Nou ja prima toch? Prima weekendje zo wel, PSV wint; Ferrari 1-2 komt er ook aan. Ik ben helemaal happy.quote:Op zondag 8 april 2018 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
AZ speelde om onbegrijpelijke redenen 5-3-2, waardoor Jahankbakkes niet tegen Brenet stond. Dat was zijn redding. Had van de Brom gewoon zijn eigen ding gedaan, dan had AZ denk ik gewoon gewonnen.
Valt mij tegen. Max is een PSV supporter. Dan zou je hem toch zeker moeten steunen. 😁😁😉😉quote:Op zondag 8 april 2018 15:55 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nou ja prima toch? Prima weekendje zo wel, PSV wint; Ferrari 1-2 komt er ook aan. Ik ben helemaal happy.
Zou wel fijn zijn dat gelijkspelletje genoeg zou zijn volgende week.. Dan bijna gegarandeerd feest.quote:Op zondag 8 april 2018 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax nog 0-0, rust nu. Die hebben er zo te zien geen zin meer in.
Had dermate overwicht de eerste helft dat ik verwacht dat die nog wel gaan scoren.quote:Op zondag 8 april 2018 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax nog 0-0, rust nu. Die hebben er zo te zien geen zin meer in.
Niks gelijkspel. We hebben wat goed te maken na die wanvertoning van ons in Amsterdam.quote:Op zondag 8 april 2018 17:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn dat gelijkspelletje genoeg zou zijn volgende week.. Dan bijna gegarandeerd feest.
Stemmingmakerij.quote:Op zondag 8 april 2018 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
Buitenspel goal ook nogEcht elke week de scheids mee. Hoe kunnen Ajacieden nog oprecht zeggen en menen dat PSV dit seizoen de arbitrage mee heeft ipv andersom?
Alleen Davy, Rickazio(RIP) en ik hebben betrouwbare informatie over Robben. Iedereen die wat anders zegt lult maar wat oftewel FAKE NEWSquote:
Precies de zelfde reden dat ze daar denken de CL te kunnen winnen: een enorme plaat voor hun kop.quote:Op zondag 8 april 2018 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
Buitenspel goal ook nogEcht elke week de scheids mee. Hoe kunnen Ajacieden nog oprecht zeggen en menen dat PSV dit seizoen de arbitrage mee heeft ipv andersom?
Wat een clown is die Ten Hag toch ookquote:Zondag wacht het duel bij PSV en de Eindhovenaren kunnen in een rechtstreekse tweestrijd kampioen worden. Ten Hag denkt dat Ajax PSV pijn kan doen in eigen huis. 'Ik denk dat ze sowieso bang voor ons zijn, dat lijkt mij logisch.
En nog een om uit te printen en op te hangen voor extra motivatie. Mooi ook hoe die club ondanks 7 punten achterstand, en al sinds de winterstop geen goede wedstrijd meer te hebben gespeeld toch nog lekker arrogant blijft.quote:Nadat eerder deze week Donny van de Beek zich al uitsprak weet Ajax-doelman André Onana ook zeker dat PSV volgende week nog geen kampioen zal worden. Dat geeft hij aan in gesprek met de NOS. "Ik wéét dat PSV punten gaat verliezen. Omdat wij volgende week tegen ze spelen, ja," aldus de doelman.
Van de Beek, Onana, Ten Hag en nu weer Kluivert. Ze leren het in Amsterdam ook gewoon echt nooit hè?quote:Justin Kluivert: 'Als de ploeg met het mooiste voetbal kampioen werd, zouden wij dat zijn'
Tegenover De Telegraaf sprak Justin Kluivert zich uit over de titelstrijd. Hij kreeg de vraag of PSV een 'mooie kampioen' is als ze zondag weten te winnen. "Nee, natuurlijk niet. Als de ploeg met het mooiste voetbal kampioen werd, zouden wij dat zijn," aldus de aanvaller. "Als ze de titel pakken is het gewoon verdiend en feliciteer ik ze. Zo professioneel moet je zijn, zo is sport."
Kluivert had ook naar de wedstrijd van PSV gekeken. "Het was jammer. De scheidsrechter floot niet zijn beste wedstrijd, denk ik. Hopelijk leert hij van zijn fouten, want ik vind het normaal wel een prima scheids, eigenlijk," zei de aanvaller daarover. "We moeten hem niet de schuld geven. PSV heeft het goed gedaan. Na de 2-0 voor AZ dacht ik: ’Nu is het wel klaar’. Maar helaas… toch niet."
De jonge aanvaller sluit bovendien niet uit dat Ajax alsnog de titel haalt als het zondag weet te winnen. "Tegen wie speelt PSV dan nog? Roda JC en ADO Den Haag uit? Wie weet. We moeten tot het einde van het seizoen alles winnen. Dan zien we wel waar we staan: eerste of tweede," aldus Kluivert. "Tot dusver hebben we dit seizoen alle toppers gewonnen. Laten we er nu ook voor gaan. We hebben het er in de aanloop naar Heracles kort over gehad. Wij blijven in de titel geloven tot het qua punten niet meer kan."
Nog eentje om uit te printen en op te hangenquote:Op maandag 9 april 2018 07:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van de Beek, Onana, Ten Hag en nu weer Kluivert. Ze leren het in Amsterdam ook gewoon echt nooit hè?
Nog eenquote:Lasse Schöne: 'PSV gaat tegen ons geen kampioen worden'
Schöne kennende, kon natuurlijk niet ontbreken in dit overzichtquote:Op maandag 9 april 2018 07:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog eenCocu hoeft niks meer te doen om de spelers voor dit weekend op te laden.
Doe mij ook wat van dat spul.quote:"PSV zou geen mooie kampioen zijn, wij spelen het mooiste voetbal."
Zelfs op Ajax Showtime vinden ze Justin een clown.quote:Op maandag 9 april 2018 07:51 schreef BadderHaring het volgende:
Kluivertje:
[..]
Doe mij ook wat van dat spul.
Edit:Spuit 11, zie ik nu. Nou ja, hij is zo leuk, ik laat hem staan.
quote:Afca85meer, ma 9 april 2018 om 08:11
Goed bezig Justin. Motiveer ze in Eindhoven nog maar meer met je grote mond.
Voetbal is geen jurysport Justin, dan moet je gaan turnen of kunstschaatsen.quote:Op maandag 9 april 2018 07:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van de Beek, Onana, Ten Hag en nu weer Kluivert. Ze leren het in Amsterdam ook gewoon echt nooit hè?
Ook een mooie over de scheidsrechter, terwijl bij ajax een buitenspeldoelpunt goedgekeurd werd.quote:Op maandag 9 april 2018 07:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
quote:Kluivert had ook naar de wedstrijd van PSV gekeken. "Het was jammer. De scheidsrechter floot niet zijn beste wedstrijd, denk ik. Hopelijk leert hij van zijn fouten, want ik vind het normaal wel een prima scheids, eigenlijk,"
''Waaaaaahhhh, het is niet eerlijk!!!!''quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
gekochte arbiters zoveel schijtgeluk fuck jullie
lelijkste kampioen ooit
in mani trappenquote:Op maandag 9 april 2018 09:21 schreef Logic91 het volgende:
[..]
''Waaaaaahhhh, het is niet eerlijk!!!!''![]()
Kijk naar je eigen club huilebalk. Ajax liep het hele seizoen achter de feiten aan.
Lol, wtf is een Ajax-hoofd?quote:Op zondag 8 april 2018 11:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Inderdaad en inderdaad.
Alleen heeft Malen wel echt een onsympathiek Ajax-hoofd. Maar goed, dat is hem vergeven.
Om moe van te worden. Mooi voetbal is sowieso per definitie subjectief maar ze delen het zodanig mee alsof het een feit is. Whatever. Voor het vierde jaar op rij niets in Amsterdam. En dan noemen ze PSV armoedig.quote:Op maandag 9 april 2018 07:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tja, PSV wint gewoon met oerdegelijk voetbal en af en toe een gezonde dosis geluk. We zullen het nooit weten, maar ik heb het vermoeden dat als Ajax zaterdag tegen AZ had gespeeld ze het tij nooit meer hadden kunnen keren. Ik ben juist blij dat PSV nog de ballen heeft om op jacht te gaan naar de aansluitingstreffer en uiteindelijk wint. Man man, wat een gekkenhuis was het. Ook in de kroeg. Iedereen leeft nu toe naar zondag uiteraard. Gewoon gas erop, dan is de vernedering voor Ajax compleet. Wat zullen die gasten gefrustreerd zijn.quote:Op maandag 9 april 2018 10:08 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Om moe van te worden. Mooi voetbal is sowieso per definitie subjectief maar ze delen het zodanig mee alsof het een feit is. Whatever. Voor het vierde jaar op rij niets in Amsterdam. En dan noemen ze PSV armoedig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |