abonnement Unibet Coolblue
pi_178353108
Uiteindelijk betaal je de telefoon bij je abonnement helemaal zelf. Dus enige wat ik me kan voorstellen is dat er OF mensen geript worden en kiezen voor het snelle geld en de gekregen Iphone verkopen, om vervolgens 2 jaar aan een duur abonnement vast zitten. Of simpelweg fraude met id bewijzen en in bepaalde landen de telco’s geript worden door abonnementen af te sluiten die nooit meer betaald worden.

In beide gevallen is de Iphone niet legaal verkregen, maar voor Apple of de politie niet gestolen en gewoon bruibaar.
.
  vrijdag 6 april 2018 @ 20:39:14 #27
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_178354237
Hoe kan je nep iPhones onderscheiden van echte iPhones? Als je het aan de buitenkant al niet ziet moet je het toch kunnen zien zodra je de telefoon aan zet?
Sue Me
pi_178355058
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 20:39 schreef Staaf het volgende:
Hoe kan je nep iPhones onderscheiden van echte iPhones? Als je het aan de buitenkant al niet ziet moet je het toch kunnen zien zodra je de telefoon aan zet?
Ze draaien doorgaans een min of meer gemodificeerde Android, die soms wat op Ios lijkt. Maar meestal kom je er gauw achter. Aangezien het hier om een winkel gaat, vermoed ik dat het wel originele iphones zijn, verkregen op een schimmige manier.
.
  vrijdag 6 april 2018 @ 21:32:13 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178355275
Graag ontopic, dit is geen SC
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_178359807
Nooit kopen via marktplaats de Chinese kopieën zijn niet van echt te onderscheiden zo goed, mensen komen serieus een neppe iPhone 8 en hebben het niet eens door pas n tijdje laten als ze merken dat die hele software niet klopt en dat die best wel traag is voor een toptoestel
pi_178421630
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 21:22 schreef Fer het volgende:

[..]

Ze draaien doorgaans een min of meer gemodificeerde Android, die soms wat op Ios lijkt. Maar meestal kom je er gauw achter. Aangezien het hier om een winkel gaat, vermoed ik dat het wel originele iphones zijn, verkregen op een schimmige manier.
Ik heb het tochgedaan. ik denk dat de iPhone ingekocht is in Tsjechië, want de boekjes waren in die taal. Ik heb het goed gecontroleerd, IMEI nummer gecheckt op heling sites etc. En het serie nummer was ook nog niet geactiveerd, pas toen ik de Iphone in gebruik nam, ging mijn garantie in, zoals ik ook kon zien bij de Apple Garantie Base.
Ik mocht in de winkel de Iphone controleren, het doosje open maken en de Iphone aanzetten om te checken of het serie nummer overeen kwam met het doosje etc, voor ik betaalde, er waren 2 mensen aan het werk en de winkel stond ingeschreven bij de KvK etc. Al met al genoeg factoren voor mij om het toch te vertrouwen.

Voor mij was het inderdaad ook doorslaggevend dat het een winkel was, anders had ik het denk ik niet gedaan!
pi_178422412
Denken dat in Tsjechië iPhones goedkoper zijn dan in Nederland. :')

Als je geen iPhone kan betalen had dan gewoon een goeie china phone gekocht..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178424827
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:43 schreef ITrade het volgende:
Denken dat in Tsjechië iPhones goedkoper zijn dan in Nederland. :')

Als je geen iPhone kan betalen had dan gewoon een goeie china phone gekocht..
Betalen speelt geen rol, want heb hem gekregen. Maar goedkoper is altijd beter toch?
En ja, providers als KPN en T-Mobile moeten verplicht afnemen bij Apple Nederland. Hierdoor o.a. zijn de telefoons vaak wat duurder. Dat is ook de reden waarom bijvoorbeeld BelSimpel altijd goedkoper aan kan bieden, omdat zij in bulk kunnen kopen, en dit ook uit het buitenland kan.
En de Iphone prijzen wisselen nou eenmaal per land he :)
pi_178431374
Doe als je neus bloed, maar een Iphone 8 64GB kost in Tsjechie 20000 czk. Dat is ongeveer 800¤, vergelijkbaar met de rest van Europa. Als deze significant goedkoper is en die kerel verdient er ook nog eens op, kun je ervan uitgaan dat de Iphone niet helemaal eerlijk verkregen is, maar niet perse gestolen.

Ben wel nieusgierig naar de bon, staat er btw op?

Waarschijnlijk koopt hij ze als gebruikt in.
.
pi_178431619
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:08 schreef Fer het volgende:
Doe als je neus bloed, maar een Iphone 8 64GB kost in Tsjechie 20000 czk. Dat is ongeveer 800¤, vergelijkbaar met de rest van Europa. Als deze significant goedkoper is en die kerel verdient er ook nog eens op, kun je ervan uitgaan dat de Iphone niet helemaal eerlijk verkregen is, maar niet perse gestolen.

Ben wel nieusgierig naar de bon, staat er btw op?

Waarschijnlijk koopt hij ze als gebruikt in.
Klinkt als refurbished ja. Zijn gewoon gesealed etc.
pi_178432532
Ja ze zijn nieuw, maar niet eerlijk verkregen. Misschien gestolen uit een vrachtwagen, magazijn. Of een bedrijf wat bulk inkoopt en waar personeel een paar achterover drukken.

Ik zie een aanbieder in Twente, die aanbiedt met “niet voor zakelijke klanten”. Ik vermoed dat ze verkocht worden zonder btw, omdat ze zogenaamd zijn ingekocht van een particulier.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')