quote:
Jij hebt die hele ellende niet meegemaaktquote:Op vrijdag 6 april 2018 22:57 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
#FreeVogeltjesdans als sig hebben. Alsof hij al niet vrij rondloopt.
Stel je eens voor dat Pino een ei gelegd heeft, nadat Donald Trump op bezoek is geweest.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:05 schreef Rodgrod het volgende:
Ik stel me jou voor als een oranjevogel, maar dat zal ook wel niet aan de verwachting voldoen.
Ik weet niet hoe je die maakt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:04 schreef Jordy-B het volgende:
Dus, maar als je geen usericon hebt, mag je niet klagen over usericons.
Ik ben eigenlijk pino. Maar van dat lichtblauw wordt ik altijd een beetje depri. Daarom ben ik nu onderkoffer als oranjevogel1.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:05 schreef Rodgrod het volgende:
Ik stel me jou voor als een oranjevogel, maar dat zal ook wel niet aan de verwachting voldoen.
Denken dat mensen niet lurken, voordat ze een account aanmaken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hebt die hele ellende niet meegemaakt
Niet vrij genoeg in deze Noord-Koreaanse heilstaat.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:57 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
#FreeVogeltjesdans als sig hebben. Alsof hij al niet vrij rondloopt.
quote:
Lijkt niet echt, maar ik ben te lui om iets anders te painten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even downloaden en dan ga je in je profiel (rechtsbovenin) naar de usericon-manager, waar je hem kan uploaden.
Of natuurlijk een ander plaatje van 60x60
Ja, of die steeds wisselen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
Verder wel een terechte klacht, maar minder irritant dan mannen die "vrouw" hebben ingevuld bij hun profiel.
Ik denk iedere keer vrouwen met gevoel voor humor tegen te komen. De teleurstelling is groot.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |