Er zal vast wel een funda.be bestaan met van die vieze pedofielen kelders.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:33 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
En NEE ik zoek geen woning ik heb al een zolder waar ik in woon![]()
Waarom deze klacht dan?
Omdat ik graag lurk in deze topicreeks K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #171 Next
En er zijn nu weinig ontdekkingen van pareltjes om te bewonderen (lees af te kraken / uit te lachten).![]()
![]()
Minder (leed) vermaak dus voor Graf![]()
![]()
![]()
Ja vast heb je toevallig een link?quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zal vast wel een funda.be bestaan met van die vieze pedofielen kelders.
Nee ik probeer zo min mogelijk met Belgen van doen te hebben.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:35 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ja vast heb je toevallig een link?
In het Haagse ?quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier zijn er anders genoeg te koop hoor.
Gevonden!quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zal vast wel een funda.be bestaan met van die vieze pedofielen kelders.
Wie wil daar wonen dan? (behalve keepers met iets in hun maagquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Worden als zoete broodjes verkocht ook.
het is hier prachtigquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:55 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Wie wil daar wonen dan? (behalve keepers met iets in hun maag)
Voor idiote prijzen die echt nergens over gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier zijn er anders genoeg te koop hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |