Nou je weet wel van soms dan en zo toch?quote:
Nee, weet ik niet. Ken jij amenth?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
Nou je weet wel van soms dan en zo toch?
neen, klinkt niet gezond. Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:15 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. Ken jij amenth?
amenth niet kennenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:16 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
neen, klinkt niet gezond. Wat is dat?
wat is dat dan kerol?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:21 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
amenth niet kennenben jij 6 ofzo?
mag dat zomaar?quote:
staphorst?quote:
kankhorst, dat is een ziekte waar ene Kay Anker aan leid. Hij had ook een brief naar de Donald Duck geschreven.quote:
oh donald duck ken ik dan weer wel, leuke vogel is dat, nog niet zo leuk als die andere vogel? Hoe heet die ook alweer? Die soort van pappengaai weet je wel die groene, spaans of italiaans was die.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:29 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
kankhorst, dat is een ziekte waar ene Kay Anker aan leid. Hij had ook een brief naar de Donald Duck geschreven.
Joe Cariocaquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:31 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
oh donald duck ken ik dan weer wel, leuke vogel is dat, nog niet zo leuk als die andere vogel? Hoe heet die ook alweer? Die soort van pappengaai weet je wel die groene, spaans of italiaans was die.
Ja, dat mag. TETTEN POSTEN EN WEL NU!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |