Ja dat dacht ik dusquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat lul je nou, je had toch een heel topic over dat je geen emoties voelde bij je oma's dood?
Moest je hard persen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
ik heb toch een paar traantjes gelaten.
Bedankt: ja en toch is zo'n koffietafel een beetje dubbel. Maja uiteraard heb ik flink wat gegetenquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:55 schreef Pharkus het volgende:
Ten eerste gecondoleerd en sterkte.
Ten tweede die plakken cake en koffie zijn afgekocht, zonde als je je niet volbunkert.
Stel je voor dat iedereen gewoon blijft liggen waar hij ligt als hij dood is!quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik ga nooit naar begrafenissen. Verwacht ook niemand op de mijne. Zie er het nut niet van in.
DINGDONG!quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:57 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Bedankt: ja en toch is zo'n koffietafel een beetje dubbel. Maja uiteraard heb ik flink wat gegeten
Ja juist. Maar je snapt mijn puntquote:Op vrijdag 6 april 2018 15:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen gewoon blijft liggen waar hij ligt als hij dood is!
Bak houden roze homo man... Niemand komt aan Dique-Long! Hij is een van mijn beste vrienden!!!quote:
Wel oppassen dat je dan niet te hard drukt en dat er een lepeltje jus onder mee komt.quote:
RUSTAAG.quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Bak houden roze homo man... Niemand komt aan Dique-Long! Hij is een van mijn beste vrienden!!!
1000% profit dus...quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
Oh en dan op het einde de koffietafel: nog even op kosten van de overledene, je vol vreten. En aangezien ik een nabestaanden ben, moest er ook nog even over de erfenis gesproken worden.
Ze serveerde soep, dat vond ik wel verassende hoorquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:16 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
1000% profit dus...
Ik vind het eten altijd het hoogtepunt van de begrafenis. Alleen jammer dat het vaak zo karig is. Als ik dood ben wil ik dat er gewoon een uitgebreide maaltijd wordt geserveerd, inclusief drank.
Niet eens witte plakbollen met kaas?quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ze serveerde soep, dat vond ik wel verassende hoor
Broodjes lagen er uiteraard ook.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:22 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Niet eens witte plakbollen met kaas?
Kist was al dicht.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:24 schreef Anthonie1 het volgende:
Maar nu de hoofdvraag: hoe lag je oma er bij?
Okay ik leg mijn toverboek neer, maar aub Geelman dwing me niet dingen te doen die ik niet wil doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |