Nee precies, dat is altijd heel duur geweeest.quote:
Je doet je Nick eer aanquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
Daarom alles gewoon zelf maken.![]()
Eigen bier, eigen brood, eigen ketchup.
Zo moeilijk is dat niet.
In België blijkbaar heel veel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:57 schreef KaBuf het volgende:
Wat heeft de regering met ketchup te maken?
Duurt wel langquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
Daarom alles gewoon zelf maken.![]()
Eigen bier, eigen brood, eigen ketchup.
Zo moeilijk is dat niet.
Oude nazi.quote:Op zondag 8 april 2018 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Achja, vroegah ging alles met bonnetjes..
ik verzoek je niet meer te reageren in mijn 'kuttopic"quote:Op zondag 8 april 2018 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige wat ontbrak aan dit kuttopique was een bitcoinkneus. Dank voor de bijdrage.
Voor minder dan 8k kom ik m'n bed niet meer uitquote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef BlauweHoofd het volgende:
Darom je baas de vinger geven als hij je minder als 4k startsalaris geeft
Per jaar is dat wat magertjesquote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef BlauweHoofd het volgende:
Darom je baas de vinger geven als hij je minder als 4k startsalaris geeft
Ha iemand die geen enkel benul heeft van geld, financiële markten, banken, inflatie, centrale banken, geld printen, vrije handel en schaarste. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 8 april 2018 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige wat ontbrak aan dit kuttopique was een bitcoinkneus. Dank voor de bijdrage.
Denken dat bitcoin en al die andere rommel een gedegen alternatief isquote:Op zondag 8 april 2018 12:07 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ha iemand die geen enkel benul heeft van geld, financiële markten, banken, inflatie, centrale banken, geld printen, vrije handel en schaarste. Gefeliciteerd.
Zijn de slavenvergoedingensalarissen ook evenredig meegegroeid alsmede de koopkracht?quote:Op zondag 8 april 2018 15:07 schreef probeer het volgende:
Dat heet (oa) inflatie.
Terechte klacht wel.
Hee stil ffkes dalijk hebben ze ons doorquote:Op maandag 9 april 2018 22:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Daarom op het terras gewoon 1 biertje bestellen en dat glas bijvullen met blikken die in je tas zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |