Klachtquote:
Gerard Ekdom roept voor elke camera en elke microfoon dat hij vooral níet voor het geld overstapt van NPO Radio 2 naar John de Mols Radio 10, Ekdom verdient momenteel naar verluidt zo’n 300.000 euro, maar moet straks aan het nieuwe NPO-maximum van 187.000 euro voldoen. En voor zo’n hongerloontje ga je natuurlijk niet vijf dagen per week vroeg je bed uit.
Ekdom ontkent dat met de woorden:. “De portemonnee? Ik hou wat meer van de vrijheid en van de muziek dan van geld. Dat heb ik altijd geroepen. Het is een totaalpakket.”![]()
“Er zijn een aantal punten die ik belangrijk vind en dat zijn vrijheid, creativiteit en toekomst. Gerard Ekdom is niet alleen radio, maar ik doe ook andere dingen. Ik heb bijvoorbeeld mijn eigen wijnen en een YouTube-kanaal dat ik verder wil uitbreiden.
Mediacourant 2018.
Als ik zie wat hij laatste tijd allemaal aan het fixen is dan wel jaquote:Op donderdag 5 april 2018 21:57 schreef Fer het volgende:
Zou de Mol weer met Euro’ smijten als toen bij Talpa tv?
Er is niks mee met geld willen verdienen. Weet er zelf alles van maar wees gewoon eerlijk en zeg dat je voor het vele geld de overstap maakt i.p.v te liegen met verhalen als "vrijheid...meer kansen..." dat is allemaal geneuzel alsof je jarenlang bij de NPO 12,50 euro per uur verdiende als DJ, en nu omdat de salarissen aan banden worden gelegd ineens de overstap maakt. Wel heeeeel toevallig i.c.m. je leugen over 'vrijheid etc."quote:Op donderdag 5 april 2018 22:02 schreef richolio het volgende:
En als het voor geld is, wat dan?Waarom zou je niet voor meer geld ergens anders heen mogen
Nee man kom op, dat ga je toch niet zo naar buiten brengen. "Ik ga daarheen want daar verdien ik meer", dat is natuurlijk niet erg sympathiek. Bovendien is de kans groot dat hij meer verdient daar maar óók meer vrijheid heeft. Dan ga je natuurlijk voor dat tweedequote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Er is niks mee met geld willen verdienen. Weet er zelf alles van maar wees gewoon eerlijk en zeg dat je voor het vele geld de overstap maakt i.p.v te liegen met verhalen als "vrijheid...meer kansen..." dat is allemaal geneuzel alsof je jarenlang bij de NPO 12,50 euro per uur verdiende als DJ, en nu omdat de salarissen aan banden worden gelegd ineens de overstap maakt. Wel heeeeel toevallig i.c.m. je leugen over 'vrijheid etc."
Lijkt me ook wel prima!quote:Op donderdag 5 april 2018 22:41 schreef Joene het volgende:
ik hoo dat stenders ook naar radio 10 gaat , dan heb je wat mij betreft een top station ochtend ekdom , middag stenders en van someren
Had je 'm sympathieker gevonden als ie overal had verkondigd dat ie nu veel meer geld gaat binnenharken en daar lekker leuke dingen van gaat kopen?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef Iwanius het volgende:
Er is niks mee met geld willen verdienen. Weet er zelf alles van maar wees gewoon eerlijk en zeg dat je voor het vele geld de overstap maakt i.p.v te liegen met verhalen als "vrijheid...meer kansen..." dat is allemaal geneuzel alsof je jarenlang bij de NPO 12,50 euro per uur verdiende als DJ, en nu omdat de salarissen aan banden worden gelegd ineens de overstap maakt. Wel heeeeel toevallig i.c.m. je leugen over 'vrijheid etc."
Godver, die gozer is pure aids met zijn veel te blije opgewekte kutstem.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:
Even een vele belangrijkere vraag dan waar die popie jopie heen gaat; als hij vertrekt komt Sander de Heer dan weer terug in de ochtend op Radio 2?Sander de Heer
Ik ken ook niemand van de selectie van FC Emmen, maar dat zie je mij niet melden in een topic over FC Emmen ...quote:
Ach kom op. Wat is dat voor bs.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vind ik van niet. Er is toch niks mis mee om te zeggen dat je meer ergens anders kan verdienen? Dat idiote verkrampte gedoe altijd als het over geld gaat in Nederland.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:35 schreef richolio het volgende:
Nee man kom op, dat ga je toch niet zo naar buiten brengen. "Ik ga daarheen want daar verdien ik meer", dat is natuurlijk niet erg sympathiek. Bovendien is de kans groot dat hij meer verdient daar maar óók meer vrijheid heeft. Dan ga je natuurlijk voor dat tweede
Is alleen maar logisch imo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |