Misschien heeft ie wel een soundwoofer in z'n scooter.quote:Op maandag 9 april 2018 08:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wedden dat z’n televisie ook heel hard aanstaat?
Ehh lekker me oude topics lezen.quote:Op maandag 9 april 2018 08:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een soundwoofer in z'n scooter.
Kloptquote:Op maandag 9 april 2018 09:00 schreef Rozevla het volgende:
Waarschijnlijk zo’n makaak met een konthaar bontkraag op z’n jas. Scooter gestolen van eerste eigenaar.
quote:Op maandag 9 april 2018 08:59 schreef Wrick het volgende:
jij bent gewoon jaloers dat je geen full malossi mhr setup kan betale
Koop binnenkort een auto is beterquote:Op maandag 9 april 2018 09:03 schreef VarkensHart het volgende:
Hahaha pussy ik knal altijd vol gas met mijn Vespa zonder demper langs jullie egoïstische fietsers. Moet je maar niet naar elkaar fietsen of appen
Kan jij dat ook ?quote:
Files, flitspalen, moeilijk parkeren, duur parkeren,veel onderhoudskosten, dure verzekering, veel kwijt aan brandstof.quote:
Scooter = altijd tokkie/mongool.quote:Op maandag 9 april 2018 08:50 schreef DeadWorld het volgende:
Fiets ik net naar mijn werk komt er aan de overkant een scooter in de tegengestelde richting.
Met tyfus hard geluid
Het knetterde zelfs.
En dan gaat ie ook echt expres de tegengestelde richting op rijden om mensen te irriteren.
Klacht; Mongolen met debiele scooters te hard geluid om mensen te irriteren. (Stoer te doen)
Vaak dezelfde types.. jullie weten wel welke
Is dit nou in Casablanca of in Ankara?quote:
Dat deed alleen Maikuuuuuuuul, als ie tegelijkertijd groenters aan 't pwnen was.quote:
Moest grinniken.quote:Op maandag 9 april 2018 09:00 schreef Rozevla het volgende:
Waarschijnlijk zo’n makaak met een konthaar bontkraag op z’n jas. Scooter gestolen van eerste eigenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |