2018 15:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Petertje mag nog niet likken aan de tenen van Kim :{w
Peter is gewoon zelf ook ver in de 50 denk ik. Dat maakt men zelf wel uit hoop ik.
pi_178410812
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Parkeerplaats terechte klacht, schoenen niet uit willen trekken slaat nergens op.
Alleen is de vraag of hij die parkeerplaats wilde omdat hij bedreigd is in relatie tot deze zaak, of omdat hij nu eenmaal ZKH Peter R. de Vries is.
pi_178410855
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:36 schreef Halcon het volgende:
Kat in het nauw...

Als deze zaak iets duidelijk maakt, is dat Peter r. De vries jarenlang heeft gelogen en inderdaad een maffia journalist is.
Niet gezien. Maar war blijkt dit uit?
  maandag 9 april 2018 @ 17:50:57 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178410912
Wat een aandachtshoererij
pi_178411330
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:50 schreef Hexagon het volgende:
Wat een aandachtshoererij
Iedereen krijgt dat snel onder de knie toch?

Wat was er al niet allemaal?
pi_178411401
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2018 15:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Petertje mag nog niet likken aan de tenen van Kim :{w
Is Kim een voeten fetisht?
pi_178413150
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 17:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet gezien. Maar war blijkt dit uit?
Verhalen over dat losgeld bijvoorbeeld.

Van Beek zei het eerder overigens ook al.
pi_178413350
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Verhalen over dat losgeld bijvoorbeeld.

Van Beek zei het eerder overigens ook al.
Geen idee. De man neemt een risico. Hij weet te veel.
pi_178413377
De kunst is niet teveel te weten en nooit getuige zijn.
pi_178413426
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geen idee. De man neemt een risico. Hij weet te veel.
De man blijkt ook vooral veel onzin te verkopen.

Jáááren geleden stelde de rechtbank al dat hij 'n soort PR-mannetje was voor Bruinsma. Dat lijkt weinig veranderd te zijn.

Tijd om deze charlatan af te voeren.
pi_178413457
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

De man blijkt ook vooral veel onzin te verkopen.

Jáááren geleden stelde de rechtbank al dat hij 'n soort PR-mannetje was voor Bruinsma. Dat lijkt weinig veranderd te zijn.

Tijd om deze charlatan af te voeren.
Het is wel een raar figuur. Toch speelt hij een rol hier.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 april 2018 @ 20:05:37 #79
862 Arcee
Look closer
pi_178413565
Hij klaagde ook dat-ie niet eens een krentenbol had gekregen.
pi_178413569
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is wel een raar figuur. Toch speelt hij een rol hier.
Ja, hij speelt een rol, maar niet die van onafhankelijke en objectieve misdaadjournalist.
pi_178413615
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, hij speelt een rol, maar niet die van onafhankelijke en objectieve misdaadjournalist.
Nee. Hij zit er waarschijnlijk te dicht op. Dat is een keuze. Misschien moet je die maken als misdaadjournalist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 09-04-2018 20:19:20 ]
  maandag 9 april 2018 @ 20:17:36 #82
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_178413791
Goenavund, Peter zit vanavond bij Humberto Tan aan tafel :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_178413830
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Goenavund, Peter zit vanavond bij Humberto Tan aan tafel :D
Een 0 programma.
pi_178414008
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Hathor het volgende:
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is. Dat de overheid het niet zo nauw neemt met de veiligheid van getuigen en hun familie weet Bilal L. inmiddels al alles van.
Eens.
pi_178414089
Je krijgt niet zomaar beveiliging. Je krijgt een waarschuwing.
pi_178414101
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Hij zit er waarschijnlijk te dicht op. Dat is een keuze. Misschien moet je die maken als misdaadjournalist.
Daar dacht de rechter destijds in dat vonnis over Bruinsma anders over. Van Hout zelf zou ook gezegd hebben dat hij De Vries aan 'n touwtje had.
pi_178414130
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar dacht de rechter destijds in dat vonnis over Bruinsma anders over. Van Hout zelf zou ook gezegd hebben dat hij De Vries aan 'n touwtje had.
De Vries speelde welk spel dan?
pi_178414187
Je kan bevriend raken met o.a. een Bruinsma.
pi_178414246
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De Vries speelde welk spel dan?
https://stevenbrownsblog.(...)ruinsma-de-vries.pdf

Dit is 'n PDF-file met het vonnis, dus geen schoolkrantverslagje van Steven Brown zelf.

Ook het verhaal over het losgeld klopt niet en dat wist de Vries.
pi_178414294
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

https://stevenbrownsblog.(...)ruinsma-de-vries.pdf

Dit is 'n PDF-file met het vonnis, dus geen schoolkrantverslagje van Steven Brown zelf.
Steven. Dat was gewoon een rare tijd. Hij kreeg nog subsidie ook. Geen nare man.
pi_178414318
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Steven. Dat was gewoon een rare tijd. Hij kreeg nog subsidie ook. Geen nare man.
Ja, slim gedaan destijds. Maar journalistiek vind ik Brown geen betrouwbare bron. Hij heeft zichzelf toch wel gediskwalificeerd met z'n filmpjes met ingehuurde rippers, informanten, etc. Deze pdf is echter een upload van het vonnis waar hij zelf niet mee geknoeid heeft.
pi_178414404
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, slim gedaan destijds. Maar journalistiek vind ik Brown geen betrouwbare bron. Hij heeft zichzelf toch wel gediskwalificeerd met z'n filmpjes met ingehuurde rippers, informanten, etc. Deze pdf is echter een upload van het vonnis waar hij zelf niet mee geknoeid heeft.
Hij is behoorlijk doorgedraaid. Ik heb er online hier volgens mij nog ruzie mee gehad. Laat dingen gaan.
pi_178414440
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij is behoorlijk doorgedraaid. Ik heb er online hier volgens mij nog ruzie mee gehad. Laat dingen gaan.
Ja, sinds dat akkefietje met de Vries.

Zonde eigenlijk. Met wat beleid had hij 'm ook best kunnen pakken door het te houden bij feiten. Nu neemt niemand hem nog echt serieus.

Zoals je zegt, doorgedraaid.
pi_178414494
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, sinds dat akkefietje met de Vries.

Zonde eigenlijk. Met wat beleid had hij 'm ook best kunnen pakken door het te houden bij feiten. Nu neemt niemand hem nog echt serieus.

Zoals je zegt, doorgedraaid.
Jammer, want hij is niet dom en heeft iets te zeggen.
pi_178414536
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar dacht de rechter destijds in dat vonnis over Bruinsma anders over. Van Hout zelf zou ook gezegd hebben dat hij De Vries aan 'n touwtje had.
Ik ben niet een direct betrokken iemand.
pi_178414591
Men moet/mag zich ook niet laten verlokken tot iets, de eer aan zichzelf houden men komt er zelf ooit ook wel eens achter, bewijs is nu al geleverd daar deze meent de regels hoeft deze zich niet aan te houden. En als het dan eens niet als een kind wat zijn ijsje niet gekregen heeft boos weglopen.
pi_178414654
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jammer, want hij is niet dom en heeft iets te zeggen.
Ja, daarom.
pi_178414658
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, sinds dat akkefietje met de Vries.

Zonde eigenlijk. Met wat beleid had hij 'm ook best kunnen pakken door het te houden bij feiten. Nu neemt niemand hem nog echt serieus.

Zoals je zegt, doorgedraaid.
Er was wat boosheid. Steve heeft dat tegenover mij goed opgelost. Boosheid begrijp ik.
pi_178414714
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben niet een direct betrokken iemand.
Ik volg het op basis van informatie in de media. Dan mogen er wel wat meer vraagtekens worden geplaatst bij de integriteit van Peter R. De Vries.

Natuurlijk zijn veel dingen lang geleden, maar ook vandaag leek de Vries last te hebben van selectief geheugenverlies.
pi_178414738
Dit ga ik anders zeggen. Je bent pas schuldig........
pi_178414749
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:00 schreef Halcon het volgende:
maar ook vandaag leek de Vries last te hebben van selectief geheugenverlies.
Kan niet door Champagne komen?
pi_178414782
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kan niet door Champagne komen?
Ik denk meer door het mensen leren kennen. Dat moet je niet teveel doen.
pi_178414805
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk meer door het mensen leren kennen. Dat moet je niet teveel doen.
Tja als er zijn wat zich niet naar mijn hand willen laten zetten?

En het ging al mis met de schoenen uitdoen, dat voorspelt niet veel goeds, dan loop ik ook weg.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2018 21:05:43 ]
pi_178414846
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja als er zijn wat zich niet naar mijn hand willen laten zetten?
Dan stop je dat. Meestal ziet men dat nog als bijzonder ook. Ik ben ook geen crimineel.
pi_178414869
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:06 schreef Jaroon het volgende:
Ik ben ook geen crimineel.
Nooit een pakje kauwgum genomen wat je niet toebehoren deed?
pi_178414882
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja als er zijn wat zich niet naar mijn hand willen laten zetten?

En het ging al mis met de schoenen uitdoen, dat voorspelt niet veel goeds, dan loop ik ook weg.
Als je voelt dat iets mis is. Maar jij en ik zijn er nog.
pi_178414908
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nooit een pakje kauwgum genomen wat je niet toebehoren deed?
Zeker. Maar we hebben het beiden niet over dat soort zaken.
pi_178414960
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zeker. Maar we hebben het beiden niet over dat soort zaken.
Denk dat als deze weet dat ik ooit kauwgum genomen heb gebruikt die dat, om mij de verdediging in te duwen, die weet niet dat ik dan in de (aanval) ga!
pi_178414961
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kan niet door Champagne komen?
Nee, door belangen.
pi_178415068
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Denk dat als deze weet dat ik ooit kauwgum genomen heb gebruikt die dat, om mij de verdediging in te duwen, die weet niet dat ik dan in de (aanval) ga!
Lijkt mij ook.
pi_178415078
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, door belangen.
Welk belang?
pi_178415092
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Lijkt mij ook.
Het patroon is duidelijk te zien bij deze wat mij betreft, ooit komt die zijn meerdere tegen denk ik.
pi_178415104
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Welk belang?
Hij zit op 'n tandem met die zussen. Ooit moest 'ie kiezen tussen Holleeder en van Hout. Dat werd van Hout.
pi_178415127
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het patroon is duidelijk te zien bij deze wat mij betreft, ooit komt die zijn meerdere tegen denk ik.
Dat is de dood of een naar einde.
pi_178415169
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij zit op 'n tandem met die zussen. Ooit moest 'ie kiezen tussen Holleeder en van Hout. Dat werd van Hout.
Ik volg het niet. Ontkennen lijkt mij het best
pi_178415180
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Hathor het volgende:
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is. Dat de overheid het niet zo nauw neemt met de veiligheid van getuigen en hun familie weet Bilal L. inmiddels al alles van.
Bilal L., de gemeentejihadist?
pi_178415314
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Hathor het volgende:
De Vries is bedreigd, dus een klein beetje bescherming in de vorm van die parkeerplaats lijkt me wel op zijn plaats als hij notabene als getuige opgeroepen is. Dat de overheid het niet zo nauw neemt met de veiligheid van getuigen en hun familie weet Bilal L. inmiddels al alles van.
Ik ook. Dan krijg je ook geen beveiliging.
  maandag 9 april 2018 @ 22:24:37 #118
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178416844
Jaroon en john met elkaar in gesprek. Man man man, beiden komt echt enkel onbegrijpelijke wartaal uit. _O-
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178417555
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 22:24 schreef Klaploper het volgende:
Jaroon en john met elkaar in gesprek. Man man man, beiden komt echt enkel onbegrijpelijke wartaal uit. _O-
Nog iets toe te voegen behalve je gespui?
  maandag 9 april 2018 @ 23:07:39 #120
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178417670
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nog iets toe te voegen behalve je gespui?
Ja, dat ik je wel een toffe user vind! En Jaroon ook. Ik begrijp alleen vaak niet wat je zegt.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178417680
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:07 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ja, dat ik je wel een toffe user vind! En Jaroon ook. Ik begrijp alleen vaak niet wat je zegt.
Verstand komt met de jaren, als je er rijp voor bent komt de rest ook.
  maandag 9 april 2018 @ 23:29:50 #122
117098 Hathor
Effe niet
pi_178418080
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bilal L., de gemeentejihadist?
Kroongetuige in de Mocro mafia zaak.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 9 april 2018 @ 23:30:27 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_178418101
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ook. Dan krijg je ook geen beveiliging.
Hoezo ik ook? Jij bent ook bedreigd?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 9 april 2018 @ 23:31:17 #124
117098 Hathor
Effe niet
pi_178418122
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:07 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ja, dat ik je wel een toffe user vind! En Jaroon ook. Ik begrijp alleen vaak niet wat je zegt.
Zie het als een puzzel, kan leuk zijn om alle stukjes in elkaar te laten passen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184912160
quote:
Hoorde het al gisteren. Dat gaan we zeker meepakken.
pi_184912297
Ik heb er gemengde gevoelens over. Over het uitzenden van de tapes.
pi_184914225
Waarom zou je dat uitzenden.
Petertje doet alles voor aandacht
pi_184927321
Peter Air krijgt het nog druk om zich in alle bochten te moeten vormen..het anus likken kan hij niet meer goedmaken met een flesje wijn.. :')
´
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:06:13 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184927391
quote:
"Ik wil eerst met jou afspreken dat alles wat ik zeg geheim wordt gehouden"

Hoe kun je zo idioot zijn om Peter R te vertrouwen en denken dat hij zijn bek houdt. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:07:40 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184927433
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 11:07 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb er gemengde gevoelens over. Over het uitzenden van de tapes.
Lage actie van Peter Air. Wat een rat is het toch ook.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184927487
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:52 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

vanavond mag hij anders vast weer bij dwdd of pauw aansluiten (of beide) en 2.5k opstrijken om zijn onrecht uit te komen leggen :')
Ik kan hem echt niet uitstaan zeg. Hij praat atijd zo sloom.
pi_184931754
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Knap dat je zelfs hier moslims op de een of andere bij weet te betrekken.
Als een geit op een haverkist spring je er nu bovenop. Had je die opmerking gezien over die jodenneus?
(zo heee topic je van een jaar oud zie ik nu..)
Racist
pi_184938311
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Heel rare actie. Iedereen die wel eens vliegt moet zijn schoenen uitdoen, dat is toch niet bijzonder?

Waarom komt hij dan even later toch terug? Alle schijn dat hij met zijn boosheid iets probeert te verbergen. Opname-apparatuur? Heeft hij even snel andere schoenen aangetrokken?
hij had lelijke sokken aan denk ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')