Jouw QOM? Volgens mij van iemand andersquote:Op woensdag 11 april 2018 10:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik schakel de Fok!knokploeg wel in. Niemand komt aan Maaskantje mijn QOM
quote:Trainingsapps als Strava, Zwift en Trainerroad hebben wereldwijd tientallen miljoenen gebruikers. De berg aan opgeslagen data groeit met de dag. En daar kan veel mee worden gedaan. Ook minder leuke dingen.
Het merendeel van de gebruikers van Strava doet dat met de gratis variant. En toch maakt het in San Francisco gevestigde bedrijf geen gebruik van advertenties om geld te verdienen. Hun verdienmodel is gebaseerd op twee pijlers: premium abonnementen en het verkopen van data.
Nu wel ja Mag ik bij jou in wiel om hem terug te winnen? Volgens mij moet ik nu gemiddeld 40km p/u aantikken om hem weer op mijn naam te krijgenquote:Op woensdag 11 april 2018 10:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Jouw QOM? Volgens mij van iemand anders
lang of kort segment? wat is het verschil in tijd?quote:Op woensdag 11 april 2018 10:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu wel ja Mag ik bij jou in wiel om hem terug te winnen? Volgens mij moet ik nu gemiddeld 40km p/u aantikken om hem weer op mijn naam te krijgen
Kort segment en 1 seconde het moet misschien wel lukken, maar om de QOM te pakken moest ik wel alles op alles zetten.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lang of kort segment? wat is het verschil in tijd?
kortom.. kan je hem zelf terugpakken denk je?
Als je het kan houden vind ik het prima. 40 km/h is niet zoveelquote:Op woensdag 11 april 2018 10:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu wel ja Mag ik bij jou in wiel om hem terug te winnen? Volgens mij moet ik nu gemiddeld 40km p/u aantikken om hem weer op mijn naam te krijgen
Dan zou ik niet bij Andy in het wiel gaanquote:Op woensdag 11 april 2018 10:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu wel ja Mag ik bij jou in wiel om hem terug te winnen? Volgens mij moet ik nu gemiddeld 40km p/u aantikken om hem weer op mijn naam te krijgen
Fiets is wel heel aero, dus wie weet...quote:Op woensdag 11 april 2018 10:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan zou ik niet bij Andy in het wiel gaan
Ik had dat specifieke segmentje al een top10 tijd.quote:Op woensdag 11 april 2018 11:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Fiets is wel heel aero, dus wie weet...
Duizend zwecks en koedoosquote:Op woensdag 11 april 2018 11:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik had dat specifieke segmentje al een top10 tijd.
Data verkopen Nice.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:20 schreef Wombcat het volgende:
In verband met de Facebookdiscussie wel interessant:
https://www.fiets.nl/2018/04/11/fietsdata-als-handelswaar/
[..]
haal dat fucking schroef ringetje van je ventiel.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:45 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Zat best een groot gat in de binnenband, denk toch een montageblooper. Buitenband er helemaal af gehad, velg gevoeld, buitenband ook, niets te vinden. Ook met een nieuwe binnenband valt de buitenband niet lekker op de velg. Zit een soort van insnoering lijkt het, waarbij de rand van de band omhoog komt.
Kort segmentje gewoon beetje gps drift hebben. (oftewel loggen met telefoon ipv garmin) zodat je gemiddelde snelheid hoger is als de max snelheid.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kort segment en 1 seconde het moet misschien wel lukken, maar om de QOM te pakken moest ik wel alles op alles zetten.
Wat doppie zegt. Dat ringetje heeft eigenlijk geen functie. Als je nu je buba in de velg hebt gelegd en de biba daarin met een klein beetje lucht,dan ga je de buba in de velg masseren (met duimen). Dan laat je eerst de biba helemaal leeglopen want dat gaat veel makkelijker. Tevens duw je dan het ventiel helemaal naar binnen zodat ook bij het ventiel de buba goed in de velg komt te liggen.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:45 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Zat best een groot gat in de binnenband, denk toch een montageblooper. Buitenband er helemaal af gehad, velg gevoeld, buitenband ook, niets te vinden. Ook met een nieuwe binnenband valt de buitenband niet lekker op de velg. Zit een soort van insnoering lijkt het, waarbij de rand van de band omhoog komt.
Je hebt mooie wielen dop, nieuw?quote:Op woensdag 11 april 2018 13:08 schreef dop het volgende:
[..]
haal dat fucking schroef ringetje van je ventiel.
Je houd je binnen band er mee tegen de velg bij oppompen waar door je de buitenband lift.
Dat ringetje is gay en als je het er toch op wil pas er op draaien als de band goed zit en op spanning is 😘
Vond het ook wat onwennig om hem erop te schroeven.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:34 schreef ddx het volgende:
Tenzij je tubeless bandjes hebt, dan heeft het ringetje echt nut
niet nieuw nieuw , maar had een bod op marktplaats uitersteprijs enzoquote:Op woensdag 11 april 2018 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt mooie wielen dop, nieuw?
quote:Op woensdag 11 april 2018 14:34 schreef ddx het volgende:
Tenzij je tubeless bandjes hebt, dan heeft het ringetje echt nut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op woensdag 11 april 2018 13:08 schreef dop het volgende:
[..]
haal dat fucking schroef ringetje van je ventiel.
Alles bewaren.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:56 schreef ultra_ivo het volgende:
helemaal wegflikkeren hoeft nied, zijn altijd handig als je iets moet monteren met een M5 en je nog even een ringetje nodig hebt.
Ja maar niet als ik rechts uitgeklikt ben toch? Dan neem ik aan dat daar niet genoeg torsie is.quote:
Bij nader inzien, zou nog steeds kunnen ja.quote:
Had laatst ook een tik. Alleen als ik echt kracht zet, bij aanzetten en klimmen. Alleen op rerchts. Bleek rechter pedaal.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:58 schreef Fretwork het volgende:
Even een technische vraag... Ik heb een kraakje ergens in mijn aluminium fiets. Het is alleen als ik trap, met en zonder ingeklikt te zijn, loopt gelijk met m'n cadans, altijd op dezelfde plek in de rotatie, gebeurt ook als ik alleen met links als alleen met rechts trap, gebeurt ook als ik uit m'n zadel fiets en lijkt erger te worden als ik echt aanzet.
Oh ja, en het klinkt als krkrkkrkr-krk-krkrkkrkr-krk (2 rotaties, elke keer lijkt de krk van de driveside te komen en de krkrkkrkr van links).
Kan dit nog iets anders zijn dan m'n bracket lagers?
Ga ik inderdaad even langslopen allemaal. In mijn hoofd is het logisch dat ie aan de driveside dan minder kraakt, omdat de spider de krachten beter verdeelt.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:58 schreef Gripper het volgende:
Bladboutjes waarschijnlijk, even demonteren en weer netjes met vet monteren. Maar ik zou toch ook ff kijken of je geen zijdelingse speling op je lagercups zit, en als je de crank er helemaal uithaalt, voelen of de lagers niet gruizig draaien.
Klinkt wel enigszins logisch, maar dan zou je alsnog enige regelmaat moeten kunnen ontdekken toch?quote:Bij mezelf zit er een volledig random klikje in. Soms hoor je er 3-5 achter elkaar, dan weer een tijd niks, dan weer 1. Heel gek.
Maar ik denk dat ik t nu weet. Sram RED cassettes hebben zo'n gekke geleidings groef over het hele loopvlak van de cassette voor op&afschakelen, en een van die tanden kan wellicht net wat anders slijten dan alle normale tandjes. Dat in combinatie met de quick link die altijd net ff wat sneller slijt dan de gewone kettingschakels is volgens mij mijn euvel.
Maar heb er wel bijna 2 weken over gedaan om tot deze voorlopig conclusie te komen. Geluidjes zijn een bitch en horen niet thuis in een goed functionerende fiets
Ik ga toch allemaal tijdens het fietsen niet uitrekenen hoevaak 1 van de 108 schakels precies langs een bepaalde tand komt als je 53-19 of 53-17 rijdt?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klinkt wel enigszins logisch, maar dan zou je alsnog enige regelmaat moeten kunnen ontdekken toch?
Supernaar kraakje inderdaad, heb gisteren ook druk op m'n bidons gezet om dat uit te sluitenquote:Op donderdag 12 april 2018 08:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
Kraakjes zijn wel zo irritant.. Had laatst ook een irritant kraakje. Bladbouten, snelspanner etc aangedraaid en/of nagelopen en werd niet beter.. Toen viel het me op dat het kraakje weg was als de bidon uit de houder was (of bijna leeg).. oftewel even die boutjes wat aangedraaid en het gekraak was weg
Als je hem op de 17 hebt is het volgens mij één in de 32.8 rotaties van je crankquote:Op donderdag 12 april 2018 09:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga toch allemaal tijdens het fietsen niet uitrekenen hoevaak 1 van de 108 schakels precies langs een bepaalde tand komt als je 53-19 of 53-17 rijdt?
https://www.surplace.fr/ffgc/
Hier kan je al zien hoeveel verschillende skid patches je zou hebben als je met die verzetten rijdt op een fixie
Denk z'n dromen die aan diggelen gaan...quote:Op donderdag 12 april 2018 15:44 schreef the_critic het volgende:
Meer dan 1800watt.. Denk dat het je gewrichten zijn die kraken
Een nieuwe koppelomvormer er tussen zetten.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb als ik aanzet dat er rook vd achterband afkomt het stinkt dan naar verbrand rubber. Wat kan ik daaraan doen??
Zonder ringetjes ga je veel harder idd.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:44 schreef Reintji het volgende:
Nou, dat ging lekker zo zonder die ringetjes. 5e bij een segmentje in de buurt.
Top apparaatje die Bolt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |