Bij gelijkspel?quote:Op zondag 8 april 2018 10:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gelijkspel en winst Twente win ik.
Onlo?
Bedankt voor deze serie open deuren.quote:Op zondag 8 april 2018 10:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het sneu voor de Twente supporters, maar Twente verliest vandaag van Feyenoord. Als Twente geluk heeft, dan ontlopen ze directe degradatie, en via nacompetitie uberhaupt degradatie. Maar na dit voetbalweekeinde, staat Twente nog steeds, fier onderaan.
Sow. Hard dit.quote:Op zondag 8 april 2018 10:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het sneu voor de Twente supporters, maar Twente verliest vandaag van Feyenoord. Als Twente geluk heeft, dan ontlopen ze directe degradatie, en via nacompetitie uberhaupt degradatie. Maar na dit voetbalweekeinde, staat Twente nog steeds, fier onderaan.
Ik waardeer jou altijd, dus ik weet dat je dit niet slecht bedoeld, en jij mij puur beoordeeld op mijn woorden en dat je weet dat ik het bij het rechte eind hebt.quote:Op zondag 8 april 2018 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze serie open deuren.
Ik vind dat we jouw kant van de weddenschap wel wat mogen verzwaren (haha, hierbij bedoel ik niet dat je dik wordt, want dat ben je al xD) maar jij hebt 2 paarden waar je op kan wedden, ik niet.quote:Op zondag 8 april 2018 10:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gelijkspel en winst Twente win ik.
Onlo?
Volgens mij moet je even googlen op de term open deuren.quote:Op zondag 8 april 2018 10:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer jou altijd, dus ik weet dat je dit niet slecht bedoeld, en jij mij puur beoordeeld op mijn woorden en dat je weet dat ik het bij het rechte eind hebt.
Ik heb lak aan open deuren. Mijn mening is mijn mening. Ik mak mijn mening niet conform open deurenbeleid.quote:Op zondag 8 april 2018 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even googlen op de term open deuren.
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 april 2018 10:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb lak aan open deuren. Mijn mening is mijn mening. Ik mak mijn mening niet conform open deurenbeleid.
Ja hallo. Ik wed met Twente jij met Feijenoord.quote:Op zondag 8 april 2018 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat we jouw kant van de weddenschap wel wat mogen verzwaren (haha, hierbij bedoel ik niet dat je dik wordt, want dat ben je al xD) maar jij hebt 2 paarden waar je op kan wedden, ik niet.
Winst Feyenoord win ik.quote:Op zondag 8 april 2018 10:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik wed met Twente jij met Feijenoord.
Bij gelijkspel winnen we allebei. Ik ga niet met gelijkspel m’n UI veranderen. DIE KANS IS TE GROOT.quote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Winst Feyenoord win ik.
Winst Twente win jij.
Gelijkspel verliezen we allebei.
Lekker treintje gereden, lekker hoor. Beetje Heino op de speaker.quote:
En dan beticht je mij van pussy zijn?quote:Op zondag 8 april 2018 10:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij gelijkspel winnen we allebei. Ik ga niet met gelijkspel m’n UI veranderen. DIE KANS IS TE GROOT.
Nogmaals ik wed met Twente. HOEZO BANG?quote:Op zondag 8 april 2018 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan beticht je mij van pussy zijn?
Jojo is bang.
Wanneer haal je dat ajax logo uit je ui?quote:Op zondag 8 april 2018 10:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nogmaals ik wed met Twente. HOEZO BANG?
Nooquote:Op zondag 8 april 2018 10:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer haal je dat ajax logo uit je ui?
t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |