Je kan dan beter buitenlands voetbal volgen, zie je tenminste nog wat kwaliteit. Maar daar hou jij niet zo van volgens mij, om Liverpool of Barcelona te kijken.quote:Op zondag 8 april 2018 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou NL's voetbal wel blijven volgen als Twente klapt, alleen met veel minder interesse, Beetje juichen voor de underdogs enzo, maar verder niks interessants.
Die streams lopen nog verder achter, omdat ze uit het buitenland moeten komen..quote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dan beter buitenlands voetbal volgen, zie je tenminste nog wat kwaliteit. Maar daar hou jij niet zo van volgens mij, om Liverpool of Barcelona te kijken.
Drizzt gaat lekker NHL en NFL volgen.quote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dan beter buitenlands voetbal volgen, zie je tenminste nog wat kwaliteit. Maar daar hou jij niet zo van volgens mij, om Liverpool of Barcelona te kijken.
kloptquote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder Ajax is de Eredivisie helemaal niks meer.
Klopt, de topcompetities boeien me niet. Kijk liever naar een RKC - Telstar dan (ik noem maar wat) Barca - Atleticoquote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Colorado Avalanchegenotquote:Op zondag 8 april 2018 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt gaat lekker NHL en NFL volgen.
Leuk zeg.quote:Op zondag 8 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eergister nog 3 NHL shirts gekocht (dus geen jerseys, die dingen zijn teringduur)Een standaard Avalanche-shirt met het logo, eentje met ROY 33 op de achterkant en een Gretzky 99 Rangers-shirt. Kostte me alle bij elkaar nog geen 60 euro incl verzondkosten. Genot.
jeetje ©haags_kwartiertjequote:Op zondag 8 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eergister nog 3 NHL shirts gekocht (dus geen jerseys, die dingen zijn teringduur)Een standaard Avalanche-shirt met het logo, eentje met ROY 33 op de achterkant en een Gretzky 99 Rangers-shirt. Kostte me alle bij elkaar nog geen 60 euro incl verzondkosten. Genot.
quote:
Echt he.quote:
Helemaal top gozer!quote:Op zondag 8 april 2018 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Werd in 1995 of 1996 fan van de NHL, was zoekende naar een team en vond de Avs in 1996. Volgens m'n pa heb ik dat van opa geërfd, die was er ook gek op.
Waren de Anaheim Ducks te mainstream voor je?quote:Op zondag 8 april 2018 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Werd in 1995 of 1996 fan van de NHL, was zoekende naar een team en vond de Avs in 1996. Volgens m'n pa heb ik dat van opa geërfd, die was er ook gek op.
ik met spice girls schoenenquote:Op zondag 8 april 2018 00:42 schreef Befbekje het volgende:
Ik liep in 1996 met petjes van de Chicago Bulls..
oh, kutquote:Op zondag 8 april 2018 00:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die kwamen pas in 1997 op de markt..
Fake news..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |