Waar zouden scholen anders gevestigd worden: op een industrieterrein?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Taaladvies het volgende:
In de nabijheid van een school wonen.
Nee, want ts werkt niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:01 schreef Fer het volgende:
Je kind brengen en daarna gelijk door naar werk komt niet in je hoofd op?
Lijkt me een top plan.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waar zouden scholen anders gevestigd worden: op een industrieterrein?
In de nabijheid van een school wonen.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waar zouden scholen anders gevestigd worden: op een industrieterrein?
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
In de nabijheid van een school wonen..
Dat noemen ze het trickle down effect. Moet je ook eens proberen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
In de nabijheid van een school wonen.
Fijn ook voor de minder bedeelde ouders.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:21 schreef wawowiewa het volgende:
-> School verplaatsten naar industrieterrein!
De huur is daar ook veelal goedkoper + er staan tering veel panden leeg die je zo kunt ombouwen tot school.
Niemand heeft nog last van geluidsoverlast of parkeeroverlast.
Precies! win win win winquote:Op donderdag 5 april 2018 23:23 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Fijn ook voor de minder bedeelde ouders.
quote:Op donderdag 5 april 2018 23:21 schreef wawowiewa het volgende:
-> School verplaatsten naar industrieterrein!
De huur is daar ook veelal goedkoper + er staan tering veel panden leeg die je zo kunt ombouwen tot school.
Niemand heeft nog last van geluidsoverlast of parkeeroverlast.
Ik denk dat mensen die er wonen, dat allang doen.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:25 schreef Aiciu het volgende:
Dan vermijd je dat gebied rond die tijden.
Angsthaas.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:25 schreef Aiciu het volgende:
Dan vermijd je dat gebied rond die tijden.
Door in de buurt van een school te wonen zou er (dat was mijn grap) een deel van de educatie die daar gegeven wordt kunnen overvloeien naar de directe omgeving. Dan moet er, uiteraard, wel meer onderwijs gegeven worden dan die kleine sponsjes aankunnen, want anders kan er ook niks 'trickle downen'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |