Wat is dit dan? Dat is potverdorie de staatsmedia!quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, ik hoorde laatst op tv dat je dat geen verwarde mensen meer mag noemen, maar je moet "mensen die verward zijn" zeggen.
Dus.
Hallo KA-BOU-TER-TJEquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef Rozevla het volgende:
Ja maar net zoals je dwergen klein volwassenen moet noemen![]()
Ik blijf het gewoon doen hoor, hoi dwergje!!!
1994 belde, ze willen hun Hans Teeuwen-quote terug.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallo KA-BOU-TER-TJE!
Worden ze best boos
quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
1994 belde, ze willen hun Hans Teeuwen-quote terug.
Ja weet ik het, was bij Pauw geloof ik, een heel stuk over verwarde mensen. Maar de moeder van een verward mens vond dat je dat niet mocht zeggen want verwarde mensen zijn ook mensen en die moet je in hun waarde laten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Dat is potverdorie de staatsmedia!
'Overlast verwarde mensen niet terug te zien in cijfers ggz' - http://nos.nl/l/2226000
Zie ook https://www.volkskrant.nl(...)-te-treden~a4589873/quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Dat is potverdorie de staatsmedia!
'Overlast verwarde mensen niet terug te zien in cijfers ggz' - http://nos.nl/l/2226000
Als je het gebruikt voor iedere malloot die schreeuwt of mensen neersteekt op straat wel ja.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:37 schreef Samuel24 het volgende:
ik vind de term '''verward'' nogal beledigend eigenlijk.
Niet iets in de trant van "de persoon verkeerde op dat moment in een staat van verwarring"? Want verwarring is immers niet per definitie permanent of een vast onderdeel van die persoon.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, ik hoorde laatst op tv dat je dat geen verwarde mensen meer mag noemen, maar je moet "mensen die verward zijn" zeggen.
Dus.
Best verwarrend inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als je het gebruikt voor iedere malloot die schreeuwt of mensen neersteekt op straat wel ja.
Wat er gezegd werd (bij Pauw, door een moeder van een 'verward persoon') dat ze liever sprak over een persoon die verward gedrag vertoont. Ik denk dat hij daar op doelt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet iets in de trant van "de persoon verkeerde op dat moment in een staat van verwarring"? Want verwarring is immers niet per definitie permanent of een vast onderdeel van die persoon.
Ja, zoiets was het, ik was maar half aan het opletten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet iets in de trant van "de persoon verkeerde op dat moment in een staat van verwarring"? Want verwarring is immers niet per definitie permanent of een vast onderdeel van die persoon.
Dat is logischer idd, want daarmee koppel je het wel los van de persoon.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat er gezegd werd (bij Pauw, door een moeder van een 'verward persoon') dat ze liever sprak over een persoon die verward gedrag vertoont. Ik denk dat hij daar op doelt.
Maar op het moment dat iemand in het nieuws komt omdat hij/zij in een verwarde staat rare dingen doet is het toch een verward persoon?quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is logischer idd, want daarmee koppel je het wel los van de persoon.
nee ik bedoelde het voor mensen die een kleine handicap hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als je het gebruikt voor iedere malloot die schreeuwt of mensen neersteekt op straat wel ja.
Je moet je een beetje inleven in mensen die zich storen aan bepaalde terminologie he. Die zich semantische superioriteit toe-eigenen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:03 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar op het moment dat iemand in het nieuws komt omdat hij/zij in een verwarde staat rare dingen doet is het toch een verward persoon?
Dat dat dan twee weken eerder misschien niet zo was, en over twee weken ook niet meer zo doet dan weinig af aan de accuraatheid van het statement.
Ik zal mijn best doen, maar ik beloof niks.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet je een beetje inleven in mensen die zich storen aan bepaalde terminologie he. Die zich semantische superioriteit toe-eigenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |