Dan heeft slapen weinig zin. Als je zo in slaap valt en je slaapt een uurtje dan zit je net in een diepe REM cyclus.quote:Op maandag 9 april 2018 02:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Probeer al van 22u de slaap te vatten. Maar helaas lukt het niet om te slapen. Straks gaat mijn alarm af. Ik voorspel een rampzalige dag straks
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 9 april 2018 03:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heeft slapen weinig zin. Als je zo in slaap valt en je slaapt een uurtje dan zit je net in een diepe REM cyclus.
Bak koffie inschenken, douchen en eet ontbijt. Dan komt je lichaam op gang. Doorhalen en vanavond na het avondeten direct plat.
Ik mag er toch over klagen? dat ik niet kan slapen.quote:
Static is gewoon een gefrustreerde homo die zelf aandacht wilquote:Op maandag 9 april 2018 03:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mag er toch over klagen? dat ik niet kan slapen.
Niet iedereen kan een dutje doen op zijn bureau. er zijn ook hardwerkende fabrieksarbeiders
Überhaupt van huis weg moetenquote:Op maandag 9 april 2018 10:07 schreef wielrennerdt het volgende:
Niet pas om 13:00 weg van huis moeten
Als het 03:00 uur is, dan zou ik gewoon wakker blijven en opstaan en je ergens mee gaan bezigen en de dag zo goed als kwaad proberen door te komen. Ik zeg dat je zo rond 12:00 uur je slaapmoment gaat krijgen.quote:Op maandag 9 april 2018 02:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Probeer al van 22u de slaap te vatten. Maar helaas lukt het niet om te slapen. Straks gaat mijn alarm af. Ik voorspel een rampzalige dag straks
We zijn nog steeds wakker. ondertussen al zo'n 28 uur wakkerquote:Op maandag 9 april 2018 11:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als het 03:00 uur is, dan zou ik gewoon wakker blijven en opstaan en je ergens mee gaan bezigen en de dag zo goed als kwaad proberen door te komen. Ik zeg dat je zo rond 12:00 uur je slaapmoment gaat krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |