quote:
quote:
Ik denk hier met zijn mattiesquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die zal wel stenen aan het gooien zijn op de Gazastrook.
Dat is een eind bij hem uit de buurt. Zou wel echt diehard zijn als hij daar stond ja.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk hier met zijn matties
NWS / Escalatie bij kraakpanden Amsterdam
komt wel heel erg dichtbij zoquote:Op vrijdag 6 april 2018 06:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een eind bij hem uit de buurt. Zou wel echt diehard zijn als hij daar stond ja.
niet weten dat ze behoorlijk specifiek zijn als het om naamtopics gaat, sommige mogen wel, sommige mogen nietquote:Op vrijdag 6 april 2018 08:08 schreef VarkensHart het volgende:
Boeiend, pepjunkie. Tevens naam topic, dus TR gezet
Dp hoort wel in het trieste rijtje met oa braddie thuis. Derhalve slotjequote:Op vrijdag 6 april 2018 10:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
niet weten dat ze behoorlijk specifiek zijn als het om naamtopics gaat, sommige mogen wel, sommige mogen niet
braddie = bv instant closure, AdvancedPowers ook
Laatst nog een Pharkus topic, die is nog steeds open
Heb ik er 1 gemist?! Link?quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:00 schreef CarltonBanks het volgende:
Vond het zo sneu voor die arme man om er gelijk een slotje op te rammen.quote:
hij was een paar jaar geleden postbode maar was al lang gestoptquote:Op vrijdag 6 april 2018 07:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Las ik nou op een gegeven moment dat hij ging werken als postbode, of heb ik dat gedroomd
Paar jaar geleden al weer, damnquote:Op vrijdag 6 april 2018 10:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij was een paar jaar geleden postbode maar was al lang gestopt
tegenwoordig leest hij veel boeken over walnotenbomen en laat hij bureau's in elkaar storten
Zoiets ja. Zo eentje met een veel te grote bek over hoe het moet in Nederland maar die zelf geen reet bijdragt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:21 schreef Sander166 het volgende:
Was dat niet die werkloze gast die het prima vond om meer Islam en asielzoekers in Nederland te hebben? En als je het niet eens was met hem dan was je een racistische en fascistische PVV-er?
Typische GroenLinks-stemmer indd.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:21 schreef Sander166 het volgende:
Was dat niet die werkloze gast die het prima vond om meer Islam en asielzoekers in Nederland te hebben? En als je het niet eens was met hem dan was je een racistische en fascistische PVV-er?
Ik denk dat met de huidige wind niemand meer KLB mod wil zijn, ONZ zou ik zeker doen maar KLB echt never nooit niet meerquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:11 schreef Mojo.jojo het volgende:
Misschien doet hij een boycot totdat hij tot KLB-Mod wordt benoemd?!
InB4: zouden meer mensen moeten doen
Walgelijke klassejustitiequote:Op vrijdag 6 april 2018 10:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
niet weten dat ze behoorlijk specifiek zijn als het om naamtopics gaat, sommige mogen wel, sommige mogen niet
braddie = bv instant closure, AdvancedPowers ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |