Ik vind haar niet leukquote:Op zondag 6 mei 2018 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)Q5sp?ocid=spartanntp
Nederland niet meer idd. Eerst wel, maar door laatst die idiote act met die dansers met gitaren is hij enorm gedaald. Vond het ook raar. Dat heeft dit lied helemaal niet nodig .Is sterk genoeg van zichzelf. Zonde hoorquote:Op zondag 6 mei 2018 21:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nederland (en polen en VK) zijn geen topfavorieten bij de bookmakers voor het eurosong, lav
Nicequote:Op maandag 7 mei 2018 10:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Vanavond maar eens voor het eerst in lange tijd een bordspel spelen.
Ben benieuwd.
Heb bolognese gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk wat je nog in huis hebt en flans daarvan wat in elkaar Tjack.
Ja, het heeft zijn voordelen. Je kunt alles zelf bepalen. Het is ook weleens lastig. Bijvoorbeeld dat je niet je benen onder tafel kan steken en je moeder het eten op tafel zet. Je moet alles zelf doen. Boodschappen, koken en tafel dekken.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Op jezelf wonen is echt heel chill. Dacht dat ik er wel meer moeite zou hebben.
Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 7 mei 2018 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het heeft zijn voordelen. Je kunt alles zelf bepalen. Het is ook weleens lastig. Bijvoorbeeld dat je niet je benen onder tafel kan steken en je moeder het eten op tafel zet. Je moet alles zelf doen. Boodschappen, koken en tafel dekken.
Ik vind dat wel relaxed. Ik kan alleen nog niet zo goed koken.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het heeft zijn voordelen. Je kunt alles zelf bepalen. Het is ook weleens lastig. Bijvoorbeeld dat je niet je benen onder tafel kan steken en je moeder het eten op tafel zet. Je moet alles zelf doen. Boodschappen, koken en tafel dekken.
Die ga ik in Nederland ook aanschaffenquote:Op maandag 7 mei 2018 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd zo'n vervelend werkje. Gelukkig heb ik een vaatwasser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |