the usual ICT Guy ,niet geschoren, haren een beetje als n poedel op zn hoofd en een brilletjequote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
the usual ICT Guy ,niet geschoren, haren een beetje als n poedel op zn hoofd en een brilletje
Blauw effen shirt en donkere spijkerbroek plus allstars
Model dooie poedel?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
the usual ICT Guy ,niet geschoren, haren een beetje als n poedel op zn hoofd en een brilletje
Blauw effen shirt en donkere spijkerbroek plus allstars
Zou ook een beetje raar zijn, die Celerio in de bus.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zat in Bonn, dus kan het niet geweest zijn.
Maar die zat op/in een Batavusentleyquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:18 schreef Marsenal het volgende:
Ja dat moet dan carltonbanks geweest zijn, die was in de stad om een gitaar te kopen
Ohja klopt: ik reis niet met het openbaar vervoerquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn, die Celerio in de bus.
Vriend! Hoe gaat het?quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zat in Bonn, dus kan het niet geweest zijn.
En jij had niet het vermogen even snel een foto te schieten met je mobiel in de hand...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:16 schreef jigggy het volgende:
Iemand net in de bus naar Arnhem centraal , zag ik even snel FOK!ken op zn tellie ,helaas had ik de ballen niet om te vragen wie hij was ,want dan werd de identiteit van jigggygod ook onthuld
Oh ja wel hoor eens in de zoveel tijd. (nee geen bus maar meer trein o.i.d.) Los van dit waren wij afgelopen weekend niet in Nederland, laat staan Rotterdam waar ik in het marathon topic al melding van maakte.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:26 schreef jigggy het volgende:
iwanius zal nooit het ov pakken denk ik , alleen Bentleys
Ik ga nooit met de bus.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:16 schreef jigggy het volgende:
Iemand net in de bus naar Arnhem centraal , zag ik even snel FOK!ken op zn tellie ,helaas had ik de ballen niet om te vragen wie hij was ,want dan werd de identiteit van jigggygod ook onthuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |