Bestel je een biertje kost het je snel 3 euro in grootsteden in mijn streek ¤2,50
Vroeger klonk dat toch goedkoper...
OF ga je even om een brood. Voor een groot bruin vierkant brood betaal je in een bakkerij in België ¤2.30
Een potje ketchup in de frituur kost hier in België ¤0,80. Heb nog geweten dat ze daarvoor ¤0.20!!! vroegen ook al is dat 15 jaar geleden , naar mijn weten is zijn de lonen niet verviervoudigd.
Ik ben het eigenlijk zat. Stiekem zou ik een heel groot protestactie willen opzetten tegen de regering
Heel langzaam laten ze van alles stijgen. Maar wees gerust, de lonen stijgen veel minder snel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo