Ja, mijn kasteeltuin moet toch worden onderhouden he.quote:
Had je buurman zijn kasteel maar een paar kilometer verderop op zijn landgoed moeten zetten.quote:Op maandag 9 april 2018 10:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, mijn kasteeltuin moet toch worden onderhouden he.
Ik zal jou eens laten zingenquote:Op maandag 9 april 2018 10:16 schreef -river- het volgende:
Hij mag pas klagen als hij mij om zeven uur in de ochtend hoort zingen!
Fixedquote:Op maandag 9 april 2018 10:16 schreef -river- het volgende:
Hij mag pas klagen als hij mij om zeven uur in de ochtend het hoort uitschreeuwen van genot
Dat staat al geplandquote:
Wil je even meehelpen? Alle hulp is welkom bij die lul.quote:
On my wayquote:Op maandag 9 april 2018 10:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je even meehelpen? Alle hulp is welkom bij die lul.
Ha !quote:Op maandag 9 april 2018 10:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als je buur zat te zeiken, was het vast de buurvrouw.
Doordenkertje op den vroege'n maandagochtend.
Mietjequote:Op maandag 9 april 2018 10:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je even meehelpen? Alle hulp is welkom bij die lul.
Beter dan gedemoniseerd worden door de modsquote:
quote:
Heel goed, Meer dan terechte klacht. En die buurman kan je anoniem aangeven bij het UWV/Sozawe als iemand die de participatiewet ontduikt door niet aan de slag te gaan. Wordt zijn uitkering gelijk gekort. Wedden dat hij dan geen tijd meer heeft om over jou te klagen?quote:Op maandag 9 april 2018 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb vandaag een tuinman laten komen om grof snoeiwerk te verrichten. Dus die beste man is vanaf 9:00 bezig met zijn kettingzaag om die bomen te kortwieken. Dit in voorbereiding op de rest van de tuinaanleg.
Nu staat de buurman buiten te zeiken dat hij wakker is geworden (om 9:00, meneer is werkloos) van dat geluid en dat meneer geen tv kan kijken. Of dat snoeien dus even zonder kettingzaag kan. Ja tuurlijk lul, ik ga die man wel met een lullig handzaagje laten werken en dus vijf keer zoveel uurloon betalen omdat jij je tommy teleshopping niet kunt zien
Dit was overigens ook die buurman die te lam was om een poot uit te steken toen ik een nieuwe schutting neerzette, dus hij kan wat mij betreft de tyus krijgen.
Klacht: buurman is een luie lijer
INB4 verwachte reacties van TS woont in een tokkiewijk enz
in juni of zo een FOK! meet in VD zijn tuinquote:Op maandag 9 april 2018 11:08 schreef Plompzakker het volgende:
Wanneer gaan we een keer een avond doorhalen in je tuin om hem te pesten?
Best een plan inderdaad, maar ik woon niet in de buurt van een happy italy hequote:Op maandag 9 april 2018 11:11 schreef -river- het volgende:
[..]
in juni of zo een FOK! meet in VD zijn tuin
Ik verzorg de snacks wel, op authentieke wijze uiteraard.quote:Op maandag 9 april 2018 11:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Best een plan inderdaad, maar ik woon niet in de buurt van een happy italy he
Heb je inmiddels de 3500 uit de frietmeister serie geprobeerd?quote:Op maandag 9 april 2018 11:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik verzorg de snacks wel, op authentieke wijze uiteraard.
Ik ontwikkel mijn eigen installaties. De frietmeister serie is meer voor particulieren.quote:Op maandag 9 april 2018 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je inmiddels de 3500 uit de frietmeister serie geprobeerd?
Ah een soort frietbak light als het ware he, wordt die van jou ook aangedreven door een schoepenrad in de stuwdam?quote:Op maandag 9 april 2018 11:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ontwikkel mijn eigen installaties. De frietmeister serie is meer voor particulieren.
Dieselmotorquote:Op maandag 9 april 2018 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah een soort frietbak light als het ware he, wordt die van jou ook aangedreven door een schoepenrad in de stuwdam?
Nee hoor, tuin is gewoon toe aan een grondige renovatie. Iets met onderhoudsvrij makenquote:
Hoe woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 9 april 2018 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, tuin is gewoon toe aan een grondige renovatie. Iets met onderhoudsvrij maken
Ik las genderneutrale kettingzaag. Wat een kutmaatschappijquote:Op maandag 9 april 2018 17:10 schreef -mosrednA het volgende:
Geen geluidsneutraliserende kettingzaag van Tommy Teleshop hebben:
quote:Op maandag 9 april 2018 18:00 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik las genderneutrale kettingzaag. Wat een kutmaatschappij
Gezinswoning, je begrijpt dat mijn landerijen veel onderhoud nodig hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |