(lol)quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:
Reyes krijgt een sloot aan kansen om Cross omver te gooien in de 10e leg en nu staat het 5-5 (lol).
Een leg later:
[ afbeelding ]
Reyes leeft.
Wattimena stond 5-2 voor tegen Smith, verliest met 6-5 (lol)
S20, T20, Bullseye omdat hij D18 over probeerde te laten denk ik.quote:
Oja, dat is vrij logischquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
S20, T20, Bullseye omdat hij D18 over probeerde te laten denk ik.
Deed hij ook tegen Aden Kirk. Had hij 121, ging hij na de T20 voor bullseyequote:
Hopp v De Zwaan zo op de streamquote:
Dat is met recht een genotspotje.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hopp v De Zwaan zo op de stream
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Het is me alleen niet duidelijk met welke darts Hopp nou aan het gooien is.
twitter:DEMOLITION180 twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:30:01Last 32 today then walk down road about 8 guys say are you a Sheffield supporter I said no mate I’m a dart player he then head butted me lol reageer retweet
twitter:DEMOLITION180 twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:31:39@DEMOLITION180 think he's broke my nose blood every where they then ran off because I didn't batter an eye lid lol bet it will be saw tomorr reageer retweet
Ik weet bij Darren nooit of hij nou serieus is of nietquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]twitter:DEMOLITION180 twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:30:01Last 32 today then walk down road about 8 guys say are you a Sheffield supporter I said no mate I’m a dart player he then head butted me lol reageer retweet
twitter:DEMOLITION180 twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:31:39@DEMOLITION180 think he's broke my nose blood every where they then ran off because I didn't batter an eye lid lol bet it will be saw tomorr reageer retweet
Wat een bikkel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]twitter:DEMOLITION180 twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:30:01Last 32 today then walk down road about 8 guys say are you a Sheffield supporter I said no mate I’m a dart player he then head butted me lol reageer retweet
Voor de World Matchplay gaat hij zich makkelijk plaatsen. Daar is hij nagenoeg zeker van, waarschijnlijk als unseeded speler.quote:
Hopelijk weet hij de vloervorm mee te nemenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor de World Matchplay gaat hij zich makkelijk plaatsen. Daar is hij nagenoeg zeker van, waarschijnlijk als unseeded speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Wade en Chisnall zijn ook aan het schroeien, Bunting en Hopp toonden tekenen van leven.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk weet hij de vloervorm mee te nemen
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:20 schreef Masterminded het volgende:
Meegenieten kan hierrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adie
![]()
Vaste streamsite voor dit soort events maar het is wel telkens heen en weer klikken.quote:
Dan wordt Zjak nog vermoeienderquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wade en Chisnall zijn ook aan het schroeien, Bunting en Hopp toonden tekenen van leven.
Kortom: 2018 wordt een revivaljaar voor de gevallen helden.
Pro Tour gelden dit seizoen met ET-kwalificatie meegerekendquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
Erg jammer dat de voormalig keelgrijper A Lewis van de Zwaan heeft gewonnen in de halve finale van PC7. Wat mij betreft had de Zwaan A Lewis keihard bij de keel mogen grijpen want de PDC geeft daar toch geen echte straf voor en A Lewis verdient dat naar mijn mening ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |