Die chauffeur liep wel te klagenquote:
Heb je daar ook een topic van gemaakt?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Joh, dit is kinderspel. Al eens meegemaakt dat ze in de bus op de vuist gingen.
ik heb daar op school gezeten. Ik ben blij dat ik daar weg benquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Joh, dit is kinderspel. Al eens meegemaakt dat ze in de bus op de vuist gingen. Een doorgesnoven wijf keek nogal agressief naar een man en die pikte dat niet.
Roffa zuid, you gotta love it
Het moment waarop je realiseert dat je gefaald bent en in de verkeerde stad terecht bent gekomen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Joh, dit is kinderspel. Al eens meegemaakt dat ze in de bus op de vuist gingen. Een doorgesnoven wijf keek nogal agressief naar een man en die pikte dat niet.
Roffa zuid, you gotta love it
Neuh. Eigenlijk woon ik in een prima buurt. Ik kan het ook niet helpen dat die bus door schorriemorriebuurten rijdt.quote:Op zondag 8 april 2018 00:52 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Het moment waarop je realiseert dat je gefaald bent en in de verkeerde stad terecht bent gekomen.
Bedankt weer, Hyacinthquote:Op zondag 8 april 2018 07:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Neuh. Eigenlijk woon ik in een prima buurt. Ik kan het ook niet helpen dat die bus door schorriemorriebuurten rijdt.
Fyi, Rotterdam is de laatste jaren erg gewild. Zelfs Rotterdam zuid, waar ze flink aan het bouwen zijn.
HAHAHAquote:Op zondag 8 april 2018 08:39 schreef the-eye het volgende:
Misschien vertelde ze dat ze een borstverkleining ging laten doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |