SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics van de giethar
quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:37 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja we snappen het grapje ook zonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics van de giethar
Niet grappig though.
Ja, en het was geen Bentley maar een Batavus.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:41 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Nee dit is zo juist echt gebeurd alleen zijn de namen wat anders en hebben we geen butler
Staat dit in ONZ?quote:
Je comment doet je naam eer aanquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:49 schreef spiritusbus het volgende:
Ik had laatst een crematie. Die was hilarischer dan dit topic.
Ik ga me ook laten cremeren en heb opdracht gegeven om een paar betonstrijkers in mijn pak te laten naaien, hahaha wat zullen ze opkijken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:49 schreef spiritusbus het volgende:
Ik had laatst een crematie. Die was hilarischer dan dit topic.
De mensen van het crematorium ja, je nabestaanden zien niet dat je in de hens gaat hoorquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga me ook laten cremeren en heb opdracht gegeven om een paar betonstrijkers in mijn pak te laten naaien, hahaha wat zullen ze opkijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |