abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178379783
Je ziet steeds vaker jonge meisjes
van de basisschoolleeftijd met een kopvodje rondlopen. Het hele idee achter zo'n ding is dat moslimmannen zichzelf niet kunnen beheersen en dus moeten vrouwen zich ten allen tijden bedekken. Dat volwassen vrouwen ervoor kiezen om vrijwillig voor lul te lopen met zo'n vod is nog tot daar aan toe maar kinderen?

Klacht: ouders die hun kinderen verpesten met mensonterende klederdracht.
pi_178379838
Het woord kopvodje gebruiken is wel heel respectloos.

Dit kan echt niet meer, TS hangt nog in de jaren 90.
pi_178379850
Moeten ze zelf weten, vanuit mijn perspectief ben ik geen fan, maar ik ga die mensen niet vertellen hoe ze moeten leven dat zoeken ze zelf maar uit
  zondag 8 april 2018 @ 07:45:43 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178380167
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 05:11 schreef wawowiewa het volgende:
Moeten ze zelf weten, vanuit mijn perspectief ben ik geen fan, maar ik ga die mensen niet vertellen hoe ze moeten leven dat zoeken ze zelf maar uit
pi_178380183
Daarom pleit ik voor een school uniform, niks doekjes, keppeltjes iedereen gelijk
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_178380204
Goed gezegd: Het zijn de moslimmannen die zich niet kunnen beheersen. In het Rifgebergte is het blijkbaar normaal dat je je vergrijpt aan alles en nog wat en ondertussen iedereen voor homo en hoer uitmaakt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178380215
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 05:11 schreef wawowiewa het volgende:
Denk je dat die kinderen daar zelf voor hebben gekozen?
pi_178380302
Beetje meer respect mag ook wel, met je kopvodje.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')